357 کارشناسی ارشد برنامه ها که در پرتغال for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در پرتغال for 2024Filter
    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    آکادمی تجارت فوتبال یک رهبر جهانی در آموزش کسب و کار فوتبال است که هدف آن تسریع در حرفه ای شدن صنعت فوتبال و توسعه رهبران فعلی و آینده در این بازی است. FBA که در سال 2017 تأسیس شد و در سوئیس مستقر است، بیشتر به دلیل مدرک برجسته خود - Master Professional in Football Business - که یک برنامه 12 ماهه با دو پذیرش در هر سال است، شناخته شده است.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    کارشناسی ارشد رشته تجارت و اقتصاد رقابت ، یک دوره کارشناسی ارشد دو ساله پس از اشتغال و تدریس به زبان پرتغالی است ، که به دنبال ارائه آموزش های تخصصی در زمینه اقتصاد شرکت و استراتژی تجارت و در زمینه رقابت و تنظیم بخش ها است. .

    • Porto, پرتغال

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف اصلی کارشناسی ارشد بازاریابی تضمین ارتباط بین نظریه ها و مدل تدریس شده و واقعیت مشکلات موجود در فعالیت های بازاریابی امروز است. بنابراین ، ما تمایل داریم تا آنجا که ممکن است ، همراه با مطالعات موردی ، از رویکرد آموزش تجربی استفاده کنیم. ما یک رویکرد عملی را ایجاد کرده ایم ، که دانشجویان را برای تولید تحقیقات مفید ترغیب می کند.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    تخصص در علم و سیستم های اطلاعات جغرافیایی با هدف ارائه چارچوب فنی و علمی مرتبط با تجزیه و تحلیل و فناوری اطلاعات جغرافیایی، با تاکید ویژه بر مهارت های مرتبط با مدل سازی و تجزیه و تحلیل داده های مکانی و طراحی و برنامه ریزی سیستم های اطلاعات جغرافیایی در سازمان ها است.

    • Monte de Caparica, پرتغال

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف کلی این مدرک کارشناسی ارشد، تربیت متخصصانی است که بتوانند با نیازهای صنعت آبزی پروری مطابقت داشته باشند، که هم به بهبود پایداری تولید، سلامت، سلامت و رفاه در آبزی پروری و افزایش کیفیت ایمنی غذا و بهداشت عمومی کمک می کند. . این برنامه بر اصول آبزی پروری و عوامل اصلی تأثیرگذار بر زنده ماندن مزارع حیوانات و جلبک های آبزی پروری و همچنین سیستم های تولید غذا و آموزش متخصصان بسیار ماهر که قادر به ادغام در صنعت خواهند بود تمرکز دارد. مدرک کارشناسی ارشد در آبزی پروری پایدار (120 ECTS) صلاحیت مدرک کارشناسی ارشد را اعطا می کند.

    • Leiria, پرتغال

    پاره وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف این دوره ، در درجه اول ، ارائه دانش کاربردی پیشرفته در موضوعات حرفه ای است که برای کشور و منطقه اهمیت استراتژیک دارند. بر این اساس ، اهداف شامل کسب دانش نظری و مهارت های لازم برای کاربرد آن در زمینه های الکترونیک و مخابرات یا انرژی و اتوماسیون توسط دانشجویان است. این دوره همچنین با هدف اجازه دادن به تخصص و به روزرسانی فنی / علمی افراد حرفه ای ، دارندگان مدرک مهندسی برق را قادر می سازد تا تحصیلات خود را ادامه دهند. این دوره همچنین با هدف مشارکت فعال در ارتقا development توسعه فن آوری ملی و افزایش ارزش افزوده در صنعت کشور و منطقه از طریق توسعه پروژه ها ، پایان نامه ها و استقرارهای صنعتی در شرکت ها و موسسات تحقیق و توسعه ارائه می شود.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان پرتغالی

