Keystone logo

9 کارشناسی ارشد برنامه ها که در فیزیک هسته ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • علوم طبیعی
  • فیزیک
  • فیزیک هسته ای
رشته های تحصیلی
  • علوم طبیعی (9)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در فیزیک هسته ای

پس از تکمیل دوره کارشناسی، دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، شایسته است. این نوع آموزش فارغ التحصیلان معمولا فارغ التحصیلان را برای زمینه های حرفه ای خاص آموزش می دهد.

برخی از دانشجویان بلند پروازانه ممکن است بدانند چه چیزی استاد فیزیک هسته ای است. مدرک کارشناسی ارشد در فیزیک هسته ای معمولا به تحقیق در زمینه و درک تکنولوژی و ایمنی متمرکز است. دوره های تحصیلی و تحقیقاتی ممکن است شامل موضوعات ایزوتوپ های نادر، واکنش های نادر، شکافت هسته ای و عمر مواد هسته ای باشد. چنین برنامه هایی باید منجر به درک بیشتر از تم های گسترده تر از جمله چگونگی تشکیل عناصر در جهان شود.

دانش آموزان معمولا پس از اتمام تحصیلات تکمیلی در فیزیک هسته ای، مهارت های عملی زیادی را شامل می شوند، از جمله توانایی تجزیه و تحلیل داده ها و نتیجه گیری. علاوه بر این، دانش آموزان باید بتوانند با استفاده از ابزار و فن آوری با خیال راحت برای درک بهتر فرایندهای هسته ای و انجام تحقیقات آزمایشگاهی در این زمینه.

مدرک کارشناسی ارشد در فیزیک هسته ای ممکن است دو سال طول بکشد، بسته به اینکه آیا دوره کامل یا نیمه وقت کامل شده است. هر دو گزینه به طور معمول برای دانش آموزانی که مایل به انتخاب برنامه خود هستند و می توانند هزینه کل اخذ درجه را تحت تاثیر قرار دهند، در دسترس هستند.

چندین شغل که می تواند از یک استاد فیزیک هسته ای حاصل شود، کار به عنوان یک مهندس هسته ای، یک فیزیکدان هسته ای یا یک فیزیکدان هسته ای پزشکی است. مهندسان هسته ای معمولا تحقیقاتی در آزمایشگاه ها انجام می دهند و ممکن است در محل کار در نیروگاه ها، در زمینه تولید، در صنعت هوافضا یا با ارتش کار کنند. از سوی دیگر، فیزیکدانان هسته معمولا کار نظری بیشتری را در آزمایشگاه انجام می دهند. کار آنها ممکن است در زمینه هایی مانند استفاده از انرژی هسته ای در ارتباطات، مراقبت های بهداشتی، الکترونیک و یا هوا فضا تمرکز کند. فیزیکدانان هسته پزشکی متخصص در پیامدهای پزشکی انرژی هسته ای برای درمان و تشخیص بیماری ها و بیماری ها هستند.

برنامه های کارشناسی ارشد در فیزیک هسته ای در کشورهای مختلف در سراسر جهان ارائه می شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.