‏ جستجو کنید برنامه های کارشناسی ارشد را علوم طبیعی در جمهوری چک 2021‏

درجه 'بازدید کنندگان کارشناسی ارشد مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد است. یکی در حال حاضر باید یک مدرک کارشناسی برای برنامه کارشناسی ارشد 'بازدید کنندگان اعمال می شود داشته باشد. اکثر کارشناسی ارشد 'رشته ها به دانش آموزان نیاز به تکمیل یک استاد ' ها پایان نامه یا تحقیق مقاله.

علوم طبیعی یک شاخه علمی است که با مشاهدات، درک و شناخت و پیش بینی پدیده های طبیعی سروکار دارد. این حوزه بسیار متنوع است و رشته هایی مانند علوم زیست شناسی، فیزیک، شیمی، علوم زمین و نجوم را در بر می گیرد.

جمهوری چک، یک کشور محصور در خشکی در اروپا مرکزی است. این کشور توسط آلمان به غرب هم مرز است، اتریش به جنوب، اسلواکی به شرق و لهستان به شمال. پایتخت آن و بزرگترین شهرستان، با 1.3 میلیون نفر جمعیت، پراگ است.

‏ بیشترین مرور بر برنامه های کارشناسی ارشد را علوم طبیعی در جمهوری چک 2021‏

University of Ostrava
اوستراوا, جمهوری چک

در برنامه مطالعات ریاضی، ما قصد داریم شما را برای حرفه ای یک دانشمند یا کارشناس در بسیاری از حوزه های مختلف مانند صنعت، بانکداری و یا خدمات بیمه آماده کنیم. هدف اصلی ما این است که شما را با دانش ریاضی و عمیق تر آن را فراهم کند. همچنین هدف ما این است که مهارت های خود را از تفکر منطقی مستقل، ریاضی کردن و ریاضی کردن مسائل واقعی، حل مسائل با استفاده از روش های ریاضی و فن آوری رایانه و در نهایت تفسیر نتایج به درستی توسعه دهیم. پس از اتمام تحصیلات خود، آماده همکاری مستقل و همچنین در یک تیم خواهید بود و شما قادر به گسترش و تکمیل دانش و مهارت های خود خواهید بود. -
2 - 4 سال ها

Université de Lorraine
پراگ 6, جمهوری چک +6 بیشتر

برنامه کارشناسی ارشد FUSION-EP در لیست دوره های کارشناسی ارشد مشترک Erasmus Mundus (EMJMD) بودجه اتحادیه اروپا انتخاب شده است. از سال تحصیلی که از سپتامبر 2020 شروع می شود ، پانزده بورسیه تحصیلی (از جمله هزینه مشارکت و کمک هزینه ماهیانه) به متقاضیان دارای بالاترین امتیاز تعلق می گیرد. از بین این بورس های تحصیلی ، حدود دوازده نفر به متقاضیان کشورهای شریک تعلق می گیرد. برنامه FUSION-EP ، ایجاد شده در سال 2006 ، با هدف آموزش نسل های بعدی فیزیکدانان و مهندسان فیوژن محصور مغناطیسی. از سال تحصیلی 2019/2020 ، FUSION-EP برای ارائه اهداف جدید ، هماهنگی های لازم را از دانشگاه جنت به دانشگاه Aix-Marseille منتقل کرد. برنامه FUSION-EP در دو دوره افزایش تخصص در دو کشور مختلف تا امکان ترسیم مسیر مشخص 3 ترم برگزار می شود: علوم فیوژن و فناوری فیوژن. بینش بسیار گسترده ای از تحقیق و توسعه مهم در زمینه همجوشی هسته ای توسط طیف گسترده ای از تخصص های موجود در کنسرسیوم تضمین شده است. -

Luleå University of Technology - Department of Computer Science, Electrical and Space Engineering
Prague 6, جمهوری چک +4 بیشتر

برنامه کارشناسی ارشد مشترک در علوم و فناوری فضایی - SpaceMaster بر اساس برنامه مقاطع کارشناسی ارشد اراسموس موندوس است و در همکاری نزدیک با دانشگاه های برجسته اروپا ، سازمان های تحقیقاتی و مهندسی فضا و هوا فضا ارائه می شود. -
31 اوت 2021

