Keystone logo

1 کارشناسی ارشد برنامه ها که در موسیقی شناسی قومی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • هنر های نمایشی
  • موسیقی
  • موسیقی شناسی قومی
رشته های تحصیلی
  • هنر های نمایشی (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در موسیقی شناسی قومی

    مدرک کارشناسی ارشد است درجه پیشرفته ای که دانش آموزان می توانند پس از موفقیت در تکمیل الزامات برای مدرک لیسانس را دنبال کنند. تکمیل مدرک کارشناسی ارشد، یک هدف قابل توجه است که افراد را قادر می سازد تا دانش تخصصی و موقعیت های شغلی بیشتری را در زمینه انتخابی خود به دست آورند.

    استاد در Ethnomusicology چیست؟ این درجه اجازه می دهد نامزدها به طور گسترده در کشف موسیقی در یک زمینه فرهنگی و به طور کامل درک نقش موسیقی در جامعه است. بسیاری از مدارس اجزای نظری، عملی و فرهنگی خود را در برنامه های خود ترکیب می کنند. محققان ممکن است، برای مثال، دوره های کامل رقص، تئاتر، تاریخ، زبان شناسی، روانشناسی، انسان شناسی و مطالعات فرهنگی را کامل کنند. داوطلبان تحصیلات ممکن است بتوانند در موسیقی و فرهنگ یک منطقه جغرافیایی خاص تخصص داشته باشند.

    استاد در Ethnomusicology می تواند به دانش آموزان مهارت های قوی در زمینه های مختلف مهارت مانند مدیریت سازمان و مدیریت زمان کمک کند. افراد علاوه بر درک عمیق موسیقی نیز ممکن است در جذب مخاطبان از طریق بیان خلاقانه موفق باشند.

    عوامل مختلفی را تعیین می کند که هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی Ethnomusicology. دو طول بزرگترین برنامه انتخاب شده و مکان آن است. بهتر است برای آخرین اطلاعات مربوط به هزینه های برنامه، به مدارس برسید.

    موسیقی جزء ثابت و در عین حال متنوع جامعه است که مردم با استفاده از ابزارهای گوناگون با آن ارتباط برقرار می کنند. در نتیجه این پویایی گسترده و در حال تغییر، کسانی که یک مدرک کارشناسی ارشد در این زمینه را تکمیل می کنند می توانند مسیرهای مختلف حرفه ای را دنبال کنند. مثلا یک نامزد موفق میتواند به یک معلم تبدیل شود، در یک موزه کار کند یا در اجرای نمایشهای تئاتر کمک کند. موزه موزه دار، مربی موسیقی، کارگردان کور و تحلیلگر فرهنگی، نمونه هایی از عناوین بالقوه شغلی هستند.

    کسانی که علاقه مند به تکمیل استاد در Ethnomusicology می توانند برنامه های در سراسر جهان، در هر دانشگاه و آنلاین را پیدا کنید. برای شروع دوره کارشناسی ارشد خود، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.