Keystone logo

61 کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجارت غذا و آشامیدنی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی
  • تجارت غذا و آشامیدنی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات مواد غذایی و آشامیدنی (61)
  • بازگشت به دسته اصلی
مکان ها
مکان های بیشتری پیدا کنید
نوع مدرک
مدت زمان
سرعت مطالعه
زبان
زبان
قالب مطالعه

    کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجارت غذا و آشامیدنی

    یک مدرک کارشناسی ارشد دانشآموزان را با مهارتهایی که می تواند آنها را از طریق نیروی کار و نیروی خود به علت دانش و تخصص خود بیافزاید، فراهم می کند. اکثر این برنامه ها روی یک منطقه خاص از مطالعه تمرکز می کنند و از یک تا دو سال کامل می شوند. دریافت مدرک کارشناسی ارشد می تواند به دانش آموزان در حرفه خود کمک کند و آنها را برای تحصیلات تکمیلی اضافی آماده کند.

    کارشناسی ارشد در تجارت غذایی و آشامیدنی چیست؟ این درجه تمرکز بر تهیه و نگهداری غذا همراه با برنامه های کاربردی مانند اداره یک رستوران و نظارت بر عملیات مهمان نوازی است. دانش آموزان می توانند کسب و کار صنعت در کنار یک زمینه خاص از جمله شراب، گردشگری و یا غذا را یاد بگیرند. این درجه کمک می کند تا آنها را برای رسیدگی به مهم ترین جنبه های مدیریت کسب و کار مواد غذایی و آشامیدنی، از برنامه ریزی تا اعدام کمک کند.

    دانش آموزانی که مدرک کارشناسی ارشد کسب و کار مواد غذایی و نوشیدنی می توانند درک عمیق از عملیات کسب و کار به دست آورند. این شامل تجزیه و تحلیل مالی، بودجه بندی و مدیریت است. این مهارت ها می تواند دانش آموزان را قادر سازد تا نیروی مهمان نوازی را به خوبی با دانش عملیات جلویی و عقب پایان آماده سازند.

    هزینه یک برنامه کارشناسی ارشد می تواند متفاوت باشد، بسته به جایی که دانش آموز تصمیم به تحصیل دارد. چیزی که باید در نظر بگیرد این است که دوره تحصیل چه مدت است. به جز دوره های آنلاین، بسیاری از مدارس دستورالعمل های مربوط به هزینه محلی زندگی و هزینه های تحصیل و دیگر هزینه ها را ارائه می دهند.

    دانش آموزانی که کارشناسی ارشد در صنایع غذایی و آشامیدنی کسب می کنند می توانند برای موفقیت در صنایع غذایی و آشامیدنی آماده شوند. آنها می توانند شغل هایی مانند مدیر فروش، مدیر غذا و نوشیدنی، مدیر غذا، مدیر هتل و اپراتور تور را در زمینه غذا و شراب، نام تجاری، طراحی غذا یا غذا پیدا کنند. بعضی از دانش آموزان در جستجوی علمی و تولید مواد غذایی هستند.

    تعدادی از دانشگاه های سراسر جهان یک استادیار در تجارت غذایی و آشامیدنی ارائه می دهند. دوره های آنلاین نیز برای دانش آموزانی که مایل به دریافت آموزش خود از راه دور هستند، در دسترس هستند. برای برنامه خود در زیر جستجو کنید و با پر کردن فرم سرب، به طور مستقیم با دفتر پذیرش مدرسه انتخابی خود تماس بگیرید.