57 کارشناسی ارشد برنامه ها که در طراحی بصری 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در طراحی بصری 2024Filter
    • Barcelona, اسپانیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت تجسم داده ها یک برنامه تخصصی با همکاری دانشگاه Camilo Jose Cela است. این برنامه بر ارائه و ارتباط موثر داده ها از طریق ابزارهای بصری تمرکز دارد. این زمینه عناصری از تجزیه و تحلیل داده ها، طراحی گرافیکی و فناوری اطلاعات را برای ایجاد نمایش تصویری اطلاعاتی از داده ها ترکیب می کند.

    • Basel, سویس

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ترکیبی از تمرین نمادین، نظریه نمادین و تحقیقات نمادین، نمایه کارشناسی ارشد در محیط‌های ارتباطات دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

    • Potsdam, آلمان
    • Dubai, امارات متحده عربی

    تمام وقت

    2 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    در برنامه کارشناسی ارشد طراحی بصری و تجربه ما، دانش آموزان درکی از نوآوری ها در تعاملات دیجیتالی، محاسباتی و فیزیکی که در زندگی روزمره ما نفوذ می کند، به دست خواهند آورد. همه موضوعات در خوشه‌های متوالی ارائه می‌شوند و به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهند که نظریه‌ها را در زمینه‌های واقعی به دست آورند و به کار ببرند، و همچنین سناریوهای کاملاً جدیدی را تصور کنند.

    • Los Angeles, آمریکا
    • Valencia, اسپانیا

    تمام وقت

    4 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی

    به دنیای جلوه های بصری خیره کننده خوش آمدید! آموزش تخصصی ما شما را در زمینه هیجان انگیز جلوه های بصری (FX) غرق می کند. در اینجا، نحوه ایجاد انواع شبیه‌سازی‌ها، از انفجار و آتش گرفته تا جلوه‌های جادویی شگفت‌انگیز، تخریب سینمایی و اقیانوس‌های واقعی را یاد خواهید گرفت.

    • Hamburg, آلمان

    تمام وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    آیا به دنبال کارشناسی ارشد هستید که چشم انداز شغلی شما را در هنرهای خلاق افزایش دهد؟ BSBI مفتخر است که یک برنامه کارشناسی ارشد در ارتباطات بصری را با همکاری دانشگاه هنرهای خلاق (UCA) ارائه می دهد. این برنامه به عنوان بخشی از دانشکده صنایع خلاق BSBI در هامبورگ، آلمان ارائه می شود.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی, زبان پرتغالی

    در یک محیط پیچیده و رقابتی، به عنوان یک شرکت در حال حاضر ادغام، طراحی تبدیل شده است مزیت رقابتی و استراتژیک مهم است، به عنوان نوآوری و تمایز را فراهم می کند. مدرک کارشناسی ارشد London School Of Design And Marketing ، فرصتی را برای تبدیل متخصصان به متخصصان مناطق مختلف طراحی، با بهبود مهارت های اساسی، انتقادی و رویه ای خود، نه تنها برای درک واقعیت شرکت ها، بلکه همچنین در فرایند ارزش گذاری ایجاد.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی, زبان انگلیسی, زبان پرتغالی

    در یک محیط پیچیده و رقابتی، همانطور که شرکت ها در حال حاضر ادغام می شوند، طراحی به یک مزیت رقابتی و استراتژیک تبدیل شده است، زیرا نوآوری و تمایز را ارائه می دهد.

    • Online

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    طراحی ارتباط بصری (مدیریت) کارشناسی ارشد ما برای پاسخگویی به نیازهای تفکر طراحی قرن بیست و یکم ساخته شده است و در تمرکز خود بر آماده کردن شما برای مشاغل نوظهور منحصر به فرد است. این دوره برای متخصصان مشتاق بخش طراحی ایجاد شده است، این دوره به شما این فرصت را می دهد تا همزمان با یادگیری رشته های حیاتی مدرن در بخش تجاری صنعت طراحی و ارتباطات بصری، استعداد خلاق خود را به پیش بینید. این MA که توسط موسسه مدیریت خبره (CMI) معتبر است، برای مدیران آینده است که از تکنیک‌های رهبری طراحی استفاده می‌کنند و استراتژی‌های مدیریت طراحی را برای رسیدن به نتایج موفقیت‌آمیز در سازمان خود به کار می‌گیرند.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان پرتغالی, زبان انگلیسی, زبان اسپانیایی

    در یک محیط پیچیده و رقابتی مانند یک شرکت که در حال حاضر یکپارچه سازی می شود، طراحی به یک مزیت مهم استراتژیک و رقابتی تبدیل شده است زیرا نوآوری و تمایز را به ارمغان می آورد. کارشناسی ارشد در طراحی ارائه می دهد آموزش عالی بسیار جامع، از جمله کمک از زمینه های اصلی آموزش در طراحی.

    • Madrid, اسپانیا
    • Seville, اسپانیا
    • + 2 more

    تمام وقت, پاره وقت

    7 ماهها

    آموزش از راه دور, در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    این فیلم پیشرفته دیجیتال (VFX) و موشن گرافیک مستر برای هر کسی که به دنیای فیلم های دیجیتال ، جلوه های بصری (VFX) و موشن گرافیک علاقه مند است ، طراحی شده است. برای تکمیل و نظارت صحیح این استاد ، نیازی به دانش و یا صلاحیت قبلی نیست.

    • Online Spain

    تمام وقت

    7 ماهها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    کارشناسی ارشد پیشرفته در بخش تولید VFX برای تضمین برنامه ریزی و سازماندهی صحیح پروژه، تسهیل کار بهینه هر یک از سرپرستان و هنرمندان درگیر در تولید و تضمین، با نظارت خلاقانه و پیش بینی مشکلات، ضروری است. تحویل داده شده. به موقع، در چارچوب بودجه توافق شده و با کیفیت لازم.

    • Milan, ایتالیا

    تمام وقت

    11 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ترکیب خلاقیت، طراحی گرافیکی و استراتژی، برندسازی رویایی با درک ارزش‌های یک شرکت شروع می‌شود و نه تنها در توانایی انتقال داستان‌های معنادار به اوج خود می‌رسد، بلکه بیننده را با رویکردی نوآورانه و مخرب به لبه‌ها و غیرمنتظره‌ها می‌برد. که یک نمایش بصری هیجان انگیز و لحن صدای سفارشی را ترکیب می کند تا یک رابطه به یاد ماندنی و ماندگار با مردم ایجاد کند.

    • Milan, ایتالیا

    تمام وقت

    10 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    ده ماه فوق العاده، با معلمان در سطح بین المللی. یک فرصت منحصر به فرد برای یادگیری مستقیم از قهرمانان. استاد رافلز میلانو: بالاخره کسی به آن فکر کرد.

    • Nice, فرانسه
    • Cannes, فرانسه
    • + 4 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد موسیقی خلاقانه و طراحی صدا برای امتیازدهی رسانه های بصری دانشجویان را برای تسلط بر کل زنجیره از آهنگسازی تا پس از تولید در زمینه موسیقی برای تصاویر مجهز می کند.

    • East London, آفریقای جنوبی

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه هنرهای تصویری و فیلم شرق لندن است برای نسل جدیدی از قصه گوهای طراحی: هنرمندانی که سهم عشق برای بصری و هنرهای نمایشی در سراسر آرایه گسترده ای از رسانه و می خواهید برای ساخت پروژه های خود را در یک دست در یادگیری، برنامه فشرده .