Keystone logo

34 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات میان رشته ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات عمومی
  • مطالعات میان رشته ای
رشته های تحصیلی
  • مطالعات عمومی (34)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات میان رشته ای

      یک مدرک کارشناسی ارشد مدرک کارشناسی ارشد است که فقط یک بار تکمیل شده است. برنامه های کارشناسی ارشد معمولا دو سال طول می کشد تا علاوه بر چهار یا چند سال طول بکشد تا برنامه کارشناسی را کامل کند.

      استاد در مطالعات بین رشته ای چیست؟ کارشناسی ارشد در این زمینه با هدف آماده سازی افراد برای تبدیل شدن به رهبران و متخصصان است که بر بهبود زندگی مهاجران و پناهندگان در سراسر جهان تمرکز دارند. دوره های ارائه شده در این برنامه ممکن است شامل تدریس دانش آموزان در مورد چالش های بسیاری که با این گروه ها روبرو شده اند را آماده سازد و آنها را در زمان نوآوری برای حل بحران های جهانی آماده سازد.

      افرادی که با موفقیت از این برنامه پیروی می کنند، ممکن است مزایای قابل توجهی را شامل می شود، از جمله توانایی تفکر، توانایی تفکر و برخورد با خواسته های خود و فکر کردن بیش از نیازهای خود. توانایی های استدلال قوی در اکثر زمینه های حرفه ای ارزشمند است و محبت و خدعه گرایی ممکن است برای بهبود تمامی زمینه های زندگی یک انسان باشد.

      هزینه این برنامه خاص متفاوت است و بستگی به عوامل متعددی دارد. مدت زمان مطالعه، محل تحصیل دانشگاه و اینکه آیا دوره های آنلاین اغلب آنلاین یا آفلاین ارائه می شود، در قیمت نهایی نقش دارند.

      فارغ التحصیلان این برنامه پتانسیل برای پیگیری بسیاری از فرصت های حرفه ای هیجان انگیز را دارند. افرادی که دارای مدرک تحصیلی در این رشته هستند، تمایل دارند تا از چنین حرفه ای موفق به عنوان سیاست گذاران برای سازمان های دولتی محلی، ایالتی و ملی بهره مند شوند. طرفداران عمومی و کسانی که کمتر خوش شانس هستند؛ خیرخواهان و کارگران اجتماعی. بسیاری ممکن است مشاغل را در سازمان های دولتی، سازمان های غیر انتفاعی و موسسات خیریه پیدا کنند. با این حال، به دلیل مهارت هایی که فارغ التحصیلان تمایل دارند، فرصت هایی در زمینه های دیگر ممکن است خود را نیز نشان دهند.

      بسیاری از دانشگاه ها دارای مدرک تحصیلی در رشته های بین رشته ای هستند، اما در صورتی که تحصیلات خود را دنبال کنند، در نهایت بستگی به مکان و برنامه آنها دارد. دوره های آنلاین ارائه انعطاف پذیری، که برای بسیاری مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.