Keystone logo

39 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مهندسی حمل و نقل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • حمل و نقل و لجستیک
  • حمل و نقل
  • مهندسی حمل و نقل
رشته های تحصیلی
  • حمل و نقل و لجستیک (39)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مهندسی حمل و نقل

    بسیاری از دانش آموزان برنامه به کسب مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی حمل و نقل به منظور اعمال درجه مهندسی خود و یا تجربه حرفه ای به تحرک را وارد کنید. این برنامه دانش آموزان را در رشته های صنایع خودرو و حمل و نقل هوایی آماده.

    کارشناسی ارشد در مهندسی حمل و نقل چیست؟ این درجه پیشرفته دانش آموزان می دهد در عمق دانش طراحی حمل و نقل و سیستم های. دانش آموزان علاقه مند در نمونه های اولیه خودرو، طراحی خودرو، خودرو یکپارچه کامپیوتر و سیستم های هواپیما، مهندسی airworthiness و سیستم های ایمنی را پیدا خواهد کرد ترم و پروژه های توسعه بسیار ارزشمند. شرکت کنندگان در برنامه نمونه سازی و طراحی مهارت برای اتومبیل، کامیون، وسایل نقلیه ویژه و هواپیما، و همچنین به عنوان صدور گواهینامه و استانداردهای قانونی مورد نیاز برای ایمنی و مقررات دولتی و زیست محیطی یاد بگیرند.فارغ التحصیلان برای مشاغل مهندسی در خودرو و شرکت هواپیمایی صنعت، و همچنین بسیاری از نهادهای نظارتی و دولت آماده شده است.

    برنامه درجه این کارشناسی ارشد به نفع هر دو دانشجویان مهندسی و مهندسان در حال حاضر به دنبال فرصتهای شغلی که می خواهند به توسعه مهارت های طراحی تحرک خاص و دانش لازم برای در استانداردهای نظارتی کار می کنند. فارغ التحصیلان در استفاده بیش از افراد با تجربه مهندسی عمومی هنگامی که برای موقعیت خود را در صنعت حمل و نقل استفاده می باشد.

    هر مؤسسه برنامه های مورد نیاز خود را برای هزینه و مدت زمان داشته باشد، اما اکثر برنامه را حدود دو سال برای تکمیل. هزینه برای هر مدرسه متفاوت است. دانش آموزان علاقه مند باید هر موسسه تحقیقاتی برای اطمینان از نیازهای خود را برآورده.

    فارغ التحصیلان برنامه یک طیف گسترده ای از گزینه های شغلی در طراحی حمل و نقل و سیستم های.بسیاری از فارغ التحصیلان را انتخاب کنید برای ورود به صنعت خودرو، استفاده از مهارت های خود را به ایجاد نمونه های اولیه برای اتومبیل های جدید و یا طرح برای سیستم های خودکار در وسایل نقلیه. صنعت هواپیمایی نیز به فارغ التحصیلان باز، ارائه حرفه در طراحی هواپیما، و همچنین به عنوان حرفه کار با بسیاری از سیستم های یکپارچه کامپیوتر در هواپیما، برج ها، رادار و تجهیزات ارتباطی است. مهندسین با این درجه در تقاضای بالا در بسیاری از دولت و حمل و نقل خصوصی سازمان و همچنین می باشد.

    گزینه های بین المللی برای مهندسین علاقه مند به درجه کارشناسی ارشد حمل و نقل وجود دارد. پایگاه داده گسترده ما می تواند متقاضیان آینده نگر مناسب موسسات مستقیم. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.