Keystone logo

9 کارشناسی ارشد برنامه ها که در فناوری و مهندسی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات حرفه ای
  • فناوری و مهندسی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حرفه ای (9)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد برنامه ها که در فناوری و مهندسی

      کارشناسی ارشد مطالعات و حرفه ای (MPS) از فارغ التحصیل طراحی شده برای تمرکز به طور خاص بیشتر در یک منطقه در یک میدان گسترده تر میان رشته ای است. به طور کلی تمرکز بر برنامه دنیای واقعی از مهارت وجود دارد. افرادی که این درجه را دنبال ممکن است بخواهید به عمق تخصص حرفه ای خود را در صنعت فعلی خود و یا ممکن است به دنبال تغییر چرخ دنده حرفه ای است.

      مطالعات حرفه ای در تکنولوژی و مهندسی چیست؟ درجه از این طبیعت ممکن است در فن آوری اطلاعات تمرکز، یا آن را ممکن است در رابطه با طراحی های ساخت و ساز و برنامه ریزی. برنامه های مختلف می تواند دوره که با هدف تشدید دانش دانش آموز از موضوع به منظور به حداکثر رساندن استفاده از آن به صنایع موجود ارائه دهد. در اغلب موارد، این دوره از مطالعه خواهد سخنرانی کلاس درس با کار میدانی ترکیب.کلاس ممکن است علم کامپیوتر، روانشناسی، پشتیبانی تصمیم گیری، امنیت صنعت، مدیریت ریسک، و بحران و مدیریت بحران باشد. برنامه نیز ممکن است برای اجازه می دهد، و یا نیاز، کارآموزی و یا قرار دادن حرفه ای است.

      مزایای MPS شامل افزایش آگاهی از چگونه به درخواست مهارت آموخته به شرایط واقعی در یک محیط حرفه ای است. دانش آموختگان ممکن است اعتماد به نفس از درک موضوع خود لذت ببرید و چگونه آن را تحت شرایط واقعی کار می کند قبل از آنها وارد زمین میشه. افرادی که در حال حاضر در صنعت و که به دنبال این درجه به تعمیق و گسترش دانش خود ممکن است از ارزش افزوده آنها به کار را بهره مند شوند. درجه حرفه ای می تواند افزایش درآمد بالقوه و کار امنیتی است.

      شهریه و ثبت نام بسته به برنامه و مدرسه. تماس با مدرسه با برنامه از انتخاب شما برای جزئیات مورد نیاز شهریه آن است.

      فرصت های حرفه ای بی شمار برای فارغ التحصیلان با استاد مطالعات حرفه ای در تکنولوژی و مهندسی وجود دارد. مناطق شامل استخراج معادن و صنایع انرژی دیگر، شیلات، کشاورزی، گردشگری، زیرساخت های جامعه، شهرستان و برنامه ریزی منطقه ای، حمل و نقل، طراحی شهری، و فاجعه تحلیلگر خطر، به نام تنها چند. امنیت زمینه افزایش فرصت در صنایع فن آوری اطلاعات است. معماری سازمانی و مهندسی امنیت در حال رشد زمینه های است که مردم با تخصص خاص نیاز دارند.

      پایگاه داده ما دارای یک انتخاب گسترده ای از برنامه هایی که ارائه مدارک تحصیلی مطالعات حرفه ای در تکنولوژی و مهندسی از دانشگاه در سراسر جهان. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.