98 کارشناسی ارشد برنامه ها که در کره جنوبی for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در کره جنوبی for 2024Filter
    • Boston, آمریکا
    • Kobe, ژاپن
    • + 1 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Causeway Bay, هنگ کنگ
    • Seoul, کره جنوبی
    • + 2 more

    پاره وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    این برنامه شما را به توانایی مالی مورد نیاز برای موفقیت و حل چالش های تجاری در هر بخش مجهز می کند. در هر زمینه ای که کار می کنید ، مهارت و دانش در زمینه هایی مانند امور مالی شرکت ها ؛ بازارهای مالی؛ حسابداری مالی. اعتبار و توانایی شما را برای دیدن تصویر بزرگ برای سازمان شما در یک چارچوب جهانی تقویت می کند.

    • Seoul, کره جنوبی

    اهداف آموزشی گروه مهندسی مکانیک تربیت متخصصان متخصص برای تضمین رقابت ملی در زمینه مهندسی مکانیک از طریق همگرایی سیستم مکانیکی-مهندسی-طراحی و همچنین آموزش شخصیت است.

    • Dongdaemun-gu, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    برنامه MST برای آماده سازی دانش آموزان برای ورود و پیشرفت سریع در حرفه مالیاتی و ارائه آموزش رسمی اضافی مورد نیاز افراد در زمینه مالیات و سایر زمینه ها که به دنبال تغییر شغل یا پیشرفت هستند ، طراحی شده است. در حال حاضر ، برنامه MST ، یک برنامه دو ساله ، امکان پذیرش سالانه 40 دانشجو را فراهم می کند و دوره های آموزشی را در 3 زمینه اصلی تمرکز ارائه می دهد: حقوق مالیاتی ، حسابداری مالیاتی ، تجزیه و تحلیل سیاست مالیاتی. این دانشکده مدرک دکتری با کیفیت بالا را ارائه می دهد. برنامه ای که بر توسعه مهارت های تحقیق و تدریس تأکید می کند تا فارغ التحصیلان مدارک لازم را برای قرار گرفتن در موسسات دانشگاهی و/یا تحقیقاتی برجسته کسب کنند. این دانشکده دارای دانشکده فعال تحقیقاتی است و اهداف دستیابی به برجستگی ملی را برای برنامه های خود تعیین کرده است. دانشجویی در مقطع دکترا. معمولاً انتظار می رود این برنامه به مدت سه سال ، از جمله یک سال تحقیق پایان نامه ، تحصیل کند (دوره زمانی مورد نیاز ممکن است برای دانشجویان واجد شرایط کوتاه شود).

    • Seongbuk-gu, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    LSOM major یک زمینه مطالعاتی عملی است که راه حل مسائل مختلفی را که در همه مسائل مربوط به فعالیتهای شرکت رخ می دهد ارائه می دهد: تدارکات ، خدمات ، تولید ، بهره برداری ، مدیریت زنجیره تامین (SCM) ، خرید و مدیریت فناوری با رویکرد تحلیلی نظری و داده ای علم مدیریت و علم تصمیم گیری در برنامه درسی ما ، دانش آموزان مهارت های حل مسئله را از طریق روش های مختلف مانند تجزیه و تحلیل داده های بزرگ ، تجزیه و تحلیل کسب و کار ، شبیه سازی ، بهینه سازی ، مدیریت فرآیند آماری و غیره که توسط شرکت های جهانی مورد نیاز است ، به دست می آورند.

    • Dongdaemun-gu, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    دانشکده تحصیلات تکمیلی فناوری و انرژی مبتنی بر دانش ، تنها دانشگاهی است در نوع خود در کره ، که برای تولید متخصصان در زمینه های پیشرفته فناوری مانند فناوری اطلاعات ، بیوتکنولوژی ، فناوری نانو و فناوری محیط زیست و همچنین در فناوری انرژی و سیاستگذاری به طور خاص ، در تلاش برای ایجاد ارزش افزوده جدید با رهبری در رقابت فناوری در این عصر دانش محور ، مدرسه فارغ التحصیلان ما متخصصان را در زمینه های مختلف فناوری از جمله مهندسی سیستم ، اطلاعات و ارتباطات ، مواد نانو و زندگی تولید می کند. شیمی و مدیریت تجاری دیجیتالی اگر متخصصان آینده در صنعت انرژی را نیز در زمینه انرژی های جایگزین ، انرژی های تجدیدپذیر "جدید" ، مسائل مربوط به تقاضا و تامین انرژی در داخل و خارج از کشور ، برنامه هایی برای تقاضای آینده انرژی و پاسخ مناسب به کنوانسیون چارچوب سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوا آموزش دهد.

