Keystone logo

10 کارشناسی ارشد برنامه ها که در هنر و طراحی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات حرفه ای
  • هنر و طراحی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حرفه ای (10)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد برنامه ها که در هنر و طراحی

      کارشناسی ارشد مطالعات و حرفه ای (MPS) درجه پس از کارشناسی طراحی شده برای ترکیب دانش و آگاهی عملی، تجربه، و تجزیه و تحلیل در حوزه میان رشته ای به منظور تمرکز بیشتر به طور خاص در این زمینه است.

      مطالعات حرفه ای در هنر و طراحی چیست؟ استاد مطالعات حرفه ای با این غلظت ممکن است در در مناطق اعمال مانند روشنایی و یا طراحی داخلی با سنگ تیز کردن و یا ممکن است به طور انحصاری در کامپیوتر و بازی های توسعه وب است. ترم ممکن است کلاس در طراحی و مفهوم، روانشناسی، علوم کامپیوتر، نرم افزار و پایداری، مدیریت استراتژیک، اقتصاد، مدیریت پروژه، و نام تجاری و بازاریابی باشد. این نوع از درجه به دنبال آماده سازی فارغ التحصیلان برای نقش رهبری فعال در پروژه های واقعی، از تجسم به اتمام.

      یکی از مزایای بزرگ به یک برنامه مطالعات حرفه ای مقدار تماس با یک دانش آموز با رهبران در زمینه های خود را از مطالعه تجربه است. به عنوان مثال، در کارشناسی ارشد برنامه بازی توسعه، دانش آموزان ممکن است در کنار توسعه دهندگان حرفه ای در طول پروژه کار می کنند، و از این فرصت برای نشان دادن طرح های خود را به رهبران صنعت. دانش آموزان ممکن است روابطی که خارج از کلاس درس و به حرفه خود حرکت پرورش.

      هزینه یک درجه ممکن است از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است. تماس با مدرسه از انتخاب شما برای پیدا کردن جزئیات در مورد شهریه و ثبت نام برنامه.

      استاد مطالعات حرفه ای در هنر و طراحی می تواند بسیاری از گزینه های شغلی به فارغ التحصیل ارائه دهد. مطالعه خاص ممکن است به یک موقعیت در طراحی داخلی برای صنعت بهداشت و درمان منجر شود.نیاز برای حرفه ای ها در هر دو بخش خصوصی و در جوامع برای برنامه ریزی و توسعه پایدار وجود دارد. طراحی روشنایی است برنامه های کاربردی در تمام زمینه های معماری، از دفتر مرکزی شرکت به تئاتر. صنعت بازی به دنبال نوآوران که آموزش و تجربه را به خلق خود را به بازار است. طراحی و توسعه مهارت های بسیار استخدام در رشته مهندسی برق، در میان زمینه های دیگر.

      کاوش پایگاه داده گسترده ما برای برنامه هایی که به شما نشان دهد که چگونه به برداشتن قدم بعدی در کار حرفه ای خود را در هنر و طراحی. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.