University of Pardubice
پوردوبیس, جمهوری چک

این دوره دانشجویان را برای کار در زمینه های مختلف مرتبط با مواد پرانرژی آماده می کند. دانش آموزان دانش کاملی از تجربه عملی در صنعت پیروتکنیک (شیمی انرژی پر انرژی ، فناوری مواد منفجره ، نظریه انفجار ، مهندسی ایمنی) کسب می کنند و با مواد منفجره معمولی و سایر مواد پرانرژی برخورد می کنند. -
31 ژوئیه 2021

اوستراوا, جمهوری چک

تأکید اصلی در آموزش تحصیلات تکمیلی در زمینه مکانیک کاربردی ، آمادگی و توانایی توسعه ، شرح و استفاده عملی از رویکردهای محاسباتی و تجربی مدرن برای حل مشکلات فنی است. ... +

تأکید اصلی در آموزش تحصیلات تکمیلی در زمینه مکانیک کاربردی ، آمادگی و توانایی توسعه ، شرح و استفاده عملی از رویکردهای محاسباتی و تجربی مدرن برای حل مشکلات فنی است. -

Czech Technical University in Prague
Prague 6, جمهوری چک

برنامه سال اول این دوره شامل قسمت های به روز و کلاسیک فیزیک کاربردی و رشته های مرتبط است. همچنین به دانشجویان آموزش داده می شود كه با استفاده از جدیدترین فناوری تجربی و محاسبات و شبیه سازی های رایانه ای ، روشهای فیزیكی را در علوم طبیعی و عمل مهندسی به كار گیرند. -

Charles University Faculty of Education
پراگ, جمهوری چک

هدف مطالعه این است که فارغ التحصیلان را با آموزش عالی کامل که آنها را برای حرفه ای یک معلم ریاضی در مدارس ابتدایی و دبیرستان همه نوع آماده سازی. این مطالعه بر اساس توازن بخشهای شناختی، آموزشی و روانشناختی آموزش و پرورش است. تاکید بر استفاده از نوآوری های آموزشی در تدریس ریاضی با توجه به مفهوم آموزه ای تا به امروز است. فارغ التحصیلان برای ساخت برنامه های آموزشی مدرسه با تمرکز بر ادغام رشته های مختلف ریاضی (ریاضی، جبر، هندسه، آمار، ریاضیات مالی، و غیره) و زمینه های مختلف آموزشی آماده می شوند. فارغ التحصیلان دانش و مهارت کافی برای کار با روش های متفاوتی با دانش آموزان با استعداد برای ریاضیات به دست خواهند آورد. -
ترکیبی از پردیس دانشگاهی و دانشگاه‌های آنلاین

Charles University Faculty of Mathematics and Physics
پراگ, جمهوری چک

هدف از برنامه زبان شناسی محاسباتی، تهیه دانش آموزان برای تحقیق در زمینه پردازش زبان طبیعی و توسعه برنامه های کاربردی در ارتباط با زبان های نوشته شده و گفتاری است. نمونه هایی از چنین برنامه هایی عبارتند از: سیستم های بازیابی اطلاعات، ترجمه ماشین، چک کردن گرامر، خلاصه سازی متن و استخراج اطلاعات، تشخیص گفتار خودکار، کنترل صدا، سیستم گفتار گفتاری و سنتز گفتار. -

Czech University Of Life Sciences Faculty of Environmental Sciences
پراگ, جمهوری چک

فارغ التحصيلان علوم زمين زيست محيطي دانش زمينشناسي، ژئوشيمي محيطي (مانند آلودگي محيطي)، هيدروژئولوژي محيط زيست و پائولوكوكولوژي (به عنوان مثال، توسعه آب و هواي جهاني) دانش علمي و عملي دانش علوم زمين را به دست خواهند آورد. -

University of Hradec Králové, Faculty of Science
Hradec Kralove, جمهوری چک

البته مدرک کارشناسی ارشد Bioorganic شیمی و سم شناسی آلاینده است برای دانش آموزان که علاقه مند به مطالعه گسترده تر از ترکیبات شیمیایی، بیولوژیک فعال هستند طراحی شده است. این مطالعه بر اساس دوره های کارشناسی در شیمی و سم شناسی و تجزیه و تحلیل آلاینده. -

Johannes Kepler University Linz
Ceske Budejovice, جمهوری چک +1 بیشتر

برنامه کارشناسی ارشد در شیمی پلیمر در JKU Linz یک برنامه جامع فارغ التحصیل است.

برنامه کارشناسی ارشد در شیمی پلیمر در JKU Linz یک برنامه جامع فارغ التحصیل است. -