243 کارشناسی ارشد برنامه ها که در کلمبیا for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در کلمبیا for 2024Filter
    • Bogotá, کلمبیا

    پاره وقت

    4 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهندسی (MAGI) در Universidad de los Andes یک برنامه 100٪ مجازی به زبان اسپانیایی است. مدیریت مهندسی رشته‌ای است که بر مدیریت و مدیریت پروژه‌ها و تیم‌های حوزه مهندسی تمرکز دارد. و طیف وسیعی از فعالیت ها را پوشش می دهد

    • Monterrey, مکزیک
    • Buenavista, مکزیک
    • + 28 more

    تمام وقت, پاره وقت

    5 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    تعلیم و تربیت با وجود اینکه صحنه ای است که در آن تغییری را منعکس و شرکت می کنید، مشخص می شود. قرن حاضر بر موضوع آموزشی تأکید می کند که نیاز به ادامه این سنت با توجه به خواسته های جهانی جدید است. فیلسوفان، متفکران و بینندگان شناخته شده سازمان های امروز، اشاره می کنند که جهان به سمت یک تحول بزرگ حرکت می کند که در آن مدرسه بیش از هر مؤسسات اجتماعی دیگر تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین دلیل با چالش های بزرگی مواجه است.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    استاد آنلاین در منابع انسانی ، حفظ استعداد ، انتخاب و رهبری. در کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی در OBS Business School دانش فنی اساسی را که شخص مسئول بخش باید به آن تسلط داشته باشد ، به دست خواهیم آورد و مهارتهای مدیریتی لازم را کسب می کنیم که به ما امکان می دهد تیم تیم ها را با موفقیت مدیریت کنیم.

    • Anderson, آمریکا
    • Ibagué, کلمبیا
    • + 1 more

    تمام وقت, پاره وقت

    آموزش از راه دور

    MMUSEd را می توان به طور کامل به اتمام آنلاین، با اختیاری در دانشگاه کارگاه ها و دوره پرداختن به منافع تخصصی.

    • Caracas, ونزوئلا
    • Panama City, پاناما
    • + 5 more

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    کارشناسی ارشد در امور مالی یک برنامه دو زبانه (50٪ اسپانیایی و 50٪ انگلیسی)، بسیار تخصصی در این زمینه است که برای پاسخگویی به نیازهای جدید بخش مالی جهانی طراحی شده است.

    • Rionegro, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    متخصص در طراحی گرافیک (روش مجازی) دانشکده طراحی Uniremington یک آموزش جامع در زمینه دانش خاص منطقه خود کسب می کند. او فردی است که آموزش او را به سمت تعالی انسانی و حرفه ای هدایت می کند و ارزشهای اخلاقی ، اخلاقی ، مدنی ، دموکراتیک و اکولوژیکی را درونی می کند. او یک متخصص حرفه ای است که برای برنامه ریزی ، مدیریت و ارزیابی در هر فعالیتی در زمینه طراحی گرافیک آماده است و راه حل هایی را برای نیازهای محیط خود ارائه می دهد که در استفاده از استراتژی های تبلیغاتی و زبان بصری در زمینه های مختلف به صورت خلاق و خلاق قابل توجه است. به خلاقانه. او یک حرفه ای با مدیریت مناسب روابط بین فردی است و برای کار تیمی آموزش دیده است.

    • Popayán, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    کارشناسی ارشد مهندسی راه های زمینی عمیق تر شدن دانش خاص مهندس عمران یا حمل و نقل است ، از نقطه نظر برنامه ریزی ، طراحی ، ساخت و نگهداری ، بکارگیری رویه ها و فناوری های جدید برای ایجاد ایمنی جاده به کاربر ، دستیابی به عمر مفید طولانی تر جاده ها و سرمایه گذاری و هزینه های عملیاتی کمتر. این برنامه در دو حالت ارائه می شود: کارشناسی ارشد حرفه ای و کارشناسی ارشد تحقیقی ، که با وسعت و اختصاص فردی به پروژه تحقیق متفاوت است.

    • Barranquilla, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    مأموریت برنامه کارشناسی ارشد در بهره وری انرژی و انرژی های تجدیدپذیر تربیت قاضیان واجد شرایط ، منتقد ، متفکر و خلاق با صداقت و آگاهی از وظیفه حرفه ای خود است. آموزش دیده اند تا یک عامل دگرگون کننده ، سازنده ابزارها و روش هایی باشند که به آنها امکان می دهد راه حل هایی را در سازمان ها ایجاد کنند. او می تواند نقش حرفه ای خود را به نحو احسن انجام دهد ، به دنبال توسعه علمی و فناوری کشور در مطابقت با محیط اجتماعی و محیطی باشد.

    • Jamundí, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    برنامه کارشناسی ارشد در ایمنی و بهداشت شغلی آموزش عمیقی را در زمینه بهداشت و ایمنی شغلی و صنعتی ارائه می دهد تا به طور قابل توجهی در سازمان هایی که کار خود را انجام می دهند ، به طور قابل توجهی کاهش یابد ، که به حفظ و پیشگیری بهداشت کمک می کند. بیماریهای شغلی ، و همچنین تحقیقات م onثر در مورد مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت صنعتی.

