55 کارشناسی ارشد برنامه ها که در هنر های کامپیوتری 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در هنر های کامپیوتری 2024Filter
    • Msida, مالت

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد در بازی های دیجیتالی دانش آموزان را از بسیاری از زمینه ها به ارمغان می آورد تا بازی های دیجیتال نوآورانه و هیجان انگیز را ایجاد کنند. دانش آموزان تشویق می شوند که روش شخصی خود را به ایجاد بازی با ترکیب آموزش خود در طراحی بازی با تجزیه و تحلیل بحرانی و یا تخصص تکنولوژی تشویق کنند.

    • Los Angeles, آمریکا
    • Valencia, اسپانیا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی

    در این دوره هیجان انگیز از فناوری و خلاقیت، هنرهای دیجیتال به عنوان یک شکل خلاقانه و فریبنده از بیان ظاهر شد. آمیختگی بین فناوری دیجیتال و رشته های هنری سنتی به جهانی از امکانات خلاقانه بی حد و حصر حیات بخشیده است.

    • Madrid, اسپانیا
    • Seville, اسپانیا
    • + 2 more

    تمام وقت, پاره وقت

    10 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    کارشناسی ارشد در توسعه بازی های ویدیویی برای افرادی است که علاقه مند به یادگیری، از ابتدا، نحوه طراحی و برنامه ریزی یک بازی ویدیویی، بدون نیاز به دانش قبلی برای استفاده حداکثری از آن هستند.

    • Kajaani, فنلاند

    پاره وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی بازی برای افرادی است که در سازمان های توسعه بازی مبتنی بر رشد و بین المللی شدن کار می کنند یا به دنبال استخدام هستند و کارکنان سازمان هایی که قبلاً در عملیات بین المللی مشغول هستند. مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد (دوره دوم) در مجموع 90 واحد می باشد. تقریباً دو سال طول می کشد تا تکمیل شود زیرا یک برنامه پاره وقت است.

    • New York, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد Touro GST در طراحی وب و چند رسانه ای (WMM) با رویکرد طراحی کاربر محور آموزش می دهد. ما طراحان UX/UI آینده، طراحان محصول و متخصصان خلاق را آموزش می دهیم تا از تکنیک های تحقیق و تفکر طراحی برای ایجاد تجربیات معنادار استفاده کنند. کلاس ها بیشتر به صورت عملی هستند. دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه با استفاده از طراحی، ویدئو و صدا، انیمیشن، نمونه های اولیه و هر چیزی که از یک طراح حرفه ای در صنعت پشتیبانی می کند، محصولات دیجیتال ایجاد کنند.

    • Durham, آمریکا

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    نقش های زیادی در صنعت بازی وجود دارد. در Duke، ما فارغ‌التحصیلان خود را با تبدیل شدن به طراحان بازی، توسعه‌دهندگان و رهبران تیم‌های تولید پویا، آماده می‌کنیم تا بازی مورد نظر خود را انجام دهند. ما شما را با مهارت هایی که رهبران صنعت به دنبال آن هستند، مانند مهارت در برنامه نویسی - از جمله C# و C++ - و نحوه به کارگیری این مهارت ها در موتورهای بازی پیشرو، تقویت می کنیم. همچنین اصول طراحی برای گیم پلی، هنر، تجربه کاربری و داستان سرایی را یاد خواهید گرفت.

    • Winter Park, آمریکا

    تمام وقت

    48 هفته ها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    استاد طراحی بازی علمی برنامه علمی شما را با ایفای مهارت های مورد نیاز برای مشارکت در تیم های توسعه چند رشته ای ، برای ایفای نقش تخصصی در صنعت بازی آماده می کند. این دوره آموزشی بر تحقیقات ، تولید و طراحی تجربه کاربر متمرکز است - با یک تجربه سنگفرش بازی به پایان می رسد. شما آهنگی را انتخاب می کنید که به شما امکان می دهد تا بر حوزه تخصص خود انتخاب کنید ، خواه به عنوان یک پژوهشگر تجربه کاربر ، تهیه کننده یا طراح بازی برای ایجاد و انتشار بازی یا تخصص در ژانر یا طرحی از صنعت برای ارزیابی و تقویت فعالیت خود اقدام کنید. محصولات موجود در دنیای واقعی

    • Washington, آمریکا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به عنوان تنها برنامه در نوع خود در ایالات متحده، کارشناسی ارشد هنر در طراحی بازی، دانشجویان را تشویق می کند تا ظرفیت های خود را به عنوان طراح، توسعه دهنده، مصرف کننده و مدیران بازی گسترش دهند و آن را در زمینه های منحصر به فرد خود اعمال کنند. دانش آموزان تجربیات خود را - چه در سیاست، علم، هنر، تاریخ، بازاریابی یا مطالعات بین المللی- به برنامه می آورند و می توانند از دوره های چند رشته ای در مدارس ارتباطات، تجارت و هنر ما انتخاب کنند.

