83 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت هنر 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت هنر 2024Filter
    • Bloomington, آمریکا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برای رهبری موفقیت آمیز یک سازمان هنری بیش از اشتیاق لازم است. مدیران هنرهای آینده برای مقابله با بزرگترین چالش های دنیای هنر به هوش تجاری، تخصص بازاریابی و مهارت های مدیریتی نیاز دارند. به عنوان یک دانشجوی MAAA، از دانشمندان برتر در زمینه مدیریت هنر و سیاست فرهنگی یاد خواهید گرفت. اعضای هیأت علمی اونیل علاوه بر مربیانی متعهد، مورد توجه همتایان خود در صنعت مدیریت هنر و موسسات دانشگاهی در سراسر کشور قرار دارند. با ترکیب استادان و تخصص عملی با تنوع شگفت‌انگیز پیشنهادهای فرهنگی در محوطه دانشگاه و بلومینگتون، دانشجویان می‌توانند منتظر یک تجربه محرک فکری و فرهنگی در مطالعه و تمرین مدیریت هنر باشند و در عین حال خود را برای رهبری در هنر در دهه‌های آینده آماده کنند. .

    • Rock Hill, آمریکا

    پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد دانشگاه وینتروپ در مدیریت هنری ، تئوری فعلی ، تحقیقات دانشگاهی و تمرین کاربردی را برای ایجاد رهبران مؤثر که می توانند با مهارت ، ابتکار خلاقانه و صداقت در محیط های هنری غیرانتفاعی کار کنند ، ترکیب می کند. بهترین شیوه های مدیریت ، مشارکت در جامعه ، توسعه مخاطبان ، مدیریت مالی و قوانین مربوط به هنرهای غیرانتفاعی را بیاموزید.

    • Lugano, سویس

    تمام وقت

    1 سال

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    یاد بگیرید که یک رهبر مسئولیت پذیر و مشارکتی باشید و تغییرات لازم را برای حفاظت از میراث فرهنگی و هنری خود ایجاد کنید.

    • Murcia, اسپانیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    هدف اصلی کارشناسی ارشد در تولید و مدیریت هنری که در دانشکده هنرهای زیبا Universidad de Murcia تدریس می شود ، استفاده از روشهای تدریس مؤثر ، مبتنی بر برنامه نویسی باز بر روی سایر شاخه های دانش است که آموزش های تخصصی را در مورد ماهیت کارهای هنری. این امکان را به دانش آموز می دهد که بتواند دانش و مهارت هایی را کسب کند که به او در تولید و تولید پس از تولید در هنرهای تجسمی آموزش می دهد و به او قدرت می دهد تا در صحنه فرهنگی و اجتماعی فعلی مداخله کند.

    • Venice, ایتالیا

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان ایتالیایی

    این برنامه به شما آموزش می دهد تا با کاوش و بهره برداری از پیوند دنیای حرفه ای مدیریت و فرهنگ، و با اصلاح مهارت های مدیریت پروژه و رویداد خود، ماهیت و فرآیندهای تولید فرهنگی را درک و مدیریت کنید.

    • Belfast, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف ما این است که دانش آموزان کارشناسی ارشد مدیریت هنر را با درک پیشرفته ای از موضوع مدیریت هنر آشنا کنیم. دانش و درک پیشرفته ترین به روزترین نظریه ها و گفتمان ها در مدیریت هنر و چگونگی تأثیر آنها بر عملکرد ؛ آگاهی از روندهای بین المللی در سیاست فرهنگی و نحوه تأثیرگذاری و تأثیرگذاری آنها بر عملکرد مدیریت هنر ؛ مهارتهای عملی اساسی مربوط به مدیریت هنر ، به ویژه برنامه ریزی استراتژیک ، مدیریت مالی ، برنامه ریزی تجاری و جذب مخاطبان ؛ سطح پیچیده ای از تفکر و بیان انتقادی و واگرا.

    • Milan, ایتالیا

    تمام وقت

    13 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان ایتالیایی

    • Groningen, هلند

    تمام وقت

    24 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Lüneburg, آلمان

    پاره وقت

    3 ترم ها

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    Con­ti­nuing a well-es­ta­blis­hed tra­di­ti­on of cul­tu­ral sci­en­ces in Lüne­burg, Leu­pha­na's Mas­ters pro­gram­me Arts and Cultural Management en­ga­ges the di­sci­pli­nes of the hu­ma­nities and the so­ci­al sci­en­ces in an in­ter­di­sci­pli­na­ry dia­lo­gue.

