60 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت انرژی 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در مدیریت انرژی 2024Filter
    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در اقتصاد سبز و آبی موفق باشید. یاد بگیرید که سیستم ها و پروژه ها را از نظر فنی و اقتصادی در Master Energy تجدید پذیر درک کنید. به لطف مفهوم مهارت محور و میان رشته ای ما از دیدگاه های شغل درجه یک لذت خواهید برد.

    • San Francisco, آمریکا

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    سیستم های انرژی الکتریکی به سرعت در حال تبدیل شدن هستند، و مشاغل در بخش انرژی در میان سریع ترین رشد در ایالات متحده ایجاد می شود. برنامه ما دانشجویان را برای موقعیت های مدیریت انرژی در بخش های عمومی، خصوصی و غیر انتفاعی برای حمایت از آینده کم کربن قرار می دهد.

    • London, بریتانیا
    • Paris, فرانسه

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    رهبر آینده انرژی شوید - مهارتها و دانش اساسی را برای یک حرفه مدیریت انرژی موفق بدست آورید. کارشناسی ارشد مدیریت انرژی به گونه ای طراحی شده است که دیدی جامع و 360 درجه از تجارت انرژی را در اختیار شما قرار می دهد و تمام بازارهای انرژی از نفت و گاز گرفته تا انرژی های تجدید پذیر و برق را در بر می گیرد.

    • Milan, ایتالیا

    پاره وقت

    15 ماهها

    مخلوط شده

    زبان ایتالیایی

    Specializing Master RIDEF 2.0 Politecnico di Milano از سال 2003 به آموزش حرفه ای های آینده در انتقال انرژی و محیط زیست می پردازد. استاد تخصصی بر آموزش و آموزش کسانی تمرکز دارد که می خواهند در زمینه پایداری، منابع تجدید پذیر و بهره وری انرژی کار کنند. . استاد تخصصی هم برای فارغ التحصیلان جوان و هم برای کارگران با تجربه مناسب است.

    • Berlin, آلمان

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    هدف از این برنامه 18 ماهه ارائه یک دوره بسیار تخصصی است که دانشجویان را برای کار در صنعت انرژی، مشارکت در فرآیندهای مدیریت منابع انرژی موجود و پیاده‌سازی سیستم‌های انرژی بسیار کارآمد جدید آموزش می‌دهد. این دوره با توجه به دستورالعمل‌های جامعه و مقررات ملی، برای ارتقای بهبود بهره‌وری انرژی و تولید انرژی از منابع انرژی تجدیدپذیر، تقاضای رو به رشد متخصصان واجد شرایط در این زمینه را برآورده می‌کند.

    • Monterrey, مکزیک
    • Zapopan, مکزیک
    • + 26 more

    تمام وقت, پاره وقت

    30 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    توسعه كشورها مستلزم آن است كه اداره خدمات و استفاده از انرژي در زمينه توسعه پايدار تضمين شود. برای دستیابی به این هدف، لازم است نوآوری در مدیریت انرژی، اولویت حفظ منابع انرژی غیر قابل تجدید و حمایت از استفاده از منابع جایگزین انرژی باشد.

    • Cranfield, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تامین انرژی اساساً برای خانه و محل کار ما مهم است. سیستم‌های انرژی دیجیتال یک رشته در حال ظهور است که از ابزارهای دیجیتال قدرتمند و مدل‌های دیجیتال مختلف برای حل و مدیریت سیستم‌های انرژی مدرن پیچیده‌تر استفاده می‌کند. در این رشته، ابزارها و مدل‌های دیجیتال برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از سیستم‌ها و منابع مختلف انرژی و هدایت استراتژی‌های کنترلی و عملیاتی جدید و مدل‌های تجاری استفاده می‌شوند.

    • Rome, ایتالیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این کارشناسی ارشد بین‌المللی در مدیریت انرژی، مهارت‌های خاصی را در مبانی انرژی، فن‌آوری‌ها، صنایع و بازارها، سیاست‌ها و استراتژی‌ها، رسیدگی به چالش‌های سرمایه‌گذاری و راه‌حل‌های فناوری به دانشجویان ارائه می‌دهد. برای یک حرفه حرفه ای بین المللی در نقش های مرتبط با انرژی.

    • Toulouse, فرانسه

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه

    برنامه آموزش کارشناسی ارشد بر روی مناطقی از سیستم های انرژی الکتریکی که به چندین برنامه صنعتی اختصاص داده شده است متمرکز است. آنها با تولید، ذخیره سازی، تبدیل، حمل و نقل و مصرف انرژی مرتبط هستند. سخنرانی‌ها و پروژه‌های سطح بالا مربوط به الکترونیک قدرت، الکترودینامیک و مکاترونیک، فناوری‌های جدید انرژی و کنترل سیستم انرژی است.

    • New Orleans, آمریکا

    تمام وقت, پاره وقت

    10 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد مدیریت دانشکده فریمن در انرژی (MME) یک برنامه 10 یا 18 ماهه دارای مجوز STEM است که بصورت استراتژیک در مورد تجارت انرژی طراحی شده است.

    • Nantes, فرانسه

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای ، پیگیری مدیریت پیشرفته زباله های هسته ای (ANWM) به منظور ارائه منابع انسانی ماهر و متخصص به کشورهای اروپایی و بین المللی در حال توسعه فناوری هسته ای و تمرکز بر روی از بین بردن و از بین بردن تاسیسات هسته ای و مدیریت پسماند طراحی شده است. ترکیبی از مهارت های علمی و فنی با دانش مدیریت و فرهنگ ایمنی قوی (عامل انسانی و ایمنی سازمانی) به معنای قرار دادن انسان و ایمنی محیط زیست در اولویت شماره یک است.

    • Arnhem, هلند

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در این مسیر اصلی، شما بر تبدیل شدن به یک مرجع در سیستم های انرژی پایدار تمرکز خواهید کرد. سیستم های انرژی پایدار و تجدیدپذیر برای انتقال انرژی بسیار مهم هستند. برای توسعه و تنظیم دقیق این سیستم ها به مهندسان نیاز است. آیا می خواهید بر مهارت های مهندسی خود مسلط شوید و در این زمینه جدید پرارزش تخصص پیدا کنید؟ برای مسیر اصلی انرژی پایدار در HAN ثبت نام کنید!

    • Boston, آمریکا

    تمام وقت

    2 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    با کسب دانش از علوم طبیعی و اجتماعی ، علوم انسانی ، مهندسی و موارد دیگر ، کارشناسی ارشد انرژی و محیط زیست دریچه ای برای حرفه ای باز می کند که اثری در جهان برجای بگذارد. فارغ التحصیلان ما سیاست و برنامه ریزی زیست محیطی را شکل می دهند ، در تجزیه و تحلیل انرژی و مشاوره زیست محیطی سرآمد هستند و دامنه سازمان های غیر دولتی را گسترش می دهند.

    • Thessaloniki, یونان
    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد سیستم های انرژی است که در آن دانش آموزان که مایل به توسعه حرفه ای تاثیر بالا در بخش انرژی پررونق است.

    • Dundee, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی