Keystone logo

7 کارشناسی ارشد برنامه ها که در خبرگزاری رادیو و تلویزیون 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی
  • روزنامه نگاری
  • خبرگزاری رادیو و تلویزیون
رشته های تحصیلی
  • روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی (7)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در خبرگزاری رادیو و تلویزیون

    مدرک کارشناسی ارشد مدرک لیسانس، با تمرکز بر دستیابی به دانش پیشرفته در یک رشته تحصیلی خاص و یا زمینه فعالیت حرفه ای است. این اولین سطح تحصیلات تکمیلی است و در مقطع دکتری دوره دکتری در مقطع دکتری دوم در رشته های تحصیلی قرار دارد.

    یک استاد در روزنامه نگاری پخش؟ این دوره از طریق مطالعه نظری و آموزش عملی دانش آموزان را برای برنامه های روزنامه نگاری و روزنامه نگاری آماده می کند. ممکن است مهارت های تولید و سرمقاله برای رادیو و تلویزیون تدریس شود، و همچنین تحقیق و بودجه تولید. مباحث تحت پوشش ممکن است شامل نوشتن، جمع آوری اطلاعات، گزارش گیری و لنگرگاه در سیستم عامل های مختلف باشد. سایر کارهای ممکن ممکن است شامل پخش تاریخ، قوانین و مقررات صنعت، اطلاعیه های خدمات عمومی، عملکرد زمینه و استودیویی، صدا و تصاویر است.

    دانش آموزانی که مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری را دریافت می کنند، مهارت های خلاقانه و فنی خاص مورد نیاز برای پخش در سیستم عامل های سنتی و رسانه های جدید را یاد می گیرند. آموزش ارتباطات و گفتار، نشان دادن میزبانی وب و scriptwriting برای نقش های آینده مفید است.

    هزینه یک استاد در روزنامه نگاری رادیو متفاوت است و اغلب بر مبنای موسسه آموزشی و طول برنامه است که حداقل برای یک سال اجرا می شود. نوع مدرسه و اینکه آیا آن را در سطح بین المللی نیز مبتنی بر هزینه است.

    فارغ التحصیلان این نوع برنامه می توانند در زمینه پخش، رسانه های اجتماعی یا چند رسانه ای شغلی را انتظار داشته باشند. آنها معمولا تجربه مورد نیاز برای موقعیت در بازارهای کوچک و متوسط ​​را به دست می آورند که در نهایت آنها را برای فرصت های شغلی در بازارهای بزرگ یا شبکه های بزرگ پخش آماده می کند. برخی از نمونه های شغل شامل دستیار تولید برای یک شبکه ورزشی، تولید کننده یک شبکه زبان اسپانیایی، عملیات رسانه ای برای یک تیم حرفه ای ورزشی و اپراتور گرافیکی الکترونیکی برای یک شبکه بزرگ اخبار کابل است.

    استاد برنامه های روزنامه نگاری در سراسر جهان توسط موسسات مختلف ارائه می شود. آنها ممکن است مبتنی بر محوطه دانشگاه، آنلاین، یا هر دو باشد. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.