Keystone logo
امارات متحده عربی

مطالعه کارشناسی ارشد که در امارات متحده عربی 2024

تغییر ارز

هزینه اولیه زندگی ماهانه

  • اجاره در یک آپارتمان مشترک

    673
  • اشتراک ابزارها

    53
  • اشتراک اینترنتی

    91
  • حمل و نقل محلی

    68

نمونه هزینه سبک زندگی

  • ترکیب فست فود

    7
  • بلیط سینما

    11
  • یک پیمانه آبجو محلی

    9

نیازمندی‌های ویزا

دانشجویانی که قصد تحصیل در امارات را دارند باید برای ویزای تحصیلی امارات اقدام کنند. ویزای دانشجویی برای برنامه های تمام وقت ارائه می شود. ویزاهای کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد.

به چه نوع ویزا نیاز دارید؟

نام ویزا

ویزای تحصیلی امارات متحده عربی

قیمت و ارز

هزینه اجازه اقامت برای دانشجو بستگی به حامی (والدین یا دانشگاه)، صلاحیت حامی (در مورد دانشگاه)، اگر متقاضی در داخل یا خارج از امارات باشد و در صورتی که درخواست به صورت عادی یا عادی پردازش شود، بستگی دارد. راه تسریع شده

چه کسی می تواند برای ویزا اقدام کند؟

قانون امارات متحده عربی همه دانشجویان غیر ملی (به استثنای اتباع شورای همکاری خلیج فارس) را ملزم می کند که "مجوز ورود دانشجویی" و به دنبال آن "ویزای اقامت دانشجویی" را برای مدت تحصیل خود دریافت کنند. کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات متحده عربی هستند.

کجا می توانید برنامه را ایجاد کنید؟

دانشگاه های امارات متحده عربی

ویزای دانشجویی امارات برای دانشجویان بین المللی توسط خود دانشگاه های امارات تسهیل می شود. دانشجویان می توانند مدارک خود را مستقیماً به دانشگاه ارسال کنند.

وب سایت:

چگونه برنامه را بسازیم؟

هنگامی که دانشگاه نامه پیشنهادی برنامه را برای شما ارسال کرد و شما آن را قبول کردید، روند درخواست ویزا را آغاز می کند. ویزای تحصیلی امارات متحده عربی نیازی به حضور دانشجویان بین المللی برای مصاحبه ویزا جداگانه ندارد.

در حالی که فرآیند مدارک ممکن است از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت باشد، برخی از مدارک مورد نیاز معمولا برای ویزای دانشجویی امارات عبارتند از:

  • کپی پاسپورت رنگی حداقل هفت ماه اعتبار دارد.
  • عکس رنگی سایز پاسپورت
  • فرم های دانشگاه پر شده
  • کپی فیش شهریه و هزینه ویزا
  • مدارک تکمیل شده بیمه درمانی

چه زمانی باید درخواست دهید؟

در حالت ایده‌آل، فرآیند ویزای دانشجویی باید حداقل 1 تا 2 ماه قبل از شروع ترم شروع شود تا آنها بتوانند از سایر جنبه‌های چک لیست خروج مراقبت کنند. معمولاً حدود 15 تا 20 روز طول می کشد تا ویزا پردازش شود، با این حال، از دانشگاهی به دانشگاه دیگر متفاوت است. دانشجویان بین المللی همچنین می توانند پردازش اکسپرس را انتخاب کنند که هزینه آن بیشتر از پردازش عادی است. تحت پردازش اکسپرس، دانشجویان می توانند ویزای دانشجویی امارات را در مدت 10 روز دریافت کنند.

ویزای تحصیلی امارات متحده عربی برای مدت 12 ماه اعتبار دارد. دانشجویان بین المللی باید ویزای دانشجویی خود را در پایان دوره 12 ماهه تمدید کنند اگر برنامه آنها بیشتر از آن دوره باشد. برای تمدید، هزینه تمدید ویزا و هزینه بیمه درمانی از دانشجویان دریافت خواهد شد. دانشجویان بین المللی باید مدارک تمدید ویزا خود را حداقل یک ماه قبل از تاریخ انقضای ویزا ارسال کنند.

زمان پردازش

20 Days

فرصتهای کاری

دانشجویان بین المللی در امارات می توانند در محوطه دانشگاه و همچنین خارج از دانشگاه کار کنند. با این حال، آنها برای این کار به مجوز دانشگاه خود نیاز دارند. در صورتی که دانشجویان از دانشگاه حمایت مالی داشته باشند، می توانند با مراجعه به دپارتمان کار امارات متحده عربی مجوز اشتغال پاره وقت در امارات را دریافت کنند.

هزینه تقریبی مجوز اقامت دانشجویی 2500 درهم به استثنای سپرده امنیتی (در صورت وجود)، هزینه باز کردن پرونده (در صورت وجود)، قانونی بودن اسناد و ترجمه (در صورت لزوم) است. هزینه های اضافی 500 درهم برای مجوز کار دانشجویی اعمال می شود.

ساعت در هفته

0

چرا به این نوع ویزا نیاز دارید؟

معمولاً سه دلیل برای رد شدن ویزای دانشجویی امارات وجود دارد:

  1. سازمان مهاجرت ممکن است آن را رد کند.
  2. ممکن است ثبت نام دانشگاه آن را رد کند.
  3. ممکن است دانش آموز در آزمون پزشکی (که در فرآیند درخواست ویزای دانشجویی لازم است) را پاک نکند.