Keystone logo

12 کارشناسی ارشد برنامه ها که در شبیه سازی کامپیوتری 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
  • شبیه سازی کامپیوتری
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (12)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در شبیه سازی کامپیوتری

    مدرک کارشناسی ارشد دوره های پیشرفته در زمینه بسیار تخصصی است. معمولا پس از اتمام مدرک لیسانس، معمولا برای تکمیل یک یا سه سال طول می کشد.

    استاد در شبیه سازی کامپیوتری چیست؟ شبیه سازی کامپیوتر یک صنعت با تکنولوژی بالا است که دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی است. از طریق شبیه سازی، تحلیلگران سیستم های مجازی دقیق را ایجاد می کنند و نحوه عملکرد آنها را بررسی می کنند. شبیه سازی کامپیوتر می تواند در بسیاری از زمینه ها، از جمله مطالعات اقلیمی، دینامیک مایع و مطالعات مواد استفاده شود. با توجه به جایی که دانش آموز تصمیم به تمرکز دارد، می تواند مطالعات پیشرفته ای را در فیزیک اتمسفر، شیمی تئوری و علوم مواد انجام دهد. دوره های شبیه سازی کامپیوتری بر روی محاسبات، پردازش موازی و الگوریتم های موازی تمرکز می کنند.

    دانش آموزان می توانند از یک شبیه سازی کارشناسی ارشد در کامپیوتر به روش های مختلف بهره مند شوند. آنها یک نگرش نوآورانه را توسعه خواهند داد و به آنها کمک می کند که در یک زمینه ای که اغلب تغییر می کند، کار کند. آنها همچنین می توانند تکنیک های مدرن بیشتری را که می توانند حرفه ای که قبلا تاسیس شده است، یاد بگیرند.

    هزینه تحصیلات هر مدرک توسط محل دانشگاه یا کالج که درجه تحصیل و مدت زمان لازم برای تکمیل مدرک تحصیلی است، تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. هر کالجی که علاقه مند هستید قادر به ارائه اطلاعات خاص در مورد هزینه یک مدرک می باشد.

    زمینه شبیه سازی کامپیوتری تقاضای بالایی دارد و دانش آموزانی که کارشناسی ارشد دارند، می توانند تعدادی از حرفه ها را دنبال کنند. صنعت خصوصی و بسیاری از دولت ها کارشناسان شبیه سازی را استخدام می کنند. موقعیت ها شامل برنامه ریزان فرودگاه، تحلیلگر بانکی، مهندس صنعتی، مهندس شبیه سازی، طراح محصول و مهندس سیستم می باشد. بسیاری از تحلیل گران زمان زیادی را صرف ساختن و اصلاح مدل های خود می کنند تا درک درستی در مورد کسب و کار که برای آنها کار می کنند، به دست آورد. طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی حرفه ای به این معنی است که دانش آموزان اغلب مهارت های شبیه سازی کامپیوتر خود را با یک مسیر حرفه ای در ذهن دارند.

    بسیاری از دانشگاه ها طیف وسیعی از برنامه های خود را ارائه می دهند که بخشی از زمینه گسترده شبیه سازی رایانه هستند. اگر شما علاقه مند به پیدا کردن یک استاد در شبیه سازی کامپیوتری است که به منافع شما مناسب است، برنامه خود را در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.