    • Thessaloniki, یونان

    تمام وقت

    13 ماهها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    MA Design که در Animation متمرکز می شود، اجازه می دهد تا تمرینکنندگان در انیمیشن برای کشف فرصت هایی که مرزهای ایجاد شده را ایجاد می کنند یا جنبه های عمقی تمرین را فراتر از سطوح معمول توسعه دهند. این دوره دوره کارشناسی ارشد به منظور توسعه فلسفه های شخصی دانش آموز در طراحی با توجه به توسعه یک منطقه شخصی از تخصص است.

    • Tampere, فنلاند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد در مطالعات بازی، دید عمیقی از شخصیت اساسی بازی ها و بازی ها ارائه می دهد. بازی‌ها با گسترش از سرگرمی به سایر حوزه‌های زندگی، به شکلی از فرهنگ و تعامل انسانی تبدیل شده‌اند که بخش مهمی از زندگی اجتماعی ما و چشم‌انداز رسانه‌ای کنونی است. این برنامه به ویژه آموزش کارشناسان در زمینه بازی و بازی را هدف قرار داده است. ما به بازی‌ها نزدیک می‌شویم و از دیدگاه‌های به هم پیوسته بازی‌ها، بازیکنان بازی، تولید بازی‌ها و بازی‌ها در فرهنگ‌ها بازی می‌کنیم.

    • Odense, دانمارک
    • Kolding, دانمارک
    • + 1 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این کارشناسی ارشد یک برنامه فارغ التحصیلی چند رشته ای است که فناوری اطلاعات ، ارتباطات و سازماندهی را ترکیب می کند. ما بر تعامل بین انسان و فناوری اطلاعات تأکید می کنیم و دانش مبتنی بر تحقیق را با چالش های عملی ترکیب می کنیم.

    • Lincoln, بریتانیا

    پاره وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    MComp Games Computing یک برنامه درجه چهار ساله است که برای تقویت و گسترش برنامه BSc (Hons) با یک سال تحصیل در سطح کارشناسی ارشد طراحی شده است. این فرصت را فراهم می کند تا طیف وسیعی از ماژول ها را با جزئیات بیشتر مطالعه کنید و یک پروژه اساسی را در یک منطقه مورد علاقه شخصی خاص تکمیل کنید.

    • Newcastle upon Tyne, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مهارت های تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار در فناوری های موتور بازی، برنامه نویسی گرافیکی بلادرنگ و فناوری های شبیه سازی را با کارشناسی ارشد مهندسی بازی های رایانه ای ما به دست آورید. با همکاری تعدادی از پیشروان صنعت و مبتکران بازی های رایانه ای، یک کارشناسی ارشد پیشرفته در توسعه بازی ایجاد کرده ایم. این کارشناسی ارشد فارغ التحصیلانی با پتانسیل تبدیل شدن به رهبران آینده در صنعت جهانی بازی های رایانه ای تولید می کند.

    • Madrid, اسپانیا

    تمام وقت

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    مدرک کارشناسی ارشد آموزش مداوم در طراحی روایت و مطالعات بازی های ویدیویی به صورت 100% آموزش آنلاین ارائه می شود. ساختار آکادمیک آن مبتنی بر اتحاد دو جنبه کلیدی خلق بازی های ویدیویی است: مطالعات فرهنگی در مورد بازی های ویدیویی و طراحی جهان های داستانی و ساختارهای روایی که آنها را هدایت می کنند.

    • Kingston upon Thames, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این دوره بر روی مهارت های طراحی لازم برای زمینه ساخت بازی تمرکز دارد. شما به تنهایی و به عنوان بخشی از یک تیم بازی های رایانه ای را ایجاد و توسعه خواهید داد. امکانات عالی شامل کیت های توسعه دهنده سونی پلی استیشن 4 و نرم افزارهایی مانند Unity Pro، Unreal و Maya است. همچنین به مرکز جدید ما برای واقعیت مجازی و افزوده دسترسی خواهید داشت.