Keystone logo

2 کارشناسی ارشد برنامه ها که در رهبری در فضای باز 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • گردشگری و مهمان نوازی
  • مدیریت پارک ها و تفریحگاه ها
  • رهبری در فضای باز
رشته های تحصیلی
  • گردشگری و مهمان نوازی (2)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

کارشناسی ارشد برنامه ها که در رهبری در فضای باز

یک مدرک کارشناسی ارشد معمولا از یک تا سه سال تحصیلی پس از یک مدرک کارشناسی به دانشجویان نیاز دارد. برنامه ها می توانند تمرکز حرفه ای یا تحقیق داشته باشند. آنها در تقریبا هر موضوعی در دسترس هستند.

استاد در رهبری چیست؟ این سطح آموزش عالی مهارت های رهبری را به مربیان در فضای باز و جویندگان ماجراجویی آموزش می دهد. دانش آموزان ممکن است یاد بگیرند تا تجربیات در فضای باز را بهبود بخشیده و مهارت های بقا را توسعه دهند. اکثر برنامه ها دوره هایی را ارائه می دهند که دانشجویان خارج را در آنجا می گذرانند، جایی که آنها با گروه های کوچک کار می کنند، تحقیق می کنند و در بحث های کلاس شرکت می کنند. دانش آموزان ممکن است دوره های آموزشی در زمینه تئوری و فلسفه تحصیلی، اصول و شیوه های رهبری، پردازش و تسهیل گروه، پزشکی بیابان، نظارت بر محیط زیست و اخلاق را بگذرانند. این درجه تمایل به جذب علاقه مندان در فضای باز است.

افراد در این برنامه ها می توانند مهارت های جالبی را توسعه دهند. آنها اغلب در پزشکی بیابان سواد دارند، که آنها را برای استفاده از منابع محدود برای رسیدگی به شرایط اضطراری پزشکی آماده می کند. دانش آموزان نیز ممکن است یاد بگیرند که رهبری کنند و گوش کنند.

استادیار رهبری در فضای باز فقط در دانشگاه های خاص در دسترس است. بسته به برنامه، دوره ها می توانند تا حد زیادی متفاوت باشند. از این رو، دانش آموزان تشویق می شوند که اطلاعات مربوط به هزینه را با مدرسه انتخاب کنند.

فرصت های هیجان انگیز برای کسی که دارای مدرک کارشناسی ارشد در رهبری در فضای باز است. دانش آموزان معمولا مهارت های تحقیقاتی ارزشمندی را می آموزند که به آنها اجازه می دهد تا به دانش و اطلاعات مربوط به ماجراجویی در فضای باز کمک کنند. آنها یک مجموعه مهارت منحصر به فرد دریافت می کنند که با وجود تمرکز برنامه نویسی آنها را برای یک مجموعه گسترده شغلی شگفت انگیز از فرصت های شغلی آماده می کند. فارغ التحصیلان ممکن است خود را برای موقعیت های جالبی مانند مربی بقا، عکاس و نویسندگی ماجراجویانه، مدیر منابع طبیعی، برنامه نویس تفریحی، سرپرست تفریحی یا برنامه نویس در فضای باز مدرسه یاری کنند.

مدرک لیسانس در خارج از کشور درجه خاصی است که تنها در دانشگاه های انتخابی ارائه می شود. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.