48 کارشناسی ارشد برنامه ها که در تایلند for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در تایلند for 2024Filter
    • Barcelona, اسپانیا
    • Bangkok, تایلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    Harbour.Space روش تدریس منحصر به فرد ترکیبی از زمینه علمی قوی در مطالعات بازرگانی ، امور مالی ، حسابداری ، بازاریابی و استراتژی با دانش دیجیتال عمیق و خاص در ویدیو آنلاین ، تلفن همراه ، ویروسی ، رسانه های اجتماعی و بازاریابی مبتنی بر داده است.

    • Bangkok, تایلند
    • Chiang Mai, تایلند
    • + 2 more

    تمام وقت, پاره وقت

    در محوطه دانشگاه

    مؤسسهی مطالعات بین المللی، دانشگاه Ramkhamhaeng، کارشناسی ارشد برنامه هنر در علوم سیاسی از سال 2001. ارائه کرده است این افراد با کار علمی پیشرفته در عملکرد ارائه ...

    • Thailand Post Office Road, تایلند

    پاره وقت

    در محوطه دانشگاه

    این برنامه IMC برنامه تنها استاد بین المللی در تایلند است که بدن از دانش گرد هم می آورد از قاره های مختلف در سراسر جهان از جمله شمال امریکا، استرالیا، اروپا و آسیا است. این برنامه آماده

    • Pattaya City, تایلند

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    یک داستان بزرگ و موفقیت همیشه از قصد بزرگ و تعهد شروع می شود. این دوره از ابتکار عمل را از دانشگاه Burapha (تایلند) و دانشگاه مونپلیه 2 (فرانسه) شروع به پل شکاف دانش بین شرق و غرب جهان،

    • Nakon Phathom , تایلند

    تمام وقت, پاره وقت

    18 ماهها

    در محوطه دانشگاه

    برنامه MM-IHM یکی از چند درجه کارشناسی ارشد در منطقه را پوشش می دهد که مدیریت در هر دو گردشگری و مهمان نوازی است. این برنامه طراحی شده است برای ارائه یک پایگاه جامع در اصول گردشگری و مهمان نوازی.

    • Rangsit, تایلند

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    UEM پاسخ به نیاز به بررسی محیط زیست و مسکن شهری را از مشکلات مدیریت و برنامه ریزی چشم انداز به ترویج و توسعه پایدار شهری است.UEM توسعه

    • Bangkok, تایلند
    • Pattaya City, تایلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    این برنامه منجر به درجه کارشناسی ارشد (کارشناسی ارشد). دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید برنامه در این دوره زمانی مشخص و نه کمتر از دو ترم و بیش از پنج سال تحصیلی کامل نیست.

    • Bangkok, تایلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    MIBE یک برنامه طول دوره یک ساله است. آن را در یک برنامه سه ترم از هر چهار ماه عمل می کند. دانش آموزان باید 8 هسته ای در دوره دو ترم اول را.برای ترم سوم، دانش آموزان یکی از دو برنامه را انتخاب کنید:

    • Bangkok, تایلند

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    دانشکده اقتصاد، Chulalongkorn University ، برنامه کارشناسی ارشد هنر در اقتصاد کاربردی (MAAE) را برای سال تحصیلی 2022 افتتاح خواهد کرد. هدف MAAE ارائه یک پایه محکم در تئوری اقتصادی، ابزار جامعی برای تجزیه و تحلیل آماری، و درک عملی از نحوه کاربرد اقتصاد در دنیای واقعی به دانشجویان است. این برنامه به ویژه برای کسانی که می خواهند مهارت های تجزیه و تحلیل داده ها را توسعه دهند و درک کامل تری از مشکلات و مسائل اقتصادی کسب کنند، ارائه می شود. این برنامه بر توسعه تجزیه و تحلیل داده ها و مهارت های ارزیابی سیاست که در بازار کار امروزی، به ویژه در تجارت، مراقبت های بهداشتی و بخش عمومی مورد تقاضا هستند، تأکید می کند.

