Keystone logo

57 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت مهمان نوازی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • گردشگری و مهمان نوازی
  • مهمان نوازی
  • مدیریت مهمان نوازی
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (57)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت مهمان نوازی

    برای رقابتی ماندن در بازار کار شلوغ امروز، بسیاری از را انتخاب کنید برای تکمیل تحصیلات خود در مقطع کارشناسی ارشد. معمولا در یک یا دو سال به پایان رسید، این درجه اجازه می دهد تا فارغ التحصیلان برای تبدیل شدن به مقامات در این زمینه خود، به آنها دانش خاص آنها نیاز به پیشبرد به سطح بالاتر است.

    یک استاد در مدیریت مهمان نوازی چیست؟ ایده پشت این برنامه است که برای آموزش دانش آموختگان آنچه را که آنها نیاز به دانستن به نگه داشتن موقعیت مدیریتی در گردشگری و مهمان نوازی صنعت. این ممکن است شامل مهارت های بتن از قبیل بازاریابی، عملیات، برنامه ریزی مالی، منابع انسانی و توسعه کسب و کار و همچنین صلاحیت عمومی مانند رهبری، سازماندهی، حل مسئله و مدیریت پروژه. دوره اغلب شامل کلاس های بخش گردشگری و مهمان نوازی و توسعه آن است.

    رهبری قوی و مهارت های مدیریتی در بسیاری از مشاغل و همچنین در زندگی روزمره است، که بخشی از آنچه می سازد درجه کارشناسی ارشد این بسیار جذاب، مفید هستند.فارغ التحصیلان همچنین با یک درک قوی از صنعت گردشگری و چگونگی تاثیر آن بر جنبه های مختلف جامعه را ترک کنند.

    هزینه مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مهمان نوازی ممکن است از مدرسه به مدرسه و از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. قیمت نیز در طول مدت این برنامه، که به همین دلیل بهتر است آن را با دفتر پذیرش تماس موسسه آموزشی انتخاب خود را برای کمک درسی دقیق و هزینه است بستگی دارد.

    یکی از بزرگترین مزایای انتخاب برای به دست آوردن یک استاد در مدیریت مهمان نوازی است که می تواند مقدار زیادی از درب به فرصت های شغلی پس از فارغ التحصیلی را باز کنید. تنوع از صنعت به معنای فارغ التحصیلان می تواند در بخش های کروز، بخش هتل، فعالیت های / بخش تورهای و یا حتی در تحقیق و توسعه کار می کنند. چند نمونه از عناوین شغلی هستند مدیر هتل، مدیر کروز، مدیر عملیات، مدیر توسعه کسب و کار و مشاور.

    گزینه های در سراسر جهان که اجازه می دهد شما را به مطالعه در کلاس درس و یا حتی آنلاین وجود دارد، بنابراین این مهم است که پیدا کردن گزینه است که حق را برای شما. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.