‏ مروری بر تمامی برنامه های کارشناسی ارشد پاره وقت را علوم طبیعی در اسپانیا 2021‏

کارشناسی ارشد به تکمیل یکی از برنامه های تحصیلی ارشد اشاره دارد که دانشجویان را در جهت ارتقای دانش خود در یک حوزه خاص و یا پیشرفت در کار و حرفه خود آماده می سازد. بیشتر کارشناسی های ارشد از سوی دانشگاههای دولتی یا ایالتی ار… اطلاعات بیشتر

کارشناسی ارشد به تکمیل یکی از برنامه های تحصیلی ارشد اشاره دارد که دانشجویان را در جهت ارتقای دانش خود در یک حوزه خاص و یا پیشرفت در کار و حرفه خود آماده می سازد. بیشتر کارشناسی های ارشد از سوی دانشگاههای دولتی یا ایالتی ارائه می شوند.

علوم طبیعی با درک و شناخت پدیده های طبیعی از طریق انجام مشاهدات و پیش بینی ها سروکار دارد. روش علمی و قوانین حاکم بر طبیعت در این حوزه مورد مطالعه قرار می گیرند. شاخه های علوم طبیعی شامل حوزه هایی مانند فیزیک و زیست شناسی است که البته موضوعات دیگری را نیز دربر می گیرد.

اسپانیا (به اسپانیایی: España از) به اشتراک گذاری شبه جزیره ایبری با پرتغال در انتهای غربی از دریای مدیترانه یک کشور متنوع است. اسپانیا یک کشور عجیب و غریب در اروپا به دلیل ساکنان دوستانه خود و شیوه زندگی آرام در نظر گرفته. مدت زمان طبیعی برای دوره های دانشگاه در اسپانیا 4 سال، به جز پزشکی و درجه دو، که 6. شهرستانها مادرید و بارسلونا به خوبی شناخته شده در سراسر جهان برای غذاهای خود را، شب زنده داری پر جنب و جوش، و فرهنگ عامه و جشن در جهان مشهور می باشد.

‏ همین امروز اقدام کنید ، بهترین تحصیلات کارشناسی ارشد پاره وقت را علوم طبیعی در اسپانیا 2021‏

INISEG Instituto Internacional de Estudios en Seguridad Global
مادرید, اسپانیا +1 بیشتر

مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی رفتارهای تهاجمی، درجه رسمی دومین لیولو (سطح دوم) دانشگاه پگاسوس ایتالیا است که به دلیل انطباق پذیرش و پذیرش در برنامه بولونیا و منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) ) -

سانتیاگو د کمپوستلا, اسپانیا

هدف از این دوره ، آموزش متخصصان برای انجام مطالعات در مورد منطقه ای است که به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی ارضی از نظر پایداری سرزمین و همچنین منابع طبیعی ، به ویژه خاک به عنوان یک منبع کمیاب ، توسط دولت ها و شرکت استفاده می شود. -

Instituto Superior De Estudios Psicológicos ISEP
والنسیا, اسپانیا

کارشناسی ارشد در اختلالات عصبی توسعه آموزش متخصصان واجد شرایط، بسیار متخصص در تشخیص و رویکرد درمانی از اختلالات است که بیشتر بر کودکان تاثیر می گذارد. ... +

کارشناسی ارشد در اختلالات عصبی توسعه آموزش متخصصان واجد شرایط، بسیار متخصص در تشخیص و رویکرد درمانی از اختلالات است که بیشتر بر کودکان تاثیر می گذارد. -
اکتبر 2021

Universidad Complutense de Madrid
مادرید, اسپانیا

انسان شناسی جسمی یک منطقه دانش در علوم زیست شناسی است که به بررسی تنوع انسانی و نزدیکان آن ، نخبگان غیر انسانی می پردازد. هدف اصلی آن ارائه دیدی جامع از سازوکارهایی است که باعث ایجاد تغییر در جنبه های تکاملی ، زیست محیطی ، درون زا و جنسیت می شوند ، دیدگاهی که امکان ارزیابی پیامدهای بیولوژیکی تغییرات اخیر محیطی (از جمله آن مربوط به سیستم های ارزش و رفتارها) را فراهم می آورد. فرآیندهای بیولوژیکی و الگوهای بهداشتی و بیماری در جمعیت های انسانی. -

Lugo, اسپانیا

اهداف اساسی استاد عبارتند از: ارائه آموزش های آموزشی و تعلیمی مورد نیاز مقررات فعلی ، و تأمین نیاز اساسی ورود به اسپانیا در ارگان های معلمان مجاز به تدریس معلمان آینده تحصیلات متوسطه و لیسانس ، آموزش حرفه ای و زبان درس دادن. -
اسپانیایی, فرانسوی, Gallegan, انگلیسی, پرتغالی

سانتیاگو د کمپوستلا, اسپانیا

برنامه رسمی کارشناسی ارشد شیمی در رابط با زیست شناسی و علوم مواد به عنوان درجه ای ارائه می شود که هدف آن ارائه تحصیلات چند رشته ای در فارغ التحصیلان آینده در مرز بین شیمی ، پزشکی زیست پزشکی و علوم مواد و آموزش های لازم برای انجام وظایف تحقیقاتی است ، شغل آکادمیک یا ورود به بازار کار. -

سانتیاگو د کمپوستلا, اسپانیا

هدف این استاد توسعه آموزش علمی و فنی دانشجویان است ، به روشی که به آنها امکان می دهد یک تحقیق و / یا حرفه شغلی را که نیاز به تخصص در شیمی آلی دارد ، شروع کنند. ... +

هدف این استاد توسعه آموزش علمی و فنی دانشجویان است ، به روشی که به آنها امکان می دهد یک تحقیق و / یا حرفه شغلی را که نیاز به تخصص در شیمی آلی دارد ، شروع کنند. -

سانتیاگو د کمپوستلا, اسپانیا

هدف از این دوره ، آموزش دانشجو برای تحقیق در زمینه شیمی نظری و محاسباتی است.

هدف از این دوره ، آموزش دانشجو برای تحقیق در زمینه شیمی نظری و محاسباتی است. -