    • Wonju-si, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    دانشکده تحصیلات تکمیلی Sangji University با شکوفایی استعدادهای خلاق با تخصص و کاربردی با تحقیق عمیق در مطالعات واقعی درخواست شده توسط جهان و جوامع محلی و روشهای عملی آنها بر اساس روحیه سانجی در احیای اراده مناسب ، به شکوفایی جامعه بشری آینده کمک می کند. . . اهداف آموزشی OneAn مطالعه عمیق از نظریه ها و روش های دانشگاهی. 2 تخصص خلاق و علمی را پرورش دهید. 3 تحقق آموزش مرتبط با صنعت و تحقیقات بین رشته ای پیشرفته. 4 تحقق بخشیدن به کاربرد عملی دانشگاهیان که منجر به صنعتی شدن و اطلاع رسانی می شوند. 5 با تحقیقات آکادمیک جهانی شدن ، مرکز تحقیقات منطقه ای را دنبال کنید.

    • Pocheon-si, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    کارشناسی ارشد بیان و هنر بر اجرای رقص ، تحقیق در مورد رقص های شرقی و غربی ، تولید آثار رقص تمرکز دارد

    • Yuseong-gu, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    برنامه کارشناسی ارشد علوم در اطراف اکتشاف دانشگاهی رشته طراحی و کاربرد و روش های آن ایجاد شده است. از طریق پروژه های مختلف مشارکتی با صنعت ، توانایی تمرین و مدیریت پروژه های طراحی تقویت می شود. مطالعات فردی در مورد نظریه های سطح بالا و کاربرد عملی برای کسب مهارت های قابل استفاده در تجارت عملی انجام می شود.

    • Buyeo-gun, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    دپارتمان همگرایی میراث فرهنگی متخصصانی را تربیت می کند که مجهز به نظریه های اجتماعی و علمی برای سیاست گذاری ، نهاد ، ارزیابی ، تجزیه و تحلیل و ایجاد ارزش لازم برای حفظ ، مدیریت و استفاده از ویژگی های فرهنگی و نظریه های هنرهای آزاد برای بررسی و تحقیق در مورد ویژگی های فرهنگی هستند. این بخش همچنین با توسعه اصول تولید صنایع دستی سنتی و فرهنگ تکنولوژیکی استادان با هدف ایجاد سیستم دانش مبتنی بر ارزشهای مدرن میراث ناملموس و پرورش استعدادها با قابلیت کارکرد عملی ، به گسترش افق جدید فرهنگی و سنتی کمک می کند.

    • Gyeongsan-si, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    گروه روانشناسی متعلق به دانشکده علوم اجتماعی است و برنامه لیسانس را در سال 1980 افتتاح کرد. گروه روانشناسی در اکتبر 1983 توسط وزارت آموزش و پرورش مجاز به ایجاد برنامه کارشناسی ارشد شد. این دانشکده از هفت استاد تشکیل شده است. 26 دانشجو برنامه کارشناسی ارشد را به پایان رسانده اند و 19 دانشجو در حال حاضر در این برنامه ثبت نام کرده اند. گرایش های مختلفی ارائه می شود تا دوره تحصیل را با توجه به نیازهای دانش آموز تنظیم کند. برنامه ها شامل روانشناسی ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی مشاوره ، روانشناسی صنعتی ، روانشناسی مصرف کننده و تبلیغات ، روانشناسی جنایی ، روانشناسی برخورد با مشکلات اجتماعی و اجتماع است. - ارائه متخصصان با درک عمیق از نظریه ها و تحقیقات روانشناسی اخیر - آموزش متخصصان در زمینه کاربرد اصول روانشناسی - آموزش متخصصانی که می توانند اصول و نظریه های روانشناسی را برای حل مشکلات مختلف اجتماعی به کار گیرند.

    • Gwanak-gu, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    کارشناسی ارشد در رهبری جهانی Master of Global Leadership (MAGL) یک برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله است که برای افرادی طراحی شده است که تمایل دارند مهارت های لازم برای موفقیت در نقش رهبری را در محیط محلی یا جهانی تقویت کنند. دانش آموزان این برنامه هر دو به عنوان رهبران مسیحی و سکولار آموزش دیده و دارای سوابق جامع در زمینه ماموریت ، مربیگری ، علوم اجتماعی و تحقیقات خواهند بود. با کلاس متشکل از افرادی از کشورهای مختلف و زمینه های مختلف ، دانش آموزان در جنبش ها و روندهای جهانی اخیر ماهر خواهند شد. آنها همچنین در معرض تفاوت های فرهنگی قرار خواهند گرفت تا به آنها در گسترش دیدگاه و دیدگاه خود که به عنوان رهبران جهانی ضروری است ، کمک کنند.