    • Bogotá, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    تربیت متخصصان مدیریت بیمارستان با حس اخلاقی و انتقادی بالا ، مناسب و رقابتی در منطق مدیریت سلامت ، با در نظر گرفتن رفتارهای محیطی که توسعه بهداشت عمومی و خصوصی را در سطح ملی و بین المللی ایجاد می کند.

    • Cali, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    هدف اصلی تخصصی روزنامه نگاری ورزشی در م Nationalسسه مدرسه ملی دانشگاه ورزش ارائه آموزش های با کیفیت است که مهارتها ، ابزارها و دانش لازم را برای پیشرفت حرفه ای حرفه ای دانش آموزان با تضمین موفقیت در اختیار آنها قرار می دهد. گفتگو با زبانهای متعدد در زمینه های ورزشی و عملی از طریق تولید محتوا در محیطهای رسانه ای یا اکوسیستمها که در آن دیدگاههای ذهنی و عینی از حوزه ورزش از حوزه روزنامه نگاری ارائه می شود.

    • Bogotá, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    این تحقیق با فرآیندهای توسعه فناوری که به تسریع نوآوری و ایجاد زنجیره ارزش ، برای حل مشکلات کشاورزی گرمسیری و جهان روستایی کمک می کند ، ادغام می شود.

    • Cundinamarca, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    ایده جهانی شدن جهانی که در آن استفاده از اینترنت باعث رشد تصاعدی اطلاعات شده است ، شرکت ها را وادار کرده است که به طور فزاینده ای به ایجاد زمینه های تخصصی در تجزیه و تحلیل داده بپردازند. در این زمینه ، آموزش متخصصانی که مسئول مدیریت حجم زیادی از اطلاعات ، مدیریت مناسب داده ها و ایجاد ایده های جدید هستند که تصمیم گیری صحیح را ممکن می سازد ، ضروری است.

    • Jardin antioquia, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    برای آموزش متخصصان در سطح کارشناسی ارشد در مدیریت شرکتهای دامداری ، با گرایشهای انسانی ، دانشگاهی و علمی ؛ با مهارت هایی که به آنها امکان می دهد معیارها و مهارت هایی را در درک و تفسیر واقعیت محلی و جهانی توسعه دهند ، به منظور تقویت بهره وری بخش کشاورزی کلمبیا به صورت یکپارچه تمرین کرده و خدمت کنند. مشخصات حرفه ای فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی دام دارای آموزش های انسانی ، کارآفرینانه ، تحقیقی ، فنی ، اخلاقی و ابتکاری است. مسئول محیط زیست و جامعه به طور جامع فرآیندهای تولید را برای حل مشکلات داخلی و خارجی مدیریت می کند و تجارت دام را به شیوه ای کارآمد ، معقول ، سودآور و پایدار مدیریت می کند. مشخصات شغلی فارغ التحصیل از کارشناسی ارشد مدیریت مشاغل دام می تواند به صورت یکپارچه در سازمان های دامداری به عنوان مدیر ، کارآفرین ، مدیر ، مجری ، مدیر ، رهبر ، مشاور مشاور ، محقق ، معلم ، مدیر پروژه های تجاری ، در میان سایر موقعیت های مرتبط ، مرتبط فعالیت کند. در موضوع مطالعه و در بخش دولتی ، در موقعیتهای مربوط به طراحی و اجرای استراتژیک سیاست عمومی کشاورزی.

    • Puente Del Comun, کلمبیا

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    جهان با تغییر پارادایم مواجه است! پس از یک سال سازگاری با بیماری همه گیر ، ما با اختلالات سریع در رفتار مشتری و مصرف کننده روبرو شدیم. علاوه بر این ، ما مجبور شده ایم در استراتژی خود تجدید نظر کنیم و در نحوه انجام تجارت تجدید نظر کنیم. این تغییرات نیاز به افزایش رقابت پذیری در کل زنجیره صنعت کشاورزی در کلمبیا را تقویت کرده است. بنابراین ، دستیابی به پیشرفت هایی در تولید ، حمل و نقل ، تحول ، فناوری و توزیع و سایر موارد ضروری است. برای دستیابی به این پیشرفت ها ، مشارکت همه بازیگران در این زنجیره ضروری است و باعث ایجاد هم افزایی هایی می شود که وظیفه ای به این بزرگی مستلزم آن است. تحقق بخشیدن به این فرآیند تحول در شرکت ها به مدیران آماده و به روز نیاز دارد که قادر به ایجاد تأمل و بحث هستند ، مایل به اتخاذ دیدگاه های جدید و جذب روندهای پیشرفته هستند. مدیرانی که برای دستیابی به راههای جدید ارتباط با مشتریان ، تأمین کنندگان و شرکای تجاری خود ، تقویت بخش و افزودن ارزش به زنجیره آماده هستند.