470 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مکزیک for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در مکزیک for 2024Filter
    • San Francisco, آمریکا
    • Buenavista, مکزیک

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد مطالعات مهاجرت یک برنامه دو ساله ای است که 31 پایه دارد و هر پاییز هر روز آغاز می شود. دانشجویان درطول دوره دوم تحصیل در Iberoamericana Universidad در مکزیکو سیتی (کلاس ها به زبان انگلیسی انجام می شود) داده می شود، اما برنامه آموزشی مشابه در USF ارائه می شود. دانش آموزانی که در مکزیکو سیتی تحصیل می کنند برای سال دوم خود به USF روند. این برنامه شامل پنج دوره اصلی، چهار دوره آموزشی ویژه و چهار سمینار پژوهشی می باشد. کارهای تابستانی و سفرهای غواصی در دسترس است، از جمله فرصت های ارائه شده در سراسر جهان توسط بیش از 200 دانشگاه یزوئیت و موسسات وابسته به یسوئیت و سازمان های خدمات اجتماعی.

    • Monterrey, مکزیک

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه برای ارائه همان تجربه فوق‌العاده EGADE در کلاس درس به همراه محتوای ارائه‌شده از طریق پلتفرم‌های دیجیتال به شما اقتباس شده است. ما از همه متقاضیان برنامه و داوطلبان پذیرفته شده در طول فرآیند پذیرش EGADE پشتیبانی شخصی ارائه می دهیم.

    • Tlaquepaque, مکزیک

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی

    به منظور پرداختن به چالش های ذاتی زندگی امروز ، ما باید از منظری متفاوت به مشارکت بخش های مولد در توسعه اقتصادی اجتماعی بپردازیم. برنامه ما توسعه و کاربرد طراحی استراتژیک را از طریق پنج اصل اساسی که برای سازمانهای مولد در جهان احتمالی ارزش ایجاد می کند ، پیشنهاد می کند: رویکرد فرد مدار ، چشم انداز اکوسیستمی مبتنی بر اقتصاد دایره ای ، تمرکز بین رشته ای و فرارشته ای ، تعهد به مشارکت ارزش نوآوری و آگاهی انتقادی از تحولات تمدنی اکنون زمان آن است که در ایجاد دنیایی متفاوت مشارکت داشته باشید ، جایی که طراحی و نوآوری ها در ارتباط با طبیعت در خدمت مردم هستند و به جامعه ای عادلانه تر و عادلانه تر کمک می کنند.

    • Madrid, اسپانیا
    • Online
    • + 1 more

    پاره وقت

    15 ماهها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    ارتباط بین معماری، برنامه ریزی شهری، کسب و کار و شهرها را کشف کنید - و چگونه آنها می توانند برای پروژه های پیچیده املاک و مستغلات اعمال شوند. برای تبدیل شدن به متخصصان پیشرو در آینده، دانشجویان مدرک کارشناسی ارشد آنلاین ما ممکن است در آخرین روندها بمانند، از ابزارهای دیجیتالی نوآورانه استفاده کنند و درک پایدار و جامعی از عوامل فعلی املاک و مستغلات داشته باشند. این مقطع کارشناسی ارشد 15 ماهه پاره وقت، یک دوره کارشناسی ارشد آنلاین در املاک و مستغلات است که با پنج هفته جلسات حضوری ترکیب شده است و آن را با زندگی حرفه ای و شخصی دانشجویان سازگار می کند.

    • Online Mexico

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    با مدرک کارشناسی ارشد در تجارت بین المللی و تجارت خارجی شما قادر خواهید بود با تمام چالش هایی که در فرآیند بین المللی سازی یک شرکت ایجاد می شود، روبرو شوید. شما حرفه خود را با تخصص در بخشی که در آن فرصت های حرفه ای چند برابر می شود، پیش بینی خواهید کرد. در دوره تحصیلات تکمیلی شما پایه ای محکم در مدیریت بازرگانی بین المللی دریافت خواهید کرد که از ابتدایی ترین تا تخصصی ترین آنها را مطالعه می کند و به شما این امکان را می دهد تا کشف کنید که روی چه چیزی تمرکز کنید و در نتیجه فعالیت خود را در زمینه هدایت و مدیریت جامع تجارت خارجی و تجارت خارجی هدایت کنید. بین المللی شدن شرکت ها

    • Online
    • Buenavista, مکزیک
    • + 3 more

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان پرتغالی

    مدرک کارشناسی ارشد Structuralia در ژئوتکنیک برنامه ای است که هدف آن تقویت، افزایش و تثبیت دانش و مهارت های متخصصان در بخش های ساخت و ساز، زمین شناسی و مهندسی عمران در مهندسی ژئوتکنیک است. برای این منظور، برنامه در مجموع 9 ماژول به جنبه های اصلی مرتبط با این رشته می پردازد.

