14 کارشناسی ارشد برنامه ها که در فرانسه 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در فرانسه 2024Filter
    • Klaipėda, لیتوانی

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Pretoria, آفریقای جنوبی

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Dunedin, نیوزیلند

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Dunedin, نیوزیلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Patras, یونان

    تمام وقت, پاره وقت

    2 سال ها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی, فرانسه

    هدف اصلی این دوره ارائه دانش تخصصی در موضوع "آموزش زبان فرانسه به عنوان یک زبان خارجی" با توجه به الزامات این رشته و نیازهای فعلی بازار کار، در یونان و بین المللی، با ترکیب دانش، شیوه های نوآورانه، و مهارت های دیجیتال، برای ارائه آموزش با کیفیت بالا به دنبال تحولات حاکم بر محیط حرفه ای مدرن. زبان آموزشی دوره فرانسوی است.

    • Aglantzia, قبرس

    تمام وقت

    3 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    فرانسه

    برنامه آموزش استاد زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی (FLE) آموزش هایی را ارائه می دهد که هدف اصلی آنها کسب مهارتهای زیر است: الف) دانش آکادمیک در تعلیمات FLE (رویکردهای نظری و روشهای فعلی) ؛ ب) دانش حرفه ای در مورد آموزش زبان مورد نظر (شیوه ها ، تجربه محیط مدرسه) و ج) اصول مدیریت در آموزش و پرورش.

    • Tartu, استونی
    • Online

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد دانش و مهارت در یک زبان و فرهنگ مدرن یا کلاسیک را ارائه می دهد.

    • Pécs, مجارستان

    تمام وقت

    2 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه گواهی معلم (گواهی تحصیلات تکمیلی در آموزش، PGCE) را در یک دوره تحصیلی کوتاه به مدت دو ترم ارائه می دهد. نامزدهای ایده آل ما در حال حاضر دارای مدرک تحصیلات تکمیلی / کارشناسی ارشد در زمینه معلم زبان و فرهنگ فرانسه و تسلط به زبان انگلیسی هستند که آنها را قادر می سازد در برنامه ما شرکت کنند. بر اساس دانش با کیفیت بالا (انضباطی) که قبل از برنامه ما به دست آمده است، ما بر کاربرد آموزشی شایستگی های قبلاً به دست آمده تمرکز می کنیم. هم در تئوری و هم در عمل، هدف ما این است که داوطلبان خود را به نگرش‌های روش‌شناختی، دانش و مهارت‌های روش‌شناختی، دانش و مهارت‌های آموزشی عمومی و روان‌شناختی خود در واقعیت مدارس در سراسر جهان مسلح کنیم.

    • Paris, فرانسه

    پاره وقت

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد زبان و فرهنگ فرانسه برای دانشجویانی طراحی شده است که قبلاً به زبان فرانسه تسلط دارند و مایلند تجربه و دانش خود را یک قدم جلوتر ببرند. دوره های مقدماتی و پیشرفته جنبه های زبانی و فرهنگی را پوشش خواهند داد.

    • Johannesburg, آفریقای جنوبی

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در سطح پیشرفته تری (تحصیلات کارشناسی ارشد) دانشجویان تشویق می شوند در زمینه های تخصصی ما ، یعنی رمان معاصر فرانسه ، با ما همکاری کنند. زندگینامه؛ تئاتر معاصر فرانسه و ادبیات فرانکوفون ، به منظور توسعه ظرفیت های خود برای تحقیق و تفکر انتقادی. کارشناسی ارشد گروه فرانسوی برای محققان اختصاصی طراحی شده است و عمدتاً از یک پایان نامه یا یک پایان نامه تشکیل شده است.

    • Ankara, بوقلمون

    زبان انگلیسی, ترکی

    ماموریت دانشکده زبانهای خارجی Gazi University تسهیل همکاری و هماهنگی بین دو شاخه آن است: گروه زبانهای مدرن و گروه زبانهای خارجی پایه ، و تجهیز دانشجویانی که در دانشکده هایی تحصیل می کنند که ماده آموزش آنها تا حدی انگلیسی است ، با شفاهی و کتبی مهارت های ارتباطی و همچنین مهارت های خواندن و گوش دادن ، لازم برای تحصیلات آکادمیک آنها.

  • تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    شما به فکر بهبود تجربه خود را با اضافه کردن یک مدرک کارشناسی ارشد به مشخصات خود را. اگر شما به زبان فرانسه مسلط است، کارشناسی ارشد زبان فرانسه در نظر گرفته شده برای دانش آموزان با زبان عربی به عنوان زبان مادری، می توانید دنده تا حرفه ای خود را می باشد.

    • Nakhchivan, آذربایجان

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    تخصص از زبان فرانسه به اجرا در حدود 19 سال در دانشکده روابط بین الملل و Languages.Currently خارجه، 55 دانش آموزان زبان فرانسه در دوره I-IV مطالعه است. تخصص از زبان آلمانی در سال تحصیلی 1999-2000 تاسیس شد و 15 دانش آموز در همان سال به تخصص پذیرفته شد.

    • Aix-en-Provence, فرانسه

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد هنر در مطالعات فرانسه (MAFS) در The American College of the Mediterranean یک برنامه یک ساله است که به دانشجویان فرصت منحصر به فردی برای کسب مدرک کارشناسی ارشد آمریکایی در فرانسه ارائه می دهد. برنامه ACM واقع در Aix-en-Provence در نزدیکی سواحل مدیترانه، فرانسوی های سرزمین اصلی را با کشورهای فرانسوی زبان آفریقای شمالی متحد می کند و تضمین می کند که دانش آموزان در معرض تنوع غنی زبان و فرهنگ فرانسوی قرار می گیرند. کارشناسی ارشد در مطالعات فرانسه دانشجویان را برای انواع مشاغل دولتی و خصوصی در بخش بین المللی آماده می کند و پایه ای برای ادامه تحصیل در سطح دکترا در اختیار آنها قرار می دهد. پس از اتمام، فارغ التحصیلان این برنامه توانایی و ابزارهایی برای آموزش زبان فرانسه در کالج ها و دانشگاه ها خواهند داشت یا ممکن است در کسب و کار یا سازمان های دولتی به دنبال مشاغل باشند.