    • Italy Online, ایتالیا

    پاره وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    استاد بین‌المللی آنلاین در مدیریت هنر و فرهنگ مدرسه بازرگانی رم با در نظر گرفتن نیازهای افرادی که برای اولین بار به کسب و کار هنر و فرهنگ نزدیک می‌شوند و همچنین چهره‌های حرفه‌ای که قبلاً اولین تجربه در این زمینه را دارند طراحی و توسعه داده شد. این زمینه؛ این برنامه منحصر به فرد دارای محیط چندفرهنگی معمولی مدرسه بازرگانی رم است که دانش کامل و مهارت های حیاتی را برای شروع و تحکیم یک حرفه در صنعت هنر و فرهنگ به شرکت کنندگان ارائه می دهد. علاوه بر این، با بودن این استاد در نسخه آنلاین، می توانید یادگیری با کیفیتی در هر کجا داشته باشید! ما بیش از 10 سال در آموزش یادگیری آنلاین داریم و عضو Grupo Planeta de Agostini، رهبر ارائه برنامه ها در حالت آنلاین هستیم، دوره های "از راه دور" ما تمام محتویات یادگیری کلاس را ارائه می دهند تا از یک تجربه کامل و حرفه ای استفاده کنیم. .

    • Deventer, هلند
    • Enschede, هلند

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد هنر در مدیریت برای مدیرانی است که مایل به ادامه تحصیل در سطوح بالاتر با اضافه کردن یک تخصص هستند. دانش آموزان دانش خود را از محیط کار و یادگیری قبلی ایجاد می کنند، در حالی که یک دیدگاه نظری انتقادی را توسعه می دهند که عملکرد مدیریت در حال توسعه خود را آگاه می کند.

    • Thessaloniki, یونان
    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد حقوق هنر و برنامه مدیریت هنر توسط دانشکده علوم انسانی، علوم اجتماعی و اقتصاد مرکز دانشگاهی برنامه های بین المللی مطالعات دانشگاه بین المللی یونان ارائه می شود. هدف این برنامه کاوش و برجسته کردن وابستگی متقابل کارکردی بین قانون هنر و مدیریت هنر است. تاکید ویژه بر ملاحظات حقوقی، مالی و سیاسی و رویکردهای نظارتی مربوطه اعمال شده در اروپا و جاهای دیگر در رابطه با خلق آثار هنری دیجیتال، تجارت هنر، عملکرد بازارهای مربوطه، عملکرد قانون مالکیت معنوی خواهد بود. در سطح اتحادیه اروپا و بین المللی، حفاظت از میراث فرهنگی و حفاظت در برابر آثار هنری به دست آمده غیرقانونی.

    • Kaunas, لیتوانی

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف برنامه کارشناسی ارشد در مدیریت هنر، تربیت متخصصان بسیار ماهر در مدیریت هنر است که قادر به طراحی استراتژی های مدیریت برای سازمان های هنری، شناسایی و حل خلاقانه مدیریت و بازاریابی سازمان های هنری، پروژه ها و ابتکارات، و انجام هنر و تجارت مشترک هستند. پروژه ها.

    • Paris, فرانسه
    • Venice, ایتالیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه, زبان ایتالیایی

    این کارشناسی ارشد تخصصی در مدیریت فعالیت های فرهنگی و هنری ، یک محور موقت در عرصه مدیریت هنر و فرهنگ ، مزیت دیگری را در این زمینه ارائه می دهد: یک مدرک تخصصی Master® از ESCP و Master di II livello از Università Ca'Foscari ونزیا بنابراین این برنامه از سپتامبر تا دسامبر در ونیز و از ژانویه تا مارس در پردیس پاریس ما برگزار می شود.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این MA که از یکی از پایتخت های فرهنگی جهان تحویل داده شده است، برای پاسخگویی به نیازهای پیچیده مدیران و متخصصان هنری و فرهنگی امروزی طراحی شده است. با ترکیب متمایز آن از دانش و مهارت های نظری و مبتنی بر هنر، شما یاد خواهید گرفت که چگونه رهبری خلاق و اصول اخلاقی را در مدیریت برتری هنری، میراث فرهنگی، تنوع مخاطبان و پایداری مالی در سطوح محلی و جهانی به کار ببرید.