Keystone logo

2 کارشناسی ارشد برنامه ها که در نور و صدا 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • هنر های نمایشی
  • مطالعات تئاتر
  • نور و صدا
رشته های تحصیلی
  • هنر های نمایشی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در نور و صدا

    برنامه های کارشناسی کارشناسی ارشد به دانش آموزان اجازه می دهد تا به مهارت های مجموعه مهارت های حرفه ای خود دست پیدا کنند. دوره های آموزشی فراهم می کند سطح مهارت و دانش در زمینه های خاص است که اغلب اجازه می دهد تا دانش آموز برای حرکت به یک موقعیت تدریس یا مدیریت، با ایجاد تجربه و آموزش اولیه.

    استاد در چراغ و صدا چیست؟ این مدرک پیشرفته در طراحی و اجرای نورپردازی و تجهیزات صوتی مورد استفاده در مراحل تولید است. این بدان معنی است که هر دو کنترل عملی که در طول نمایش و شیوه های طراحی مورد استفاده برای ایجاد اثرات اصلی هر زمان پروژه های جدید به آنها نیاز دارند. کلاسها اغلب تئوری و عمل را در بر میگیرند و مدلسازی رایانه در بسیاری از برنامههای مدرن استفاده میشود.

    کسانی که مدرک پیشرفته در این زمینه را کسب می کنند، می توانند مهارت های فنی با نورپردازی و تجهیزات صوتی و همچنین مهارت های طراحی که مهارت های سازمان و مهارت های سازمانی شخصی را در شرایط مختلف زندگی مفید می دانند، به دست آورد. غنی سازی این مهارت ها ابعاد مفیدی را برای مهارت های فردی فراتر از کاربرد آنها به حرفه حرفه ای دانش آموز اضافه می کند.

    هیچ راهی آسان برای پیش بینی هزینه هر مدرک کارشناسی ارشد وجود ندارد، زیرا تحصیلات به شدت از محل به محل متفاوت است، به خصوص اگر دو مدرسه در کشورهای مختلف باشد. برای این برنامه های کارشناسی ارشد، شما باید در مورد تعهد تمام وقت دو تا سه ساله انتظار داشته باشید.

    فارغ التحصیلان در نورپردازی و طراحی اغلب خود را در تقاضای بالا برای موقعیت هایی که نیاز به کارکرد منظم تابلوهای صوتی و نور دارند، می یابند. این شامل موقعیت هایی به عنوان طراحان نورپردازی برای شرکت های تئاتر و محل های اجرای نمایش است، اما همچنین شامل نقش های پشتیبانی در تولید روز به روز به عنوان مدیران مرحله است. اغلب موقعیتها تقاضای هر دو را دارند. فارغ التحصیلان نورپردازی و طراحی نیز به عنوان طراحان داخلی به علت آگاهی از جابجایی، نور و رنگ، به دنبال آن هستند.

    پیدا کردن برنامه درست، بررسی تمام فرصت های موجود در اینترنت و از طریق مکان های دانشگاه در کشورهای مختلف است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.