37 کارشناسی ارشد برنامه ها که در پرو for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در پرو for 2024Filter
    • Monterrey, مکزیک
    • Buenavista, مکزیک
    • + 28 more

    تمام وقت, پاره وقت

    5 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    تعلیم و تربیت با وجود اینکه صحنه ای است که در آن تغییری را منعکس و شرکت می کنید، مشخص می شود. قرن حاضر بر موضوع آموزشی تأکید می کند که نیاز به ادامه این سنت با توجه به خواسته های جهانی جدید است. فیلسوفان، متفکران و بینندگان شناخته شده سازمان های امروز، اشاره می کنند که جهان به سمت یک تحول بزرگ حرکت می کند که در آن مدرسه بیش از هر مؤسسات اجتماعی دیگر تحت تاثیر قرار می گیرد و به همین دلیل با چالش های بزرگی مواجه است.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    استاد آنلاین در منابع انسانی ، حفظ استعداد ، انتخاب و رهبری. در کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی در OBS Business School دانش فنی اساسی را که شخص مسئول بخش باید به آن تسلط داشته باشد ، به دست خواهیم آورد و مهارتهای مدیریتی لازم را کسب می کنیم که به ما امکان می دهد تیم تیم ها را با موفقیت مدیریت کنیم.

    • Monterrey, مکزیک
    • Buenavista, مکزیک
    • + 33 more

    تمام وقت, پاره وقت

    5 ترم ها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    سازمان و مدیریت رقابتی شرکت ها عوامل اولویتی برای توسعه یک کشور هستند. برای دستیابی به این هدف ضروری است که مدیران رقابتی، نوآورانه، انسانی و در عین حال مدعی رقابت با چالش های جهانی در محیط های در حال تغییر، وابسته و پیچیده کسب و کار باشند.

    • Monterrey, مکزیک
    • Zapopan, مکزیک
    • + 26 more

    تمام وقت, پاره وقت

    30 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    توسعه كشورها مستلزم آن است كه اداره خدمات و استفاده از انرژي در زمينه توسعه پايدار تضمين شود. برای دستیابی به این هدف، لازم است نوآوری در مدیریت انرژی، اولویت حفظ منابع انرژی غیر قابل تجدید و حمایت از استفاده از منابع جایگزین انرژی باشد.

    • Lima, پرو

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    ما یک مدرسه خلاق مد، طراحی نوآورانه و آزمایش با دیدگاه بین المللی در خط مقدم است که می داند بازار و آخرین روند و پیشرفت های تکنولوژیکی، با توجه به آموزش چند رشته ای و رویکرد مدیریت و کسب و کار برای مقابله با چالش ها و خواسته های بالا از بازار جهانی مد.

    • Lima, پرو

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    در UPC، شما را آماده می کنیم که با ادغام جنبه های زیباشناختی، فنی، اقتصادی و فرهنگی به چهار خط طراحی تخصص: شرکت های بزرگ، سرمقاله، تبلیغات و دیجیتال، هدایت ارتباط ایده ها را بدهید. طراح UPC متخصص در استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی و کانال های دیجیتال است.

    • Chiclayo, پرو

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    هدف این برنامه ارائه آموزش با کیفیت ، از بین بردن موانع جغرافیایی است. دنیای آموزش الکترونیکی در حال تولید نوآوری های بسیار چشمگیری در آموزش جهانی است ، با پیشرفت دستگاه های جدید ، وجود معلمان بسیار آموزش دیده برای یادگیری و آموزش استراتژی های یادگیری جدید در این سناریوهای دیجیتال ضروری است.

    • Rimac, پرو

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهارت های لازم را برای برجسته سازی در دنیای مالی ، توسعه محصولات ساخت یافته ، ارزیابی دارایی های مالی ، ساخت مدل های کمی ، مدیریت ریسک و ساخت اوراق بهادار ایمن شده دارد. این برنامه به شرکت کننده اجازه می دهد وارد بازارهای مالی جدیدی شود که به متخصصان کمی احتیاج دارند. فارغ التحصیل در مدل سازی ریسک اعتباری برجسته خواهد بود ، که به دلیل افزایش ابزارهای پیچیده مالی و تنظیم مقررات مالی که در حال اجرا در سراسر جهان است ، در حال رشد مداوم است و تقاضای متخصصان کمی را ایجاد می کند. اطمینان از "درج حرفه ای با کیفیت" برای هر شرکت کننده.