    • Pratu Chai Sub-district, تایلند

    در محوطه دانشگاه

    تایلندی

    برنامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گروه مدیریت دولتی با هدف تولید استادان با کیفیت اخلاق اخلاق دانشگاهی و حرفه ای بتوانید درک عمیقی از اصول و نظریه های حوزه مدیریت دولتی و همچنین شایستگی در تحقیقات و کارهای حرفه ای داشته باشید. مدیریت سازمانهای دولتی سازمان خصوصی و سازمانهای جامعه مدنی هم در سطح محلی و هم در سطح ملی در راستای تغییرات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی

    • Tha Sut, تایلند

    در محوطه دانشگاه

    تایلندی

    برنامه کارشناسی ارشد علوم فناوری اطلاعات برای ارائه فعالیتهای آموزشی/یادگیری شدید ، تأکیدات نظری و عملی و برنامه های آموزشی با تمرکز بر توسعه مهارتهای حل مسئله طراحی شده است. فعالیتهای آموزشی/یادگیری ، سخنرانی ها را با مطالب چند رسانه ای ادغام می کند ، در حالی که آموزش در امکانات آزمایشگاهی مدرن و از طریق یادگیری مبتنی بر مشکل و همکاری پروژه با بخش صنعتی ارائه می شود.

    • Lam Sai, تایلند

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, تایلندی

    مدرک کارشناسی ارشد هنر در مطالعات بودایی یک برنامه 39 اعتباری است که برای کسانی که به دنبال آموزش سیستماتیک در مطالعات بودایی برای اهداف حرفه ای ، دانشگاهی یا شخصی هستند طراحی شده است.

    • Bang Toei, تایلند

    در محوطه دانشگاه

    تایلندی

    افرادی که در یک تجارت فعالیت می کنند یا در رسانه ها و تجارت تلویزیونی و رادیویی فعالیت می کنند افراد در ارتباطات شرکتی در بخش های عمومی و خصوصی افرادی که مایل به ورود به تجارت رسانه ای مانند تولیدات ، تبلیغات ، روابط عمومی ، سازماندهی رویدادها ، برنامه های تلویزیونی و غیره هستند افرادی که کار با بخشهای مختلف ایستگاههای تلویزیونی دیجیتال مانند بخش بازاریابی ، بخش اخبار ، بخش سرگرمی ، بخش تولید رسانه و تلویزیون بخش رسانههای اجتماعی بخش حق چاپ بخش برنامه ریزی برنامه ، بخش اطلاعات و غیره افرادی که می خواهند به عنوان معلم در هنرهای ارتباطی یا اطلاعات و ارتباطات حرفه ای دانشگاهی داشته باشید یا در زمینه اطلاعات و ارتباطات رسانه ای پژوهشگر باشید

    • Bangkok, تایلند

    زبان انگلیسی

    هدف مدیریت مالی این است که مهارتهای تصمیم گیری مفهومی و مدیریتی لازم برای مدیریت موثر در بخش بانکی و مالی را که به طور مداوم تغییر می کنند ، به دانشجویان مدیریت بازرگانی ارائه دهد. این برنامه فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا مهارت های مربوطه و درک عملی از نقش بانک ها در اقتصاد مدرن را به دست آورند. رفتار عملیاتی بانکها ، بازارهای مالی و سرمایه گذاران. و مسائل اخلاقی موثر بر بخش بانکی و بازارهای مالی.

    • Bang Phut Sub-district, تایلند

    زبان انگلیسی, تایلندی

    Sukhothai Thammathirat Open University قصد دارد یک دانشگاه آزاد در کلاس جهانی با استفاده از یک سیستم آموزش از راه دور برای ارائه آموزش مادام العمر برای همه باشد. Sukhothai Thammathirat Open University (STOU) توسط Royal Charter در 5 سپتامبر 1978 به عنوان یازدهمین دانشگاه دولتی تایلند تأسیس شد.