Keystone logo

8 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت بین الملل 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات مدیریت
  • مدیریت
  • مدیریت بین الملل
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مدیریت (8)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت بین الملل

    دانش آموزان به دنبال یک مدرک پیشرفته در مدیریت بین المللی به دنبال پیشبرد مطالعات کسب و کار خود و یا گسترش دامنه دانش خود را. برخی از برنامه های افرادی که مدرک کارشناسی را نگه در زمینه های دیگر به تغییر شغل و یا پیشرفت در موقعیت فعلی خود را فعال کنید.

    کارشناسی ارشد در مدیریت بین المللی چیست؟ این درست هیجان انگیز از مطالعه مجهز فارغ التحصیلان به منظور افزایش فرصت های شغلی خود را در زمینه های گوناگون. دوره های کسب و کار و جوی پیشرفته ارائه شده از طریق این برنامه اتخاذ یک آینده نگر جهانی در رویکرد و بر اساس مطالعات خاص به دولت و اقتصاد دیگر کشورها همراه است. دانش آموزان چگونه در محیط نا آشنا به کار گیرند و انطباق با شرایط چند فرهنگی یاد بگیرند. مهارت های زبان خارجی اغلب بخشی از این دوره آموزشی. در بسیاری از موارد، مطالعه در خارج از کشور مورد نیاز است برای افزایش درک و حساسیت برای جوامع دیگر.

    مزایای این تعقیب شامل توسعه آگاهی فرهنگی که گسترش زندگی حرفه ای و شخصی دانش آموز. درک از سنت ها و شیوه های مختلف می تواند به رشد از طریق توسعه سازگاری و پذیرش ایده های جدید منجر شود.

    هزینه های محل و مؤسسه دیگر متفاوت است. دوره های اضافی ممکن است برای متقاضیان با مدرک کارشناسی را در رشته های غیر مرتبط مورد نیاز است. دانش آموزان باید گزینه های خود را تحقیق و فرصت که به بهترین وجه متناسب با اهداف و امور مالی خود را انتخاب کنید.

    دانش آموختگان از برنامه اصلی در مدیریت بین المللی برای رهبری در محیط های که در آن مسائل جهانی در فرایند تصمیم گیری بسیار مهم هستند مجهز شده است. فرصت های شغلی فراوان و گوناگون است.شرکت با مقیاس جهانی از عملیات نیاز به حرفه ای ها که می تواند به انواع سالن های انطباق و آغاز اقدامات شرکت که شامل الزامات بسیاری از فرهنگ ها هستند. آیا کسب و کار دارای دفاتر در کشورهای دیگر و یا فقط در بازار محصولات خود را در خارج از کشور، مدیران بین المللی برای دانش و مهارت تخصصی آنها به دست آورد به دنبال. مدیران کنونی در مواد غذایی خدمات، مسافرت، خرده فروشی و زمینه های دیگر می تواند چشم انداز جدید برای سفر خارجی از طریق انتصاب در یک کشور دیگر متوجه.

    کارشناسی ارشد در مدیریت بین المللی درب به پیشرفت حرفه ای در مقیاس جهانی باز می شود. برای بررسی گزینه های خود را، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.