Keystone logo

35 کارشناسی ارشد برنامه ها که در خط مشی اقتصادی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات حقوقی
  • سیاست
  • خط مشی اقتصادی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات حقوقی (35)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در خط مشی اقتصادی

    بزرگترین بازیگران در یک اقتصاد را بزرگترین تاثیر را در شرایط کلی بازار است. دولت ها، بانک ها و شرکت های خصوصی نیاز به ایجاد استراتژی است که تخصیص منابع محدود در راه کارآمد ترین امکان پذیر است. کسانی که با استاد در سیاست اقتصادی دارای مهارت این سازمان بستگی دارد به تجزیه و تحلیل اطلاعات و ایجاد برنامه های موثر است.

    کارشناسی ارشد در سیاست اقتصادی چیست؟ این درجه های پیشرفته است که افزایش آموزش و پرورش از دانش آموزان فراتر از سطح فوق لیسانس است. آن را در نظریه های عمده ای از اقتصاد متمرکز به عنوان آنها را به تصمیم گیری های سیاست مربوط. دانش آموزان موضوعات را به هر دو دیدگاه خرد و اقتصاد کلان مهم اکتشاف. مناطق تمرکز شامل سیاست های مالیاتی، موافقت نامه های تجاری و برنامه های عمومی است. دانش آموختگان قادر به شناسایی ناکارآمدی و پیشنهادات به ساده عملکرد سازمان در مقیاس بزرگ.

    فارغ التحصیل خواهد مهارت های تفکر و ارتباطات حیاتی پیشرفته را توسعه داده اند.علاوه بر اینکه قادر به تجزیه و تحلیل نتایج بالقوه تغییرات سیاست، این درس به ایجاد گزارش و ارائه دقیق که سنتز ایده های پیچیده را در قالب به راحتی قابل درک. این برنامه همچنین دانش آموزان را از این فرصت برای شروع کار با آخرین ابزار نرم افزار برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل.

    هزینه برای کارشناسی ارشد در سیاست اقتصادی بر روی نهاد دانشجویی برای حضور در انتخاب بستگی دارد. توصیه می شود که دانش آموزان با پذیرش گروه ها از مدارس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و شهریه در نظر گرفته.

    دانش آموختگان استخدام در بسیاری از زمینه ها می باشد. پس از اتمام برنامه خود، بسیاری از قادر به پیشبرد در حرفه های موجود خود را. دولت ها، بانک ها و شرکت های خصوصی همه نیاز به خدمات از این فارغ التحصیلان. آنها برای پیدا کردن کار به عنوان تحلیلگران و مشاوران. برخی در نقش های مدیریتی برای برنامه های عمومی موفق هستند.دیگران را انتخاب کنید به ادامه مطالعات خود و تکمیل یک برنامه دکترا. این دانش آموزان را در رشته های دانشگاهی واجد شرایط است.

    این مهم است که در نظر گرفتن گزینه به عنوان بسیاری که ممکن است قبل از تصمیم گیری در یک برنامه. برای دانشجویان بین المللی و حرفه ای کار، آموزش آنلاین فراهم می کند فرصت های آموزشی با کیفیت است که در محدودیت جغرافیایی و برنامه ریزی مناسب است. جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس با مستقیم دفتر پذیرش از مدرسه به انتخاب شما با پر در قالب بخوره.