    • Valle de Bravo, مکزیک

    تمام وقت, پاره وقت

    4 ترم ها

    مخلوط شده

    زبان اسپانیایی

    قوانین زیست محیطی و سیاست های عمومی را در یک محیط بین رشته ای، با کارشناسان اختصاص داده شده به طراحی، کاربرد و ارزیابی جامع چارچوب نظارتی و سیاست های عمومی بیاموزید. مدرک کارشناسی ارشد در حقوق محیط زیست و سیاست عمومی به مقررات و سیاست عمومی از اجرای واقعی آن می پردازد و نه فقط به صورت مفهومی. بررسی انتقادی تأثیر احتمالی بر عدالت و برابری اجتماعی و زیست‌محیطی از طریق حوزه خصوصی یا عمومی.

    • Monterrey, مکزیک
    • Online Mexico

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    مهندسی شده است یکی از پیشرفت های بزرگی در پیشرفت جامعه مدرن است، زیرا این امر به ما اجازه می دهد تا محدودیت های طبیعی انسان را فراتر بگذاریم. در حال حاضر شرایط تقاضای بالا وجود دارد، از قبیل بیش از حد جمعیت، فشار بر منابع طبیعی، جوامع بیش از حد متصل و نوآوری هایی که در زمان کمتر و کمتر در سرتاسر جهان پخش می شوند؛ با توجه به این پانوراما، نیاز روز افزون به تهیه متخصصان در زمینه مهندسی با دید وسیع تر و تحلیلی، ضروری است که به سوی جامعه مدرن بر اساس تصویر، دانش و گفتمان انتقادی حرکت کند.

    • Puebla City, مکزیک

    پاره وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد اجرایی در مدیریت مالی برنامه را برآورده سازد برای نیازهای جهان مالی "جدید" با تمرکز بر قابلیت های هسته ای: مهارت های یک جهت گیری بین المللی، در عمق تخصص مالی و مدیریت و توانایی های تحلیلی ضروری برای یک محیط در حال تغییر.

    • Chihuahua, مکزیک

    تمام وقت

    4 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    این برنامه بر آموزش جامع منابع انسانی در سطح تحصیلات تکمیلی متمرکز است که با شرکت در فعالیت های تولید، اعتبارسنجی و / یا انتقال دانش، و همچنین آموزش حرفه ای، با پیشنهادات نوآورانه و بر اساس دانش به خواستار راه حل برای مشکل سیستم های تولید حیوانات، استفاده پایدار و استفاده از منابع طبیعی در Chihuahua، مکزیک و حتی فراتر از مرزهای آن است.

    • Caracas, ونزوئلا
    • Panama City, پاناما
    • + 5 more

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    کارشناسی ارشد در امور مالی یک برنامه دو زبانه (50٪ اسپانیایی و 50٪ انگلیسی)، بسیار تخصصی در این زمینه است که برای پاسخگویی به نیازهای جدید بخش مالی جهانی طراحی شده است.

    • Buenavista, مکزیک

    پاره وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    استاد در ارتباط با رسانه مجازی با هدف آموزش معلمان جهت حفظ پروژه ها ارتباط حرفه ای از طریق روش های مجازی، پشتیبانی شده توسط سلطه از فن آوری های دیجیتال و زبان های برنامه نویسی.

    • Naucalpan de Juárez, مکزیک

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    چه چیزی را یاد خواهید گرفت؟ شما سیستم های کیفیت را برای بهبود بهره وری در سازمان ها توسعه ، کنترل و ارزیابی می کنید. شما برنامه های استراتژیک با کیفیت کلی را طراحی و توسعه خواهید داد. شما از فناوری اطلاعات به منظور بهبود کیفیت کلی فرایندهای هر سازمانی استفاده خواهید کرد.

    • Puebla City, مکزیک

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    این برنامه به طور کلی برای فارغ التحصیلان کارشناسی و مهندسی که علاقمند به توسعه مهارت ها و استفاده از دانش در زمینه های اداری و نوآوری های تکنولوژیکی برای ارائه راه حل های استراتژیک برای مشکلات فعلی هستند ، در نظر گرفته شده است.

    • Mexico City, مکزیک

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    چه چیزی خواهید آموخت شما دانش زیر را کسب خواهید کرد: آزمون های سنجش و سنجش روانشناختی ، و همچنین رویکردهای مصاحبه روانشناختی و مفاهیم آنها. فرایندهای روانی و اجتماعی چند فرهنگی و بین فرهنگی ، و همچنین مسائل روانشناسی کار و تأثیر محیط دیجیتال بر افراد.