Keystone logo

کارشناسی ارشد برنامه ها که در رفاه و مراقبت از حیوانات 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • بهداشت و درمان
رشته های تحصیلی
    آرایشگری (0)آموزش (0)بهداشت و درمان (0)حمل و نقل و لجستیک (0)خودبهسازی (0)روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (0)زبان های خارجی (0)ساخت و ساز (0)علوم اجتماعی (0)علوم زیستی (0)
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

هیچ برنامه ای با معیارهای جستجوی شما مطابقت ندارد. لطفا فیلترهای خود را اصلاح کنید.

Clear filters

کارشناسی ارشد برنامه ها که در رفاه و مراقبت از حیوانات

مدرک کارشناسی ارشد یک گزینه عالی است اگر شما می خواهید برای پیشبرد آموزش خود را فراتر از مدرک کارشناسی. این نوع برنامه به طور معمول در یک تا سه سال تکمیل شود و در انواع مختلف از موضوعات مختلف در دسترس است.

شما ممکن است کنجکاو: یک استاد در مراقبت از حیوانات و رفاه چیست؟ این نوع از برنامه طراحی شده است برای کمک به دانشجویان در مورد مراقبت از، کار با، و محافظت از تمام انواع موجودات مختلف را یاد بگیرند. کسانی که این دوره از مطالعه ممکن است قادر به در مورد تعدادی از موضوعات، از جمله زیست شناسی، بوم شناسی، روانشناسی حیوانات، جنگلداری، یا کشاورزی یاد بگیرند. دانش آموزان ممکن است را انتخاب کنید به تمرکز بر روی یک گونه خاص و یا محیط زیست؛ آنها همچنین ممکن است در مورد حیوانات به طور کلی بیشتر یاد بگیرند. این یک انتخاب عالی اگر شما قبلا زیست شناسی و یا رشته مرتبط مطالعه شده است.

یک استاد در مراقبت از حیوانات و رفاه تواند شما را با تعدادی از مهارت های که ممکن است شما در طول زندگی حرفه ای خود بهره مند شوند تجهیز.شما ممکن است قادر به بهبود تفکر خود را مهم و توانایی های حل مسئله و همچنین مهارت های فنی مهم مربوط به مراقبت از حیوانات.

هزینه این نوع درجه خواهد به عواملی مانند ساختار برنامه، نوسانات شهریه و هزینه های مواد بستگی دارد. مطمئن باشید که برای در تماس گرفتن با موسسه انتخاب خود را به منظور دریافت اطلاعات مالی جاری است.

کسانی که مراقبت از حیوانات و رفاه مطالعه ممکن است قادر به دنبال طیف وسیعی از مشاغل مختلف. به عنوان مثال، یک فارغ التحصیل ممکن است به عنوان یک متخصص حیوانات رفتاری، جنگل، مشاور بیولوژیکی، یا تحلیلگر اثرات زیست محیطی کار برود. فارغ التحصیلان همچنین می توانید اغلب به عنوان نگهبانان باغ وحش، کشاورزان، و یا زیست شناسان بسته به مجموعه مهارت های فردی خود کار می کنند،.

آیا شما آماده برای شروع کردن مسیر به سمت مدرک فوق لیسانس مراقبت از حیوانات است؟ همه شما باید انجام دهید جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم سرب است.