Keystone logo

10 کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجارت تفریحات و سرگرمی 2024

فیلترها

فیلترها

  • کارشناسی ارشد
  • کارشناسی ارشد علوم و مهندسی
  • کارشناسی ارشد علوم انسانی و هنر
  • مطالعات کسب و کار
  • تجارت تفریحات و سرگرمی
رشته های تحصیلی
  • مطالعات کسب و کار (10)
    • بازگشت به دسته اصلی
    مکان ها
    مکان های بیشتری پیدا کنید
    نوع مدرک
    مدت زمان
    سرعت مطالعه
    زبان
    زبان
    قالب مطالعه

      کارشناسی ارشد برنامه ها که در تجارت تفریحات و سرگرمی

      مدرک کارشناسی ارشد طور معمول می شود دانش آموزان پیش با ارائه مهارت های متخصص در سطح به درخواست به زمینه حرفه انتخاب خود. این مدرک پیشرفته معمولا بین یک تا سه سال طول می کشد برای تکمیل، و تخصص اضافی به دست آورد از طریق برنامه به طور کلی باز می شود فرصت های شغلی بیشتر و مناصب بالاتر است.

      یک استاد در سرگرمی کسب و کار چیست؟ این درجه به سمت تجاری از رسانه های جمعی و سرگرمی می آموزد. دانش آموزان معمولا خواهد آموخت که چگونه برای شناسایی روند سرگرمی و چگونه برای برنامه ریزی تولید عمده برای دیدار با مهلت. دانشجویان همچنین معمولا در کار با تیم را به سازماندهی جشنواره ها و نمایشگاه نقش داشته باشد. آموزش چگونه به ایجاد یک برنامه کسب و کار سخت است به طور کلی یک جنبه کلیدی از ترم. درجه ممکن است فارغ التحصیلان آماده برای تبدیل شدن به یک مدیر در زمینه هایی مانند فیلم، تلویزیون، سرگرمی و موسیقی است.

      دانش آموزانی که به یک استاد در سرگرمی کسب و کار دنبال فرصت برای یادگیری اسرار ایجاد یک کسب و کار موفق است. دانش آموزان اغلب قادر به ساخت فرصت های شبکه های حیاتی با مدیران و رهبران صنعت سرگرمی، قادر می سازد دانش آموز به دنبال فرصت های شغلی مهم، در حالی که به طور همزمان در یادگیری مهارت های ارتباطی بسیار مهم هستند.

      هزینه این نوع درجه می تواند به طور گسترده ای بسته به جایی که مدرسه واقع شده است، چگونه معتبر برنامه و یا مدرسه است و عوامل دیگر متفاوت است. این همیشه قبل از استفاده به هزینه تحقیق و تامین مالی و حکیم است.

      با یک استاد در سرگرمی کسب و کار، فارغ التحصیلان معمولا در تقاضای بالا در بخش های تولید و ارتباطات، و آنها می توانند به یک موقعیت مدیر پیشرفت. اغلب، فارغ التحصیلان استفاده از مهارت های و شبکه های خود را برای توسعه شرکت خود را با استفاده از یک کسب و کار به مصرف کننده و یا کسب و کار به مدل کسب و کار.تبدیل شدن به یک عامل استعداد بازیگری، آواز خواندن و یا حتی ستاره های ورزشی حرفه ای یک خیابان مناسب برای بسیاری از کسانی که از این برنامه کامل است.

      صنعت سرگرمی افرادی که پرشور اما سازمان یافته هستند نیاز دارد. اگر شما علاقه مند در درجه پیشرفته در این زمینه هستند، جستجو برای برنامه خود را در زیر و تماس مستقیم با دفتر پذیرش از مدرسه از انتخاب خود را با پر کردن فرم بخوره.