Keystone logo

13 کارشناسی ارشد برنامه ها که در زبانهای برنامه نویسی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات فن آوری
  • علوم کامپیوتر
  • زبانهای برنامه نویسی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات فن آوری (13)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در زبانهای برنامه نویسی

    درجه تحصیلی مربوط به آن است، مدرک کارشناسی ارشد یکی از الزامات بالا برای اشخاص با درآمد بالا و یا بالا است. مدرک کارشناسی ارشد پس از مدرک لیسانس به دست می آید و به طور کلی حدود دو سال طول می کشد تا تکمیل شود.

    استاد زبان برنامه نویسی چیست؟ دانش آموزان تحصیل کرده ای که علاقمند به نوشتن نرمافزار هستند، ممکن است این نوع مدرک را دنبال کنند. این دوره کار ممکن است شامل انواع مختلفی از زبان های کامپیوتری مانند جاوا یا برنامه نویسی شی گرا باشد که با تمرکز بالقوه بر شبکه ها، فرایندهای توسعه نرم افزار و پایگاه های داده. این درجه علم کامپیوتر است که می تواند درب را به حرفه های پیشرفته با تکنولوژی و برنامه نویسی باز کند.

    دانش آموزانی که به سمت مدرک کارشناسی خود در زبان های برنامه نویسی کار می کنند، تمایل دارند بیشتر سازمان یافته و به طور معمول زمان خود را به طور انحصاری مدیریت کنند. علاوه بر این، آنها اغلب با تکنولوژی و پیشرفت های فناوری اطلاعات آشنا هستند، که همه می توانند گزینه های حرفه ای را گسترش دهند.

    هزینه یک مدرک کارشناسی ارشد هیچگاه ثابت نیست. این می تواند سالانه تغییر کند و اغلب توسط موسسه تصمیم می گیرد. دانش آموزان همیشه باید مدارس انتخابی خود را تحقیق کنند، به ویژه هنگامی که به هزینه هایی که ممکن است پرداخت شود می آید.

    به عنوان یک متخصص در زبان های برنامه نویسی، فارغ التحصیلان اغلب می توانند برای شرکت هایی که نیاز به برنامه نویس یا نویسنده کد دارند کار کنند. این کسب و کار ها می توانند بر روی جاوا اسکریپت، سی، پایتون یا بسیاری از زبان های دیگر تکیه کنند. در حقیقت، دانش آموزان ممکن است مشاغل را پیدا کنند در صورتی که بتوانند زبان را با توجه به شغل در یک شرکت تغییر دهند. دانش آموزان ممکن است مشاغل را به عنوان تکنسین نرم افزار یا مهندس نرم افزار پیدا کنند. بعضی از فارغ التحصیلانی که علاقه خاصی به تخصص دارند نیز ممکن است به عنوان یک توسعه دهنده هوش مصنوعی جذاب باشند.

    این درجه را می توان در دانشگاه ها و کالج ها گرفت. گزینه های آنلاین نیز ممکن است برای کسانی که یادگیری از راه دور را موثر تر می کنند در دسترس باشد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.