Keystone logo

42 کارشناسی ارشد برنامه ها که در نام گذاری تجاری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات بازاریابی
  • بازاریابی
  • نام گذاری تجاری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات بازاریابی (42)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در نام گذاری تجاری

    بسیاری از دانش آموزان که در برنامه مدرک کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند به تازگی در یک رشته مرتبط به اتمام کارشناسی. تکمیل این برنامه اغلب اجازه می دهد تا فارغ التحصیلان به تخصص، پیشبرد و یا دریافت حقوق بیشتر در مشاغل انتخاب کنند. مدرک کارشناسی ارشد در مرحله آموزشی بعدی به سوی یک دکترای است.

    کارشناسی ارشد در نام تجاری چیست؟ این نوع از برنامه در استراتژی است که ایجاد روابط قوی بین علامت های تجاری از محصولات یا خدمات و مصرف کننده پایان، تمرکز دارد. دانشجویان برای ساخت و مدیریت مارک های قوی برای کمک به سازمان در بازار رقابت را یاد بگیرند. تجزیه و تحلیل نام تجاری، استراتژی های بازاریابی، ارتباطات و کسب و کار عملیات معمولا در ترم گنجانده شده است. نظریه های مفهومی و مطالعات موردی اغلب برای ترویج درک از کاربرد دانش در شرایط دنیای واقعی استفاده می شود.

    تخصص در نام تجاری furthers تصمیم گیری مهارت های دانش آموز، دانش عملی و نظری بازاریابی و کسب و کار استراتژی های جهانی است. این در این صنعت خواستار مفید هستند بلکه به عرصه کسب و کار های دیگر مانند مدیریت پروژه و فروش انتقال.

    در سراسر نهادهای آن می تواند مشکل باشد برای پیش بینی هزینه کسب مدرک. هزینه، کمک درسی و ترم ممکن است متفاوت در کارآموزی، طرح های پژوهشی و گزینه های دیگر که ممکن است در دسترس است. بررسی دقیق از یک برنامه خاص می تواند کمک به تعریف محدوده هزینه و ارائه یک ایده کلی از هزینه های کلی.

    مدیران نام تجاری اغلب مواضع در سازمان ارتباطات و بازاریابی و نام تجاری شرکت های بین المللی، و همچنین به عنوان دولتی و غیر انتفاعی سازمان پیدا کنید. روابط عمومی و مدیران فروش، مدیران محصول و مشاوران بازاریابی اغلب مدرک کارشناسی ارشد.بسیاری از سازمان های حرفه ای نیاز به یک متخصص نام تجاری برای ایجاد تصویر عمومی برای شرکت می باشد. استخدام مشترک است، و بسیاری از دانش آموزان مواضع قبل از فارغ التحصیلی پیدا کنید.

    یک فرد ممکن است در برنامه سطح نام تجاری کارشناسی ارشد در هر نقطه جهان ثبت نام. گزینه های آنلاین نیز موجود است برای کسانی که در نزدیکی دانشگاه است که این برنامه واقع نشده و قادر به نقل مکان نمی باشد. برای شروع روند، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.