    • La Molina, پرو

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    استاد بین المللی تعمیر و نگهداری به دنبال آموزش کارشناسان در زمینه مدیریت نگهداری به منظور استفاده بهینه از دارایی های فیزیکی ، تضمین در دسترس بودن و قابلیت اطمینان تجهیزات است.

    • Miraflores, پرو

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    فضای کاری طاقت فرسا مستلزم این است که شرکت ها و سازمان های جهانی در هر زمان از وضعیت واقعی پروژه هایی که آغاز می کنند ، دامنه ، خطرات و نتایج آن آگاهی داشته باشند. شکل مدیر پروژه از اهمیت اساسی برخوردار است زیرا شرکت ها برای موفقیت به متخصصانی نیاز دارند که می دانند چگونه پروژه های پیچیده را به طور موثر مدیریت کنند.

    • José Leonardo Ortiz District, پرو

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    مالیات به یک عامل مهم در تصمیم گیری شرکت های بزرگ ، از برنامه ریزی تا اجرای فعالیت های آنها تبدیل شده است ، زیرا مشارکت در خزانه داری درصد قابل توجهی از هزینه های تجاری است. از این نظر ، داشتن متخصصانی با مهارت تحلیلی که به آنها امکان تفسیر مناسب مقررات مالیاتی را می دهد و به دنبال کاهش بار مالیات در چارچوب قانونی فعلی است ، ضروری است.

    • Lima, پرو

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    هدف آموزش نسل جدیدی از متخصصان آموزش دیده برای پاسخگویی به نیازهای مبرم میراث فرهنگی عظیم ما ، تبدیل کشور ما به یک مدل منطقه ای برای توسعه و تحقیق در زمینه حفاظت و ارائه تعالی آکادمیک ، با حمایت علمی ، انسانی و هنری جامع پایه. ، با روش ها و سیستم های حفظ پایدار در طول زمان. مشخصات متقاضی: لیسانس علوم و مهندسی ، علوم انسانی یا حفاظت. علاقه به حفاظت از میراث فرهنگی ما. توانایی کار در تیم های چند رشته ای. مشخصات فارغ التحصیل: این استراتژی ها و روش های مناسب برای هدایت و اجرای پروژه های مدیریت جمع آوری و حفاظت پیشگیرانه را پیشنهاد می کند. درک انتقادی ، مبتنی بر دانش علمی قادر به شناسایی علل و عواقب زوال میراث فرهنگی منقول ، را توسعه می دهد. توانایی تدوین و مدیریت پروژه های تحقیقاتی و همچنین انتشار دانش تخصص را توسعه می دهد.

    • Santa Anita, پرو

    تمام وقت

    20 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    برنامه کارشناسی ارشد بین المللی تجارت دو درجه MBA MBA، با هدف توسعه در شرکت کنندگان عناصر نظری و عملی است که به آنها اجازه می دهد:

    • Portland, آمریکا
    • Cusco, پرو
    • + 5 more

    تمام وقت

    12 ماهها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    از طریق سمینارهای انعکاسی مستقل و طراحی شده توسط IPSL، "سازماندهی جامعه و فعالیت اجتماعی (COSA)" دانش آموزان پایه ای از تاریخ و شیوه های کلیدی ایجاد جامعه و مشارکت مدنی، از مشارکت داوطلبانه داخلی و بین المللی، سازماندهی جامعه، جنبش های اجتماعی مردمی، و فعاليت

    • Lima, پرو

    تمام وقت

    2 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    برنامه کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش با ذکر در آموزش و تحقیقات دانشگاه، مناسب با الزامات قانون دانشگاه جدید است و به اهداف نظام آموزش و پرورش ملی در سطوح و روش های مختلف آن پاسخ می دهد.