    • Buk-gu, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    هدف آموزشی: هدف آموزشی این است که با عمق بخشیدن به نظریه و روشهای کاربردی ماهیگیری و علوم دریایی و پرورش ماهیگیری و متخصصان دریایی با رهبری و خلاقیت ، به توسعه ملت و جامعه بشری کمک کند. مقدمه: دانشکده تحصیلات تکمیلی شیلات و امور دریانوردی درسی است که به دانشجویان امکان می دهد از طریق مطالعه و تحقیق عمیق در زمینه های تخصصی ، از جمله آبزی پروری ، حفاظت از محیط زیست دریایی ، کشتی سازی ، کشتیرانی ، تأسیسات بندری ، منابع بیولوژیکی ، دریایی ، مدرک کارشناسی ارشد را اخذ کنند. غذا و بیماریهای موجودات آبزی در اقیانوسها و شیلات کره. هدف پرورش نیروی انسانی حرفه ای است که توسعه این حوزه را رهبری می کند.

    • Osan-si, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    دانشکده فارغ التحصیل کسب و کار نوآوری اجتماعی ، اصول ساخت اجتماعی را مطالعه می کند که می تواند ارزش تبلیغات و همبستگی را در جامعه ما بر اساس روحیه اکومنیک و دیاکونیک ، فلسفه Hanshin University ، و بر این اساس ، هدف آن پرورش فرهنگ است. انسان تعاونی که می تواند برنامه های مختلف نوآوری را توسعه داده و اجرا کند. برای این منظور ، ما یک مدل اجتماعی همکاری و همبستگی را بر اساس زمینه زندگی و اجتماع توسعه داده و پیاده سازی می کنیم ، به دنبال ارزش ها ، چشم اندازها و جایگزین هایی هستیم که به زندگی ، آرامش و عموم مردم احترام می گذارد تا آنها را بار دیگر در جامعه منعکس کرده و پرورش دهیم. استعدادهای لازم برای این کار اهداف دانشگاهی این است که دانش و توانایی جامع را از منظرهای مختلف دانشگاهی مانند اقتصاد ، مدیریت کسب و کار ، جامعه شناسی ، فلسفه پرورش دهد و یک چشم انداز و جهت نوآورانه در مورد عملکرد و وضعیت عملکرد سازمان های اقتصادی اجتماعی مانند تعاونی ها ، شرکت های اجتماعی ایجاد کند. و سازمان های غیر انتفاعی (اهداف تنوع و نوآوری) هدف آن پرورش توانایی یافتن و تجزیه و تحلیل اطلاعات مناسب برای ترکیب و ارائه یا بحث به صورت شفاهی یا کتبی برای کمک به تصمیم گیری منطقی در ارتباط با عملکرد سازمان های اجتماعی و اقتصادی است ، و همچنین توانایی تجزیه و تحلیل انتقادی تحقیقات همکاران یا شیوه های سازمانی (توانایی تجزیه و تحلیل و ترکیب و برقراری ارتباط) مدرسه فارغ التحصیل از کسب و کار نوآوری اجتماعی با هدف توسعه "رهبری مشارکتی" که به افزایش ارزش تبلیغات و همبستگی در جامعه ما کمک می کند بر ارزش انسانیت

    • Gangneung-si, کره جنوبی

    در محوطه دانشگاه

    کانوری

    با ظهور جامعه اطلاعاتی پیشرفته ، گردشگری و اوقات فراغت به دلیل کاهش ساعات کار و افزایش اوقات فراغت به مرکز زندگی افراد مدرن نزدیک می شود. در پاسخ به این امر ، صنعت گردشگری نیز به سرعت رشد کرده است و کمک بزرگی به توسعه اقتصاد ملی و منطقه ای کرده است. بنابراین ، گروه گردشگری قصد دارد منابع انسانی بسیار متخصص مجهز به نظریه ها و روش تحقیق برای گردشگری ، تجزیه و تحلیل پدیده های گردشگری و کاربردهای نظری را پرورش دهد. به منظور بهبود کیفیت زندگی در عصر اطلاعات پرسرعت و ارتقای صنعت گردشگری در پاسخ به این امر ، مطالعه نظریه گردشگری به طور سیستماتیک برای پرورش استعدادهای دارای صلاحیت به عنوان کارشناسان گردشگری مورد مطالعه قرار می گیرد.