Keystone logo

9 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات فرهنگی تطبیقی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • علوم اجتماعی
  • مطالعات فرهنگی
  • مطالعات فرهنگی تطبیقی
رشته های تحصیلی
  • علوم اجتماعی (9)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات فرهنگی تطبیقی

دانش آموزان اغلب به دنبال مدرک کارشناسی ارشد برای دستیابی به آموزش عالی بالاتر در زمینه های مورد علاقه هستند. در حالی که مقطع کارشناسی ارشد معمولا بر روی نظرسنجی گسترده ای از یک رشته تمرکز می کند، برنامه های کارشناسی ارشد، مسیرهای تحصیلی بیشتری را در زمینه های کوچک تر دنبال می کنند.

استاد در مطالعات فرهنگی مقایسه ای است؟ در یک برنامه فرهنگی مقایسه ای، دانش آموزان از لنزهای جامعه شناسی، انسان شناسی و روانشناسی استفاده می کنند تا شیوه هایی را که فرهنگ های مختلف در حال شکل گیری بوده و امروز تغییر می کنند، مطالعه کنند. دانش آموزان خود را در مطالعات رسانه ای غرق در استفاده از ادبیات، فیلم و هنر از فرهنگ های مختلف برای به دست آوردن بینش در روند های اجتماعی تاریخی و شناسایی ویژگی های فردی که جدا از یک فرهنگ دیگر. فارغ التحصیلان همواره به روند رو به رشد جهانی شدن توجه می کنند و انتظار می رود که رویدادها و تکنولوژی های امروز به شکل فرهنگ های آینده تاثیر گذار باشند. دانش آموزان ممکن است نیاز به تکمیل یک کارآموزی، پایان نامه یا هر دو برای تکمیل مدارک خود داشته باشند.

فارغ التحصیلان اغلب در شناختن تفاوت های فرهنگی حساس، آموزش داده شده در جمع آوری اطلاعات فرهنگی و در نقد فرهنگی احترام آمیز به خوبی شناخته شده اند. این توانایی ها نه تنها برای حرفه های بین المللی حیاتی است، بلکه دانش آموزان را قادر می سازند که مسئولیت اعمال جامعه جهانی در حال ظهور را نیز داشته باشند.

هزینه ها در میان موسسات متفاوت است و بر اساس بسیاری از عوامل مختلف است. برای اطمینان از اینکه برنامه ها متناسب با نیازهای مالی و تحصیلی آنها هستند، آموزگاران آینده نگر باید مستقیما به انتخابات دانشگاهی خود برسند.

برگزاری یک مدرک در مطالعات فرهنگی مقایسه می تواند فرصت های اشتغال جهانی را فراهم کند. حساسیت و تخصص فرهنگی در زمینه های مختلف مانند دیپلماسی، سیاست و آموزش در تقاضای زیاد است. عناوین شغلی خاصی که اغلب توسط فارغ التحصیلان برگزار می شود، عبارتند از تولید کننده رسانه، مدیر موزه یا مدیر، مدافع اجتماعی، هماهنگ کننده جامعه، محقق فرهنگی و مربی بین فرهنگی. دانش آموزان می توانند در شرکت های خصوصی استخدام پیدا کنند که تخصص آنها می تواند به توسعه محصول یا در بخش عمومی کمک کند که در آن پیشرفت های تاریخی و سیاسی آنها می تواند از روابط بین المللی پشتیبانی کند.

از آنجا که استفاده یکپارچه از رسانه ها، استاد مطالعات فرهنگی مقایسه می تواند به صورت محلی یا از راه دور دنبال شود و از دانشگاه های سراسر جهان در دسترس است. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.