Keystone logo

240 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات اقتصادی پایدار 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات پایدار
  • مطالعات اقتصادی پایدار
رشته های تحصیلی
  • مطالعات پایدار (240)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مطالعات اقتصادی پایدار

    کارشناسی ارشد برنامه های پیشرفته برای دانش آموزانی که در حال حاضر تکمیل مدرک کارشناسی است. این برنامه ها به طور معمول نیاز دو سال دیگر از مطالعه تمام وقت است. قبل از فارغ التحصیل، دانش آموزان باید صلاحیت با مواد با تکمیل یک پروژه تحقیقاتی اصلی نشان می دهد.

    بنابراین، آنچه به یک استاد در مطالعات اقتصادی پایدار است؟ این یک برنامه درجه کسب و کار در سطح بالا که در شیوه های پایدار متمرکز است. این برنامه ها معمولا شامل بسیاری از دوره های کسب و کار سازمان استاندارد است، اما تمرکز بر روی استراتژی های جدیدتر است که آسیب به همان اندازه به محیط زیست ایجاد نمی کند. دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت یک کسب و کار یا بخش در حالی که همچنین مرور محیط زیست به طور فزاینده پیچیده نظارتی. دوره ها معمولا شامل استاندارد حسابداری، امور مالی، و عملیات موضوعات و همچنین روش انرژی و تولید سبز است.

    فارغ التحصیل از یک برنامه مطالعات اقتصادی پایدار اغلب دستاوردهای قابلیت های ارتباطی و رهبری بهتر است.آنها ممکن است مهارت های مدیریت پروژه یادگیری و چگونه برای پیدا کردن راه هایی برای ایجاد فرآیندهای کارآمد تر. درک خود را از روش پایدار جدیدی از تولید و حمل و نقل می تواند کمک به آنها برای انطباق مدل های کسب و کار مسن تر به عصر مدرن است.

    هزینه های این برنامه متفاوت است. پذیرش دانشکده های دانشگاه های دارای اطلاعات مربوط به شهریه و هزینه. دانش آموزان همچنین باید بودجه به مدت دو سال از زندگی و حمل و نقل هزینه ها در حالی ثبت نام کرد.

    حرفه ای با یکی از این درجه واجد شرایط برای کار در بخش تولید به عنوان مدیران عملیات و تحلیلگران هزینه. برخی مشاغل در حمل و نقل و کمک به پیدا کردن راه های جدید به ساده تحویل محصولات به مصرف کنندگان نهایی. شرکت های فن آوری سبز استخدام این کارشناسان برای مشاغل توسعه کسب و کار. کسانی که لذت بردن استقلال خود را ممکن است کار پاداش به عنوان مشاور یا صاحبان کسب و کار به عنوان کوچک پیدا کنید.

    برنامه های آنلاین ارائه فرمت های انعطاف پذیر است که به خوبی کار برای دانشجویان بین المللی و کار حرفه ای. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.