Keystone logo

1 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت امور مشتریان کلیدی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • فروش
  • مدیریت امور مشتریان کلیدی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (1)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت امور مشتریان کلیدی

    با استاد در کلیدی مدیریت حساب، فارغ التحصیلان ضروری به مشاغل سطح بالا در تعدادی از صنایع پر رونق است. دانش کسب شده توسط این درجه پیشرفته می سازد جویندگان کار آینده بسیار ارزشمند اجزای آن کسب و کار به دنبال شایستگی مدیریت فرآیند قرارداد.

    برای دانش آموزان کنجکاو به آنچه به عنوان استاد در کلیدی مدیریت حساب است، این منطقه از مطالعه شامل دانش سخت قرارداد کسب و کار و چگونه آنها را به طور مستقیم روابط کاری بین تعدادی از نهادهای تحت تاثیر قرار. ترم خواهد تجزیه و تحلیل عمیق از مفاهیم جدایی ناپذیر به مذاکره قرارداد سطح بالا شامل، و مدرسان شامل متخصصان صنعت به پرداخت هزینه یک چشم انداز دنیای واقعی به دانش آموزان است.

    یکی از مزایای بزرگ این برنامه توانایی کار تقریبا در هر صنعت قابل تصور است. این انعطاف پذیری را به فارغ التحصیلان به دنبال فرصت های بی حد و حصر در سراسر جهان فراهم می کند.دانش آموختگان همچنین می توانید انتظار بسیاری از پر سود با تشکر فرصت های شغلی به سطح آموزش و پرورش، که آنها را به یک رهبر در زمینه مدیریت حساب های کلیدی است.

    کل هزینه شهریه برای به دست آوردن مدرک کارشناسی ارشد متفاوت است بسیار کمی بسته به چند عامل. هنگامی که به دنبال به یک مدرسه آینده نگر، دانش آموزان همچنین باید در مورد کل هزینه شهریه پرس و جو برای اطمینان از آن است که مناسب برای آنها است.

    تا آنجا که به مشاغل مربوط می شود، کسانی که در اختیار داشتن یک استاد در مدیریت حساب های کلیدی می توانید انواع چشم انداز کار پاداش و انجام پس از فارغ التحصیلی انتظار می رود. این شامل تعدادی از موقعیت های مدیریتی برای شرکت های بالا مشخصات به دنبال کمک با مالکیت و ادغام و فرایند، که شامل اختلافات قراردادی مدیریت بین تعدادی از بازیکنان مهم است. دانش آموختگان همچنین می توانید کار به عنوان مذاکره کنندگان سطح بالا است که قابلیت های ارزشمند در سراسر جهان شرکت امن.دیگر گزینه های شغلی شامل مدیر فروش، مهندس کسب و کار، و موقعیت مربوط به مدیریت پروژه.

    در حالی که آموزش مداوم مهم است، نه همه دانش آموزان به معنی شرکت در کلاس در مدرسه مورد انتخاب خود. در این رویداد، کلاس های آنلاین می تواند یک گزینه عالی. بسیاری از موسسات ارائه آموزش آنلاین به کسانی که دانش آموزان قادر به جسمی شرکت در کلاس، چه به دلیل موقعیت نامناسب یا کمبود وقت. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.