Keystone logo

10 کارشناسی ارشد برنامه ها که در علوم انسانی حرفه ای 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات حرفه ای
  • علوم انسانی حرفه ای
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حرفه ای (10)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد برنامه ها که در علوم انسانی حرفه ای

      استاد حرفه ای یک مسیر از مطالعه است که ترکیبی از آموزش و پرورش و سابقه کار در یک میدان داده است. در آن زمان آنها فارغ التحصیل، دانش آموزان درک عمیق از منطقه خود را از مطالعه و همچنین مهارت های حرفه ای در زمینه به دست آورید.

      کارشناسی ارشد حرفه ای در علوم انسانی چیست؟ این درجه می توانید تعدادی از اشکال را اما به طور کلی در مطالعه فرهنگ و جامعه تمرکز دارد. هر برنامه منحصر به فرد است، با مجموعه متفاوتی از الزامات و برنامه درسی. بعضی از مدارس ارائه برنامه هایی که نسبتا تجویز، در حالی که دیگران اجازه می دهد دانش آموزان به نقش کلیدی در ایجاد برنامه درسی خود و کاوش در طیف وسیعی از زمینه های بازی. ترم می توانید به کلاس در جامعه شناسی کاربردی، سیاست، ارتباطات و روزنامه نگاری، اقتصاد و زبان هنر باشد. دانشجویان معمولا باید یک یا دو تا از این مناطق به منظور تخصص مدرک خود را انتخاب کنید.

      یکی از مزایای کلیدی به این درجه محدوده زیاد از موضوع است.علوم انسانی شامل بسیاری از اجزای مختلف فرهنگ انسانی و علوم اجتماعی. در داخل این منطقه بسیار زیاد از مطالعه، دانش آموزان می توانید انتخاب کنید تا در جنبه خاص است که آنها را علاقهمندیهای ترین تمرکز می کنند.

      هزینه این برنامه از مدرسه به مدرسه متفاوت خواهد بود. اگر شما مایل به دانستن اطلاعات بیشتر خاص در مورد شهریه از یک برنامه داده می شود، تماس با مدرسه طور مستقیم از طریق دفتر پذیرش.

      استاد حرفه ای در علوم انسانی نسبتا باز در نظر حرفه است. از آنجا که برنامه درسی از این برنامه می تواند اشکال مختلفی را، درجه می تواند اجازه می دهد دانش آموزان به در تعدادی از زمینه های مختلف، از جمله تاریخ، مطالعه دین، جامعه شناسی و سیاست تمرکز می کنند. با آموزش های اضافی، فارغ التحصیلان می توانند به کار به عنوان دانشگاهیان، سیاستمداران و وکلا را پیدا کنید. آنها همچنین می توانند نیروی کار به عنوان روزنامه نگاران وارد کنید و یا با استفاده از مهارت های خود را برای کار غیر انتفاعی.در پایان، کارشناسی ارشد حرفه ای در برنامه علوم انسانی می تواند دانش آموزان در بسیاری از جهات حرفه ای پاداش و تحریک های مختلف منجر شود.

      اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد استاد حرفه ای بسیاری را در برنامه های علوم انسانی در حال حاضر در دسترس است و شروع روند درخواست هستند، مرحله اول است که برای یافتن مدرسه که نیازهای شما را برآورده خواهد کرد و به شما کمک کند رسیدن به اهداف حرفه ای خود را. پایگاه داده قابل جستجو ما از برنامه می تواند در این زمینه بسیار مفید است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.