Keystone logo

40 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات پایدار اجتماعی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات پایدار
  • مطالعات پایدار اجتماعی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات پایدار (40)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات پایدار اجتماعی

    برای درک بیشتر موضوع، می توانید مدرک کارشناسی ارشد خود را پس از کسب درآمد لیسانس خود دنبال کنید. این درجه فارغ التحصیل به طور معمول دو سال طول می کشد برای تکمیل و ویژگی های موضوعات پیشرفته شما اغلب نیاز به مستقل مطالعه.

    بنابراین، استاد در مطالعات پایداری اجتماعی چیست؟ پایداری اشاره به اینکه چقدر می تواند چیزی طول بکشد و مطالعات پایداری اجتماعی به چه زمانی می تواند در یک جمعیت رو به رشد انسانی ادامه یابد. این شامل مواردی نظیر دارو، غذا و زمین های حیوانی است. شما می توانید بیشتر در مورد تغییرات آب و هوایی، مدیریت زمین و مصرف انرژی بیشتر بدانید. برای آماده شدن برای این درجه، در نظر گرفتن تکمیل یک مدرک تجاری، مهندسی و یا ساختار اجتماعی را در نظر بگیرید.

    در یک برنامه پایداری، برخی از مهارتهایی که می توانید یاد بگیرید، استدلال قیاسی، مدیریت و تصمیم گیری است. با مهارت های استدلال خوب، شما می توانید زندگی روزمره خود را بهینه کنید در حالی که مهارت های مدیریت و تصمیم گیری به شما کمک می کند تغییرات مثبت در یک محیط گروهی را ارتقا دهید.

    هزینه یک مدرک کارشناسی ارشد به بسیاری از چیزها بستگی دارد، از جمله اینکه چه تعداد دوره ای را می توانید به صورت آنلاین و در کدام مدرسه انتخاب شده خود قرار دهید. همچنین مهم است که بدانید چه نوع هزینه های کتاب و هزینه ثبت نام شما پرداخت می شود. همانطور که بودجۀ خود را نهایی می کنید، دوبار بررسی کنید که آیا کمک های مالی و سایر کمک های مالی موجود وجود دارد.

    کارفرمایانی که فارغ التحصیلان را با درجه پایداری اجتماعی استخدام می کنند شامل آژانس های دولتی، گروه های حفاظت از محیط زیست و سازندگان انرژی هستند. این کارفرمایان می خواهند کسی را که درک می کند چگونه بهترین منابع را در جمعیت رو به رشد انسان مدیریت می کند. دانش خود را در سیستم های انرژی نیز می توانید در حالی که در یک ظرفیت نظارتی استفاده می شود. برای جستجوی شغلی خود، در پایداری سازمانی و بخش فناوری نگاه کنید.

    با توجه به افزایش نگرانی در مورد پایداری جهانی، مدارس بیشتر این برنامه آموزشی را از قبل ارائه می دهند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.