Keystone logo

4 کارشناسی ارشد برنامه ها که در تعمیر و نگهداری ساختمان 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • ساخت و ساز
  • خدمات ساختمانی
  • تعمیر و نگهداری ساختمان
رشته های تحصیلی
  • ساخت و ساز (4)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در تعمیر و نگهداری ساختمان

    پس از تکمیل مدرک کارشناسی، دانش آموزان می توانند تحصیلات خود را با دستیابی به مدرک کارشناسی ارشد دریافت کنند. در حالی که ممکن است دو یا چند سال طول بکشد، آموزش پیشرفته پیشرفته می تواند دانش آموز را در زمینه تحصیلات مورد علاقه خود متمرکز کند.

    کارشناسی ارشد در تعمیر و نگهداری ساختمان چیست؟ به عنوان تکنولوژی نوآورانه همچنان به طرح های مجتمع می پردازد، این درجه پیشرفته می تواند فارغ التحصیلان اطلاعاتی را که لازم است برای حفظ ساختمان های سالم و کارآمد با انرژی، فراهم کند. علاوه بر مطالعه عناصر طراحی معماری پایدار، دانش آموزان همچنین می توانند وقت خود را صرف تمرکز بر اینکه چگونه انسان ها با محیط های ساختمانی ارتباط برقرار می کنند، به حداکثر رساندن سلامتی و راحتی اشخاص، صرف کنند. دوره های دیگر در این دوره ممکن است بر مقررات دولتی، کدهای ساختمان و مسائل مربوط به تاثیرات محیط زیست تمرکز کنند.

    فارغ التحصیلان اغلب یاد می گیرند چگونه حداکثر عملکرد مجتمع های ساختمان را افزایش دهند، از جمله افزودن ارتقاء به ساختمان هایی که در اصل برای بهره وری منابع طراحی نشده اند. آنها ممکن است مهارت های ارتباطی نوشتاری و کلامی و توانایی توضیح جزئیات پیچیده مهندسی را به تنظیم کننده ها یا سایر اشخاص علاقه مند که زمینه های فنی ندارند، تیز کنید.

    هزینه تکمیل مدرک کارشناسی ارشد می تواند بسته به طول برنامه تحصیلی، محل تحصیل، انواع ارائه شده مطالب و اینکه آیا کلاس ها در محوطه دانشگاه یا از راه دور گرفته می شوند، متفاوت باشد. با توجه به شهرت مدارس در حوزه انتخابی، هزینه ها نیز می توانند تحت تاثیر قرار گیرند.

    فارغ التحصیلان ممکن است مدیران املاک تجاری، مهندسین ارشد ساختمان یا مدیران تعمیر و نگهداری برای ساختمان های فردی به مجتمع های پراکنده با ساختارهای چند منظوره تبدیل شوند و نسل های مختلف فناوری را در بر بگیرند. دیگران مشاوره هایی را با شرکت های معماری یا مهندسی که در پروژه های جدید ساخت و ساز یا نوسازی متخصص هستند، انتخاب می کنند. هنگامی که با علاقه به مدیریت کسب و کار ترکیب می شود، فارغ التحصیلان می توانند مالکین و مدیران اجرایی شرکت های معماری یا مهندسی خود باشند. با علاقه به کار در بخش عمومی، فارغ التحصیلان می توانند به بخش های ساختمان دولتی به عنوان تحلیل گران ارشد، تنظیم کننده ها یا مدیران مربوطه پیوسته باشند.

    فارغ التحصیلان می توانند به صورت شخصی، آنلاین یا همراه با کارآموزی و فرصت های مشاوره دانشجویی کسب شوند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.