Keystone logo

29 کارشناسی ارشد برنامه ها که در کشت آبی و شیلات 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • علوم زیستی
  • علوم کشاورزی
  • کشت آبی و شیلات
رشته های تحصیلی
  • علوم زیستی (29)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در کشت آبی و شیلات

    مدرک کارشناسی ارشد در آبزی پروری و شیلات است برای دانش آموزان که تمایل به نقش حرفه ای در گسترش جهانی آبزی پروری بازی. فرصت های شغلی در سراسر جهان در کشاورزی آبی، مدیریت منابع، پژوهش، حل تعارض و بیشتر وجود دارد.

    یک دانش آموز ممکن است تعجب، چه استاد در آبزی پروری و شیلات است؟ این درجه پیشرفته یک فرد آماده برای ساخت یک حرفه ای در آنچه که تبدیل شدن به یک جنبه مهم در بسیاری از اقتصادهای بین المللی است. این دوره از مطالعه در نظر گرفته شده برای غنی سازی درک دانش آموز از تعادل بین تولید مواد غذایی و واقعیت های آبی است. در بسیاری از آسیا و در مناطق دیگر از نقاط جهان، آبزی پروری ممکن است به حرکت جمعیت به دور از وابستگی به منابع overfished حیاتی است. دانش آموزان چگونه به ارزیابی منابع حساس وحشی به منظور محافظت از آنها را از صید بی رویه، زباله های صنعتی و آلودگی یاد بگیرند.مطالعات شامل تغذیه و خوراک فن آوری، کیفیت آب، مدیریت ساحلی، تالاب اکوسیستم، تولید بذر و گردشگری.

    در میان مزایای مدرک کارشناسی ارشد در آبزی پروری و شیلات نوع برش دانش لبه فن آوری است و نزدیک به تولید مواد غذایی و منابع حفاظت که در حال تغییر پویایی رو به رشد پایدار در سراسر جهان. درجه می تواند یک دانش آموز در یک حرفه ای است که دهانه مرزهای بین المللی شروع و ممکن است زیستگاه و منابع غذایی برای جوامع در سراسر جهان را بهبود بخشد.

    هزینه ها و شهریه برای یک درجه پیشرفته ممکن است از برنامه به برنامه متفاوت است. تماس با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب شما برای جزئیات بیشتر در مورد هزینه و شهریه برنامه.

    فرصت های شغلی در آبزی پروری و شیلات محدوده از تحقیق و توسعه از گونه های پرورشی به مشاوره بر رشد و پایداری برای سازمان های خصوصی و غیر دولتی.مشاغل شامل کشاورزی، تکنسین هچری، تکنسین علوم زیستی، culturist صدف، هماهنگ کننده بهداشت آبزیان یا دستیار پژوهشی ماهی. مدرک کارشناسی ارشد را فراهم می کند در عمق زمینه و درک می شود در موقف در وزارتخانه های دولت، موسسات تحقیقاتی و عملیات بین المللی گردشگری موثر است.

    آغاز سفر خود را به یک حرفه ای پاداش در زمینه گسترش امروز با شروع برنامه کارشناسی ارشد در آبزی پروری و شیلات. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.