Keystone logo

35 کارشناسی ارشد برنامه ها که در مالیه و اقتصاد 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات اقتصادی
  • امور مالی
  • مالیه و اقتصاد
رشته های تحصیلی
  • مطالعات اقتصادی (35)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در مالیه و اقتصاد

سود مدرک کارشناسی ارشد در نتیجه یک برنامه کارشناسی ارشد است. آنها معمولا پس از مقدار زیادی از تحقیقات استاد تحت نظارت و همکاری کامل شده است تعلق می گیرد. این درجه می تواند شایستگی در عرصه حرفه ای و فنی اندازه گیری. در صنعت مالی، این درجه می تواند مهارت های حرفه ای افزایش و از هم جدا مجموعه افراد از رقابت است.

کارشناسی ارشد در امور مالی و اقتصاد چیست؟ چه نوع از افراد در این برنامه تحت پوشش؟ در جهان از امور مالی هستند بسیاری از تمرکز مناطق وجود دارد. این برنامه ها ممکن است در بر سیاست های اقتصاد کلان و یا بازار سهام افزایش می دهند. مباحث دیگر عبارتند از اقتصاد کمی و اقتصاد نظری و یا استفاده شود. دانش آموزان ابزار مورد نیاز برای انطباق با تغییرات در محیط مالی و به منظور توسعه تجزیه و تحلیل نظری به دست آورید.

وجود دارد که اغلب منافع مالی به شرکت در این برنامه کارشناسی ارشد، اما مزایای فراتر از امور مالی ادامه یافته است.درجه سطح بالاتر اغلب به سمت حرفه ای که کسب پیشرفت پس از فارغ التحصیلی بشود. شرکت کنندگان در این برنامه می تواند اطلاعات تماس حرفه ای به دست آوردن، گسترش شبکه موجود خود. در اوج این برنامه، دانش آموزان معمولا لذت بردن از دسترسی آسان تر به موقعیت بسیار پی، پس از. شرکت کنندگان در برنامه با حرفه ای که در زمینه های خود را احترام و می توانید شروع به توسعه شبکه ای از همسالان قبل از آنها فارغ التحصیل تداخل می کنند.

با موسسات آموزشی واقع در مناطق مختلف جهان، هزینه های مربوط به شرکت در این برنامه ها می تواند متفاوت باشد. افرادی که امید به حضور در یک برنامه باید به طور مستقیم با مدارس برای اطلاعات دقیق در مورد شهریه و هزینه های مربوط به ارتباط برقرار.

پس از فارغ التحصیلی، حرفه ای اغلب مواضع با موسسات بزرگ پیدا کنید. شغل شامل مواضع مانند تنظیم کننده مالی یا تحلیلگر کسب و کار.فرصت های شغلی دیگر در مدیریت دارایی، شرکت های بیمه، مدیریت عمومی، و بانک های خصوصی در بر داشت. برخی از مسئولیت های شغلی شامل مدیریت ثروت، مشاوره، و مصون سازی.

افرادی که امیدوارم برای پیشبرد حرفه خود از طریق آموزش و پرورش بیشتر باید برنامه لیست برای جزئیات بیشتر مشورت کنید. هنگامی که برنامه های مربوط هستند در بر داشت، با پر کردن فرم بخوره. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر کردن در قالب بخوره.