85 کارشناسی ارشد برنامه ها که در تحقیقات آموزشی 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در تحقیقات آموزشی 2024Filter
    • Poole, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد تحقیقات (هنرهای MRes) یک مدرک تحصیلی است که به طور خاص با هدف سازندگان ، طراحان و متفکرانی که مایل به انجام یک مطالعه مستقل ، انتقادی و خلاق در درون و در سراسر رشته های ارائه شده از دانشگاه هستند ، می باشد. برنامه کارشناسی ارشد ما (هنر MRes) با هدف توسعه مهارت های تحقیق شما و آماده سازی مناسب برای مطالعه دکترا است. ما فرصتی را در اختیار افراد با طیف وسیعی از سوابق خلاق و دانشگاهی قرار می دهیم که از فرهنگ سازندگان برای پیشبرد شیوه های نوین پژوهشی در هنرها قدردانی کنند.

    • Malmö, سوئد

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    • Belfast, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    مخلوط شده

    زبان انگلیسی

    این برنامه به معلمان و متخصصان آموزشی فرصت هایی برای یادگیری در طیف وسیعی از زمینه ها در زمینه گسترده آموزش ارائه می دهد. انتظار می رود متخصصان آموزش در قرن بیست و یکم دانش و مهارت های قوی در زمینه های اصلی و همچنین توانایی حرکت انعطاف پذیر در داخل و خارج از انواع حوزه های تخصصی داشته باشند. این برنامه مطالعات آموزشی برای پاسخگویی به این نیازهای متنوع طراحی شده است و به دانش آموزان فرصتی برای انتخاب ماژول ها از طیف گسترده ای از موضوعات از جمله یادگیری و تدریس، ارزیابی، رهبری آموزشی، گنجاندن و نیازهای آموزشی ویژه می دهد.

    • Monterrey, مکزیک

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این برنامه برای ارائه همان تجربه فوق‌العاده EGADE در کلاس درس به همراه محتوای ارائه‌شده از طریق پلتفرم‌های دیجیتال به شما اقتباس شده است. ما از همه متقاضیان برنامه و داوطلبان پذیرفته شده در طول فرآیند پذیرش EGADE پشتیبانی شخصی ارائه می دهیم.

    • Murcia, اسپانیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    اتحادیه تلاشها و منابع امکان ارائه شش تخصص را فراهم می آورد ، که این امکان را برای هر دانشجویی فراهم می کند که در آینده بتوانند یک دوره شغلی یا تحقیقاتی در دکترا را دنبال کنند. استاد ما استمرار خود را در برنامه دکتری بین دانشگاهی در فلسفه ، که هفت دانشگاه اسپانیا: مورسیا ، ساراگوزا ، لا لاگونا ، کاستلا-لا مانچا ، آلمرزا و آلیکانته (http://www.um.es/web/eidum/contener) / مطالعات / دکترا / فلسفه) همچنین با هم ارائه می دهند ، یکی از قدرتمندترین شبکه های نهادی را در مطالعات و تحقیقات فلسفی به دانش آموز و محقق ارائه می دهد.

    • Atarfe, اسپانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1650 ساعت ها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    این کارشناسی ارشد در آموزش، مدرسه فراگیر و توجه به تنوع را انتخاب کنید تا ابزارهای لازم را برای تبدیل شدن به یک متخصص در بخش آموزشی به دست آورید. فرصت های شغلی خود را گسترش دهید و به لطف Euroinnova به حرفه حرفه ای خود پیشرفتی را بدهید که شایسته آن هستید!

    • Villaviciosa de Odón, اسپانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    در متدولوژی های جدیدی که حوزه تدریس را متحول می کند، تخصص داشته باشید.

    • London, بریتانیا

    تمام وقت, پاره وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    MRes RCA یک مدرک پویا و بین رشته‌ای است که تفکر نوآورانه را تقویت می‌کند و دانشجویان را برای مطالعه در سطح دکترا یا نقش‌های تحقیقاتی حرفه‌ای در صنعت تجهیز می‌کند. با آموزش فرآیندها و روش‌هایی که با تفکر هنر و طراحی آشنا می‌شوند، با مهارت‌های پژوهشی مبتنی بر تمرین و تجربی آشنا می‌شوید و توسعه می‌دهید.

    • Groningen, هلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانش آموزان در مدارس چگونه یاد می گیرند؟ تفاوت های فردی چه نقشی در یادگیری دارند؟ چگونه می توانید محیط های یادگیری را بهبود بخشید تا به دانش آموزان در یادگیری و توسعه بهینه کمک کنید؟ مشترک در تمام فرآیندهای ذکر شده در س aboveالات بالا ، این است که آنها در حالی که انجام می شوند و به دلیل تعامل ما است. تعامل موتور یادگیری و توسعه است ، و بنابراین کلید بهبود آموزش است.

    • Online

    پاره وقت

    20 ماهها

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    برنامه نوآورانه و آنلاین مقطع کارشناسی ارشد آموزش (M.Ed.) دانشگاه سن دیگو، دانش آموزان را با دانش و مهارت هایی که برای تقویت تدریس خود نیاز دارند - با تأکید بر مهارت های قرن بیست و یکم، برابری، و عدالت اجتماعی، تحقیق در کلاس درس آماده می کند. و پاسخ حرفه ای به استانداردهای هسته مشترک.

  • تمام وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان انگلیسی

    یک سال MBA (کارشناسی ارشد مدیریت امور مالی) در مدیریت مهندسی یک برنامه جامع برای حرفه ای های زنجیره ای طراحی شده است که به دنبال یک حرفه ای عالی در صنعت مهندسی هستند. پس از تکمیل این برنامه، فراغت از مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مهندسی از کمبریج International Qualifications انگلستان و مدرک مدیریت مهندسی از Universidad Catolica de Murcia، UCAM برخوردار خواهد شد.

    • Barcelona, اسپانیا
    • Vic, اسپانیا

    پاره وقت

    1 سال

    آموزش از راه دور

    زبان اسپانیایی

    هدف استاد ، آموزش متخصصان به طراحی ، پیاده سازی و ارزیابی پیشنهادهای مداخله با هدف تسهیل تنوع در فرآیندهای یادگیری در محیط های اجتماعی و آموزشی برای ورود بیشتر افراد است.

    • Boston, آمریکا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    کارشناسی ارشد هنرهای BU در روانشناسی، انعطاف پذیری را برای دنبال کردن زمینه های مختلف در روانشناسی، بر اساس یک پایه مشترک از روش های علمی، فراهم می کند. دانشجویان ما از طریق تکمیل دوره آموزشی و توسعه یک پروژه مستقل با یک عضو هیئت علمی در معرض جنبه های مختلف این رشته هستند. نقاط قوت خاص این برنامه شامل شناخت، علوم اعصاب، علوم رشد و روانشناسی بالینی است. این برنامه برای دانشجویانی ایده آل است که می خواهند درک خود را از روش تحقیق تقویت کنند و علاقه خود را در این زمینه برای آماده شدن برای استخدام یا آموزش پیشرفته فارغ التحصیل روشن کنند.

    • Dundee, بریتانیا

    تمام وقت

    12 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    یادگیری حرفه ای و پیشرفت شغلی خود را با توسعه دانش عمیق تر از تئوری و تحقیقات آموزشی افزایش دهید.

    • León, اسپانیا

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان اسپانیایی

    ما آموزش ویژه ای ارائه می دهیم و جهت انجام وظایف راهنمایی های روانپزشکی و آموزشی در مراکز آموزشی و موسسات آموزش می بینیم.