    حرفه مهندسی عمران به کسانی که آن را می پذیرند این امکان را می دهد که در کنترل منطقی، کارآمد و پایدار از نظر زیست محیطی نیروهای طبیعت به نفع جمعیت شرکت کنند. به عنوان یک مهندس عمران، شخص قهرمان یا شرکت کننده یک ماجراجویی است: بهبود رفاه و کیفیت زندگی بشریت. مهندسان عمران وظیفه دارند امنیت سازه ها و سیستم هایی را که برای عملکرد جوامع مدرن حیاتی هستند تضمین کنند و مسئولیت زندگی های بی شماری را بر دوش خود دارند. خرابی سازه‌ای مانند پل، سد یا ساختمان همیشه به عواقب فاجعه‌باری منجر می‌شود.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    اداره دریا یک برنامه بین رشته ای، منحصر به فرد و نوآورانه است که به مطالعه تمام مسائل مربوط به اداره اقیانوس ها اختصاص دارد. در سطح بین المللی به عنوان یکی از بهترین برنامه های کارشناسی ارشد در سطح جهانی شناخته می شود، از این پس به زبان انگلیسی سخنرانی می شود و دامنه بین المللی آن را تقویت می کند، آگاهانه که در اقیانوس ها با چالش ها و فرصت های اصلی برای توسعه پایدار جهانی روبرو هستیم.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تخصص در نوآوری اجتماعی و کارآفرینی یک آموزش پایه پیشرفته و تخصصی در زمینه‌های مختلف و موضوعات استراتژیک اجتماعی ارائه می‌دهد که بر نوآوری اجتماعی متمرکز است که آموزش متخصصانی را افزایش می‌دهد که بتوانند به طور موثر به چالش‌های اجتماعی جدید پاسخ دهند. این کارشناسی ارشد در مددکاری اجتماعی به دلیل کیفیت علمی بالای خود مورد ستایش قرار گرفته است و آموزش نظری جامد را با استفاده از دانش در موارد مشخص ترکیب می کند و استقلال دانشجویان را از نظر توسعه پروژه های حرفه ای و همچنین تحقیقات علمی افزایش می دهد.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این کارشناسی ارشد برای کسانی است که به اندازه کافی شجاع هستند تا تعریف خود را از موفقیت بیان کنند. موفقیتی که بسیار فراتر از فرد است و تأثیر معناداری در سراسر جامعه ایجاد می کند. اینها تغییر دهندگان واقعی بازی هستند و شما یک قدم به تبدیل شدن به یکی از ما نزدیکتر هستید. Nova SBE Master in Impact Entrepreneurship & Innovation یک تجربه یادگیری عملی با تعادل مناسب بین تئوری و عمل برای دانشجویان چند رشته ای است. ما مهارت‌های انسانی و حرفه‌ای شما را پرورش می‌دهیم تا بتوانید پتانسیل درونی خود را در آغوش بگیرید و اثر خود را در جهان به جای بگذارید.

    • Lisbon, پرتغال

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان پرتغالی

    سلامت عمومی در مطالعه عوامل موثر بر سلامت، ارتقای سلامت، پیشگیری و نظارت بر بیماری‌ها، اصلاح نابرابری‌ها و حمایت از سیاست‌های مبتنی بر شواهد بسیار مهم است. مدرک کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی به رهبران آینده در بهداشت عمومی آموزش می دهد و آنها را قادر می سازد تا به چالش های بهداشت عمومی در همه بخش ها، در پرتغال یا در سطح بین المللی رسیدگی کنند.

    • Lisbon, پرتغال
    • Padua, ایتالیا
    • + 1 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    MEDfOR یک برنامه دو ساله دوره کارشناسی ارشد در کلاس جهانی است. تاکید MEDfOR آماده سازی نسل آینده مهندسان ، مدیران ، محققان و معلمان دخیل در جنگلداری مدیترانه و مدیریت منابع طبیعی است.

    • Palma de Cima, پرتغال

    تمام وقت

    14 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد در امور مالی (پس از تجربه) یک برنامه پس از تجربه است که برای دانشجویانی با حداکثر 5 سال تجربه حرفه ای که مایل به دنبال کردن یک حرفه بین المللی هستند طراحی شده است. برنامه درسی تئوری و عمل را با رویکرد عملی، که توسط دوره های نوآورانه و اساتید برتر ما ارائه شده است، ترکیب می کند. این برنامه ارتباطات قوی حرفه ای و شخصی را با همتایان و کارشناسان صنعت از سراسر جهان (آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، ایالات متحده، کانادا، برزیل و غیره) تقویت می کند.

    • Porto, پرتغال

    پاره وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه برای آماده شدن برای مشاغل در بخش عمومی و خصوصی طراحی شده است: از اداره دولتی، خدمات دیپلماتیک و کنسولی، یا سازمان های بین المللی، اما همچنین نهادهای بخش سوم (عمدتا NGO ها)، مشاوران بین المللی یا امور عمومی یا شرکت های چند ملیتی.

    • Evora, پرتغال
    • Rome, ایتالیا
    • + 1 more

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف ARCHMAT ارائه مهارت های تخصصی در باستان شناسی و توصیف تحلیلی مواد از پیش از تاریخ (مگالیتیک) تا دوران کلاسیک (یونانی و رومی) است. مطالعه و حفاظت از مواد میراث فرهنگی یک حوزه تحقیقاتی با مفهوم چند رشته‌ای قوی است و به مهارت‌هایی نیاز دارد که در زمینه‌های تحقیقاتی علوم انسانی و علوم گسترده می‌شود. ARCHMAT یک پلت فرم مشترک و یکپارچه برای دانش آموزان ممتازی که از زمینه های آموزشی علوم یا علوم انسانی می آیند برای درک روش های علمی پیشرفته مورد استفاده برای بررسی مواد باستان شناسی فراهم می کند و هدف آن تشکیل متخصصان حرفه ای بسیار تخصصی در زمینه نوظهور باستان سنجی، یعنی علوم فیزیک و شیمی کاربردی است. به مطالعه مواد باستان شناسی و میراث فرهنگی.