Keystone logo

52 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت حمل و نقل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • حمل و نقل و لجستیک
  • حمل و نقل
  • مدیریت حمل و نقل
رشته های تحصیلی
  • حمل و نقل و لجستیک (52)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت حمل و نقل

    سود اصلی در مدیریت حمل و نقل یک گزینه ایده آل برای کسانی که لذت بردن کاوش دیدگاه تست شده و معامله ایده های جدید در مورد سیستم های حمل و نقل پیچیده است. دانش آموزان به دست آوردن درجه در مدیریت حمل و نقل می تواند کار برای کاهش احتقان ساعت عجله، برنامه ریزی روش های جدید برای مدیریت سیستم های سفر بزرگراه ها، و در مورد فرآیندهای زنجیره تامین در سیستم های جهانی و داخلی را یاد بگیرند.

    کارشناسی ارشد در مدیریت حمل و نقل چیست؟ این یک روش است که دانش آموزان با دانش ضروری برای موفقیت، مانند مدیریت شبکه های حمل و نقل و توزیع تجهیز است. این ترکیب مطالعات از رشته های مختلف مانند مهندسی، اقتصاد، و برنامه ریزی شهرستان به آموزش دانش آموزان در مورد عوامل مورد نیاز برای طراحی سیستم های حمل و نقل. شرکت کنندگان در برنامه نیز در مورد ثبات یادگیری، بهبود ایمنی و افزایش قابلیت اطمینان و اثربخشی سیستم های حمل و نقل.

    دلایل متعددی را به یک استاد در دوره مدیریت حمل و نقل وجود دارد. به عنوان مثال، برنامه آموزد تعدادی از مهارت ها، از جمله نظارت بر برنامه ریزی، تدارکات، توسعه، تعمیر و نگهداری، سرویس و تعمیر سیستم های حمل و نقل. دانش آموزان می توانند انتظار برای مدیریت جنبه های مالی، از جمله بودجه و هزینه.

    هزینه برنامه بسته به دانشگاه. برنامه درسی بین یک تا سه سال طول می کشد. به همین دلیل، برای یک دانشجوی آینده به مدارس تحقیق کاملا به اطمینان حاصل شود که برنامه ارائه شده متناسب با اهداف خود ضروری است.

    افرادی که در برنامه شرکت می کنند خود را پیدا غالبا در تقاضای بالا برای حرفه طور فزاینده ای رقابتی مانند متخصصان تدارکات، برنامه ریزان حمل و نقل، و مدیران عملیات حمل و نقل. دانش آموزان توسعه پایه های مدیریت قوی با تمرکز بر پشتیبانی از حرکت منابع، افراد، و کالا از یک محل به دیگری در حالی که با توجه به ایمنی، بهره وری و هزینه.

    فرصت های متعدد بین المللی برای برنامه از انواع دانشگاهها وجود داشته باشد. کلاس های آنلاین هستند یک گزینه استثنایی برای دانش آموزانی که در سراسر جهان زندگی می کنند، به ویژه در مناطق دور افتاده با دسترسی کمی به دانشگاه. انتخاب مبتنی بر اینترنت نیز به افرادی که نیاز به یک برنامه انعطاف پذیر رفع میکند. برای دریافت با یک دوره آغاز شده، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.