Keystone logo

5 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی که در برزیل برای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات علوم انسانی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات علوم انسانی (5)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات علوم انسانی

    تعدادی از اعتبارات مورد نیاز قبل از اینکه شما می توانید مدرک کارشناسی ارشد، که معمولا به دنبال یک مدرک لیسانس یا کارشناسی به دست آوردن وجود دارد. مدرک کارشناسی ارشد به طور کلی در مورد یک یا دو سال خواهد طول بکشد. مناطق متعدد از تمرکز است که دانش آموزان ممکن است را انتخاب کنید تا به دنبال وجود دارد.

    یک استاد در علوم انسانی و علوم اجتماعی در برزیل چیست؟ این برنامه اساسا مطالعه در شیوه ها، رفتارها و افکار انسان تمرکز دارد. این شامل موضوعاتی مانند فلسفه، تاریخ و ادبیات. دوره های دیگر ممکن است شامل جغرافیا، علوم سیاسی، انسان شناسی، جامعه شناسی، روانشناسی و بیشتر. آموزش و پرورش، امور عمومی و معماری نیز ممکن است در برنامه خود را شامل می شود. شما می توانید از اصلاحات آموزشی، هویت جنسی، کراس فرهنگ یا سیاست های عمومی در این کلاس ها را مطالعه کنید.

    تکمیل یک استاد در علوم انسانی و علوم اجتماعی در برزیل همراه با بسیاری از مزایای، بزرگترین که ممکن است مهارت های مورد نیاز برای پیشبرد کار خود را.آماده خواهید بود بیشتر برای مشاغل بالاتر پرداخت درخواست و یا اعتماد به نفس بیشتری برای بالا بردن نیاز و سزاوار در یک موقعیت فعلی بپرسید.

    هزینه برای شرکت در مدرک کارشناسی ارشد در علوم انسانی و اجتماعی تا حد زیادی از دانشگاهی به دانشگاه متفاوت خواهد بود. بهترین راه برای پیدا کردن هزینه است که به کشف گزینه های خود را و تماس با دفتر پذیرش از دانشگاه شما مایل به حضور.

    هستند بسیاری از فرصتهای شغلی شما ممکن است علاقه مند و واجد شرایط برای بعد از فارغ التحصیلی با استاد در علوم انسانی و اجتماعی وجود دارد. شما ممکن است را انتخاب کنید تا به دنبال شغلی به عنوان یک انسان شناس زبانی و یا انسان شناس فیزیکی است. اقیانوس شناس و یا آمار ممکن است بیشتر سبک خود را. موزه داران، آرشیویستها و زیست شناسان اغلب این درجه، به عنوان انجام اساتید دانشگاه و مربیان است. این درجه را نیز به شما یک حرفه ای در روابط بین المللی، نظامی و یا سیاست را آماده کند.

    راه های بسیاری که شما می توانید به مدرسه برای رسیدن به مدرک کارشناسی ارشد در علوم انسانی و اجتماعی، که آیا شما ترجیح می دهند مطالعه آنلاین و یا در یک کلاس درس وجود دارد. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.