Keystone logo

14 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مهندسی کسب و کار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • مهندسی کسب و کار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (14)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد برنامه ها که در مهندسی کسب و کار

      اغلب، کسانی که مدرک کارشناسی را در یک زمینه خاص به دست آورد تصمیم به گسترش دانش خود از آن موضوع و حتی بیشتر، و این کار را با ثبت نام در دوره های کارشناسی ارشد است. دوره های کارشناسی ارشد برنامه های فشرده از مطالعه است که معمولا در ظرف دو یا سه سال تکمیل شود.

      فقط آنچه یک کارشناس ارشد مهندسی کسب و کار است. این برنامه دقیق طراحی شده است را شرکت کنندگان مهارت آنها نیاز به کار به طور موثر در کسب و کار، قانون و محیط مربوط به مهندسی. زمینه های مشترک از مطالعه در این برنامه ها اغلب شامل مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، علم مدیریت به طور کلی، مدیریت زنجیره تامین، نظام حقوقی، اقتصاد، تکنولوژی و مهندسی عمومی. برخی از برنامه های بر مناطق خاصی از مهندسی، مانند مهندسی عمران، در حالی که دیگران یک رویکرد همه جانبه به موضوع را ارائه دهد.

      دریافت کنندگان مدرک کارشناسی ارشد بسیاری از توجه داشته باشید رضایت شغلی قوی تر و درآمد بالقوه بیشتر پس از گرفتن درجه پیشرفته. فارغ التحصیلان نیز به طور کلی واجد شرایط برای تدریس مهندسی کسب و کار در کالج یا دانشگاه اعمال می شود، باید از آنها را انتخاب نمایید.

      از آنجا که هزینه های مرتبط با در نظر گرفتن دوره های مهندسی کسب و کار در نوسان است، بطور قابل توجهی با توجه به عوامل مانند محبوبیت البته و جغرافیا، کسانی که علاقه مند در یک برنامه خاص باید با مدرسه ارائه آن برای هزینه های دقیق ثبت نام تماس بگیرید.

      فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد در رشته های مهندسی کسب و کار برای موفقیت شغلی در زمینه های متعدد آماده شده است. بسیاری از نوجوانان برای تبدیل شدن به مدیران کسب و کار، مدیران زنجیره تامین، و یا مدیران موسسات مالی. دیگران پیدا کردن مشاغل درآمدزا به عنوان مهندسین عمران و یا مالی است.بیشتر فارغ التحصیلان پیدا کردن کار در انواع فنی، مالی و یا مشاغل مرتبط با کسب و کار، در حالی که برخی را انتخاب کنید تا به موضوع تدریس و یا یک موضوع مشابه در کالج یا دانشگاه سطح.

      پایگاه داده ما یک محل عالی برای شروع به کاوش در برنامه های رشته مهندسی کسب و کار بسیاری از کارشناسی ارشد ارائه آنلاین توسط مدارس در سراسر جهان است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.