Keystone logo

2 کارشناسی ارشد برنامه ها که در ورزش های فضای باز 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات ورزش و ورزش
  • مطالعات ورزشی
  • ورزش های فضای باز
رشته های تحصیلی
  • مطالعات ورزش و ورزش (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در ورزش های فضای باز

مدرک کارشناسی ارشد یک برنامه برای دانش آموزانی است که دارای مدرک لیسانس هستند و مایل به درک عمیق تر از موضوع انتخاب خود هستند. این دوره ها دانش آموزان را قادر می سازد تا موضوع مورد نظر را بررسی کنند و در سطوح مدیریتی در صنعت شرکت کنند.

استاد ورزش در فضای باز چیست؟ دانش آموزانی که بیش از اینکه در خارج از منزل عاشق شوند و علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، ممکن است به طور کامل از داشتن استاد در ورزشهای خارج از منزل لذت ببرند. دانش آموزان می توانند دوره های حفاظتی، آموزش در خارج از منزل، ورزش های خاص در فضای باز و غیره را بیاموزند. چنین کارهای آموزشی معمولا دانشجویان را برای طراحی و اجرای برنامه هایی برای دوستداران طبیعت آماده می کند. دانشجویان حدود دو سال طول می کشد تا برنامه تحصیلات تکمیلی خود را در ورزش های خارج از کشور کامل کند.

از طریق سرمایه گذاری در زمینه ورزش در فضای باز، دانش آموزان می توانند تمام فعالیت های فضای باز را که می توانند در اوقات فراغت خود و همچنین در شغل خود لذت ببرند، کار کنند. علاوه بر این، دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند که چگونه گروه های مختلفی را آموزش دهند. فارغ التحصیلان معمولا با درک بیشتر و قدردانی از دنیای طبیعی ترک می کنند.

یک استاد در ورزش های بیرون از منزل می تواند هزینه های مختلفی برای هر دانش آموز داشته باشد. افرادی که در نظر دارند از چنین اقداماتی پیروی کنند، باید هزینه های تحصیلات هر مدرسه و مکان های آنها را برای تعیین هزینه برنامه بررسی کند.

این برنامه درجه ای مناسب برای افرادی است که می خواهند کار خود را در خارج از منزل انجام دهند. فارغ التحصیلانی که تخصص خود را در تحصیل انتخاب می کنند می توانند مدیران کمپ های اردوگاه های سنتی تابستانی شوند. پارک های ملی و ایالتی اغلب فارغ التحصیلان را با یک استاد در ورزش در فضای باز استخدام می کنند تا رنجرهای پارک شوند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان می توانند به ماجراهای بزرگسالان مانند کلاس پیاده روی و قایقرانی سفر کنند. بدون توجه به مسیر حرفه ای، این متخصصان معمولا اغلب شغل خود را تحت یک آسمان باز می گذرانند.

این که آیا دانش آموزان می خواهند در جوامع خود و یا یک کشور دیگر تحصیل کنند، احتمالا استاد برنامه ورزشی در فضای باز برای آنها باشد. علاوه بر این، برخی از دانشجویان یک گزینه آنلاین را انتخاب می کنند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.