Keystone logo

18 کارشناسی ارشد برنامه ها که در کمک های بشر دوستانه 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • علوم اجتماعی
  • روابط بین الملل
  • کمک های بشر دوستانه
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (18)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در کمک های بشر دوستانه

مدرک کارشناسی ارشد مدرک معتبر است که نشان می دهد دانش آموز یک مهارت و دانش پایه ای را در زمینه مدیریت دانش کسب کرده است. پیگیری یک اغلب راه برای متخصصان است تا مهارت های خود را قبل از پیشرفت های حرفه ای تشخیص دهند.

استادیار کمک های انسان دوستانه چیست؟ این درجه فارغ التحصیلی است که بر مطالعات کلی تر در سیاست های عمومی و مدیریت اضطراری با آموزش دانش آموزان مهارت های اصلی مورد نیاز برای درک بهترین شیوه های ارائه کمک های بشردوستانه در خارج از کشور خود را ایجاد می کند. این مهارت ها ممکن است دانش آموزان را قادر سازد تا منابع مستقل و عملی را به طور موثر و به بهترین وجه بهره مند شوند از کسانی که تحت تاثیر هر نوع صدمات و یا فاجعه قرار گرفته اند.

تکمیل مدرک در زمینه کمک های بشردوستانه به معنی یادگیری نحوه استفاده از منابع به طور موثر، تسلط بر مدیریت اولویت و درک نحوه ادغام اطلاعات از منابع مختلف است. این مهارت ها نه تنها در یک حرفه بشردوستانه سودمندند، بلکه در زندگی نیز مفید هستند، زیرا آنها به مردم کمک می کنند سریعتر تصمیم های بهتر بگیرند.

هزینه یک استادیار کمک انسان دوستانه پیش بینی شده است. این بستگی زیادی به فرمت برنامه و همچنین موقعیت آن دارد. هزینه های آموزشی از کشور به کشور و مدرسه به مدرسه متفاوت است.

فارغ التحصیلان دوره های کمک های انسان دوستانه اغلب توسط سازمان های غیر دولتی و دولت ها، و همچنین شرکت های بین المللی دنبال می شوند. تخصص آنها باعث می شود آنها نامزد های اصلی برای مدیران پروژه در حوادث فاجعه است. آنها ممکن است دارای مهارت ایده آل برای کار به عنوان دیپلمات باشند. در بخش خصوصی، آنها ممکن است برای تضمین کیفیت و نقش سرپرست، علاوه بر نقش مدیریت پروژه، مناسب باشند.

پیدا کردن برنامه درجه درست در نظر گرفتن مکان های مناسب است. برنامه های آنلاین و آجر و ملات را بررسی کنید و به یاد داشته باشید که بهترین گزینه های شما ممکن است در خارج از کشور باشد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.