Keystone logo

31 کارشناسی ارشد برنامه ها که در چند رسانه ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
  • رسانه
  • چند رسانه ای
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (31)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در چند رسانه ای

پس از کسب مدرک لیسانس، می توانید تحصیلات عالی خود را دنبال کنید، که اولین سطح تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری است. این برای کسانی است که به دنبال یک سطح بالاتری از دانش در یک موضوع خاص یا زمینه مورد علاقه هستند.

استاد چندرسانه ای چیست؟ بسته به تمرکز برنامه، درجه دانشجویان را برای شغل در طراحی، ارتباط، یا محاسبات آماده می کند. موضوع مشترک نیاز به درک فناوری اطلاعات جدید و نحوه ارتباط موثر ایده ها و پیام ها از طریق رسانه است. دوره های طراحی ممکن است شامل تبلیغات، ویرایش ویدئو، بازاریابی دیجیتال و مدیریت رسانه های اجتماعی باشد. دوره های ارتباطی ممکن است شامل روزنامه نگاری، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات صوتی و تصویری باشد. محاسبات ممکن است شامل کسب و کار، مهندسی کامپیوتر، مدلسازی سه بعدی و توسعه محتوای وب باشد.

محققانی که مطالعاتی را برای استاد در چند رسانه ای انجام می دهند، درباره اینترنت و تکنولوژی های رسانه ای جدید و همچنین محتوای مورد نیاز، به ویژه ویدئو، صدا و انیمیشن، یاد می گیرند. آنها همچنین یاد می گیرند که چگونه از نرم افزار برای ویرایش صدا، تصاویر یا کد استفاده کنید و دانش لازم را برای کسب و کار مرتبط با چند رسانه ای کسب کنید.

هزینه های آموزشی متفاوت خواهد بود، بسته به کدام نهاد و کشور که در آن واقع شده است. برنامه ها معمولا بین یک تا سه سال اجرا می شوند. دانش آموزان آینده نگر باید قبل از اعمال مطالعات کامل در مورد برنامه های بالقوه آکادمیک انجام دهند.

برنامه کارشناسی ارشد در چند رسانه ای، یادگیرندگان را با تمرکز طراحی برای حرفه ای در ایجاد محصولات مانند رسانه های الکترونیکی، بازی ها و منابع آموزشی آماده می کند. برخی از امکانات شغلی عبارتند از طراح بازی کامپیوتری، انیمیشن ساز، تجسم داده، طراح گرافیک حرکت، طراح پخش و طراح وب. انتخاب حرفه های ارتباطی ممکن است شامل روزنامه نگاری، ارتباطات بازاریابی یا تبلیغ حرفه ای یا ارتباطات تصویری باشد. نقش مربوط به رایانه ممکن است شامل بازاریاب دیجیتال، مهندس نرم افزار، مهندس سیستم، دانشمند داده یا توسعهدهنده بازی باشد.

کارشناسی ارشد در برنامه های چند رسانه ای در موسسات مختلف در سراسر جهان، یا در محوطه دانشگاه و یا آنلاین در دسترس است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.