Keystone logo

29 کارشناسی ارشد برنامه ها که در طراحی تجربه کاربری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات طراحی
  • طراحی تجربه کاربری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات طراحی (29)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در طراحی تجربه کاربری

    دانش آموزی که مدرک فوق لیسانس را دنبال می کند، معمولا کسی است که می خواهد کار خود را به سطح بعدی برساند. مدرک کارشناسی ارشد می تواند دانش آموزان دانش عمیق تر از موضوع را توسعه دهد به طوری که آنها می توانند با استفاده از مزایای رقابت در هنگام ورود به نیروی کار، مزیت رقابتی داشته باشند.

    کارشناسی ارشد در طراحی تجربه کاربر چیست؟ این درجه می تواند دانش آموزان را در مورد عادت های کاربران تکنولوژی یاد بگیرد و در مورد نرم افزار UX و سایر رشته های علمی اطلاعاتی قرار بگیرد. دانش آموزان می توانند مهارت های تجزیه و تحلیل نرم افزار و تلاش برای افزایش تجربه کاربر را توسعه دهند. جهان هر روز بیشتر بر تکنولوژی دیجیتال وابسته است. داشتن مدرک در فنآوری و نرم افزار پیشرفته، میتواند به فارغ التحصیلان کمک کند تا بتوانند وارد این صنعت پر جنب و جوش و مداوم در حال توسعه شوند.

    کارشناسی ارشد در طراحی تجربه کاربر می تواند دانش آموزان را درباره آخرین روند و محصولات در فن آوری دیجیتال تدریس کند. آنها همچنین می توانند عادت های انسانی و رفتار اطراف دستگاه را تحلیل کنند. دانش آموزان می توانند در حین طرح های خود و همکاری با دیگران، دانش عمیق تر از نوآوری های مختلف را بدست آورند.

    هزینه یک مدرک کارشناسی ارشد بستگی به دانشگاه و طول برنامه دارد. معمولا برای تکمیل یک یا دو سال طول می کشد. گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین دانش آموزان می توانند برنامه های مختلف را پیدا کنند تا بتوانند کدامیک از بهترین ها را برای آنچه که دنبال می کنند، جستجو کنند.

    دانش آموزانی که کارشناسی ارشد در طراحی تجربه کاربر کسب می کنند می توانند کار خود را به عنوان طراحان، معماران اطلاعات، توسعه دهندگان نرم افزار، محققان و تحلیلگران انجام دهند. دانش آموزان در این زمینه می توانند درک خود را از رفتار و عادت های کاربر و عملکرد درونی طراحی نرم افزار و نوآوری به کار گیرند. این که آیا این یک راه اندازی یا یک شرکت ثابت است، این زمینه کاری است که فارغ التحصیلان می توانند جهت های مختلف را انتخاب کنند.

    برنامه های طراحی تجربه کاربر در دانشگاه های سراسر جهان ارائه می شود. اما برای کسانی که مایل به مطالعه از راه دور هستند، بسیاری از گزینه های آنلاین نیز وجود دارد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.