Keystone logo

24 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت مشاغل ورزشی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات ورزش و ورزش
  • تجارت ورزشی
  • مدیریت مشاغل ورزشی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات ورزش و ورزش (24)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت مشاغل ورزشی

    مدرک کارشناسی ارشد یک سفر دو ساله است که فارغ التحصیل می شود و مدرک کارشناسی را عمیق تر به موضوع مورد نظر خود می گیرد. برخی از دانش آموزان این درجه را بلافاصله پس از اتمام دوره چهار ساله یا چند سال بعد در هنگام کار بر روی حرفه خود دنبال می کنند.

    شما ممکن است تعجب کنید، چه چیزی استاد مدیریت ورزشی بازرگانی است؟ این زمینه ترکیبی از دانش و مدیریت ورزش است. برخی از دوره هایی که می توانید انتظار داشته باشید شامل مدیریت کسب و کار، مذاکرات گروهی و مالی است. شما همچنین می توانید مطالعات بیشتری را در مورد تحصیل انتخاب کنید که بخشی از درجه تحصیلی شما است. به عنوان یک پیش نیاز، ممکن است بخواهید مدیریت کسب و کار مقدماتی را مطالعه کنید.

    برخی از مهارت هایی که می توانید در این برنامه یاد بگیرند شامل مدیریت، شبکه سازی و ارتباطات است. هر کدام از این مهارت ها برای کار در مدیریت کسب و کار ورزشی مهم هستند اما در زندگی روزمره شما نیز مفید هستند. ارتباطات شبکه می تواند به شما در تعاملات شخصی کمک کند، در حالی که مدیریت می تواند به شما کمک کند تا سازماندهی و وظایف خود را به عهده بگیرید.

    برای پرداخت مدرک کارشناسی ارشد، به دنبال کمک از مدرسه انتخاب شده خود است. بسیاری از مناطق حمایت مالی از دانشجویان فارغ التحصیل را فراهم می کنند از آنجا که سطح تحصیلات مورد نیاز می تواند دشوار باشد.

    هنگامی که به دنبال کار پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت کسب و کار در ورزش هستید، گزینه های زیادی وجود دارد. در سمت کسب و کار، شما می توانید برای موقعیت در یک کمیسر یا کمیته مالک کمیته ورزشی جستجو کنید. در مورد ورزش، شما می توانید به مذاکرات قراردادی به عنوان مدافع یک ورزشکار یا تیم بروید. درک مفصلی از موضوع نیز ممکن است شما را به عنوان یک معلم واجد شرایط بداند.

    مدارس ارائه شده این نوع درجه را می توان در بسیاری از کشورها یافت. اگر شما نیاز دارید که جستجوی خود را محدود کنید، در نظر بگیرید که تا چه حد می خواهید سفر کنید و آیا دوره های آنلاین در دسترس هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.