105 کارشناسی ارشد برنامه ها که در بوقلمون for 2024

کارشناسی ارشد برنامه ها که در بوقلمون for 2024Filter
    • Başakşehir, بوقلمون

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    • Nice, فرانسه
    • Istanbul, بوقلمون
    • + 1 more

    تمام وقت

    1 سال

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی, فرانسه

    برنامه یک ساله "مطالعات مدیترانه ای" کارشناسی ارشد مطالعات پیشرفته اروپا و بین المللی - دو زبانه (انگلیسی / فرانسوی) در نیس ، تونس و استانبول برگزار می شود.

    • Rotterdam, هلند
    • Bilbao, اسپانیا
    • + 5 more

    تمام وقت

    2 سال ها

    مخلوط شده, در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    فراخوانی متفکران شهری آینده که کنجکاو و علاقه مند هستند که چگونه می توانیم شهرهای فراصنعتی را احیا کنیم! این برنامه کارشناسی ارشد هیجان انگیز و منحصر به فرد می خواهد یک تجربه آموزشی ایجاد کند که مسائل شهرها را در اشکال و مراحل مختلف گذار فراصنعتی تشخیص دهد و به طور انتقادی به آنها پاسخ دهد و نسل بعدی متخصصان را با مهارت ها و دانش قرن بیست و یکم برای رسیدگی به چالش ها آموزش دهد. و فرصت های شهرها در جوامع در حال گذار و فوق متنوع. این برنامه ایده آل برای متخصصان درگیر در طراحی، برنامه ریزی، مدیریت یا ارزیابی شهر است که می خواهند به یک جامعه دانش و نوآوری پر جنب و جوش بپیوندند که متعهد به بازاندیشی در مورد آینده شهری پایدارتر است. RePIC شیوه‌های دگرگون‌کننده آموزش، تحقیق و یادگیری را تقویت می‌کند - در پاسخ به چالش‌ها و ویژگی‌های خاص شهرهای فراصنعتی.

    • Caserta, ایتالیا
    • Istanbul, بوقلمون

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    به عنوان بخشی از دوره دو ساله در "Architecture_Interior Design و برای خودمختاری" به زبان انگلیسی، مدرک کارشناسی ارشد در کلاس LM-4 معماری و مهندسی معماری ساختمان، گروه معماری و طراحی صنعتی "لوئیجی Vanvitelli" (DADI ) دو قرارداد بین المللی برای ایجاد دو اوراق بهادار دو را امضا کرده است، یکی در سال 2015 و دیگری در سال 2016.

    • Istanbul, بوقلمون

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    بخش بهداشت ترکیه قصد دارد از مردم خود در برابر بار مالی هزینه های بهداشتی محافظت کند و انتظارات آنها را از این بخش پاسخ دهد. با در نظر گرفتن این اهداف ، تغییرات زیادی در بخش رخ می دهد ، به ویژه در زمینه های ارائه و تأمین مالی خدمات بهداشتی.

    • Istanbul, بوقلمون

    تمام وقت

    4 ترم ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    برنامه کارشناسی ارشد در روابط بین الملل یک رویکرد دقیق را به مطالعه امور جهانی با تاکید خاص بر امنیت و مطالعات منطقه ای ارائه می دهد. انتظار میرود دانش آموزان دانش، دیدگاههای نظری و مهارتهای روش شناختی لازم برای انجام تحقیق و تدریس در زمینه خود را توسعه دهند.

    • Izmir, بوقلمون

    تمام وقت

    2 سال ها

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    بحران مالی جهانی اخیر به طور قابل توجهی تغییر چشم انداز مالی در حالی که هموار کردن راه به سوال دانش کنونی که در آن بازارهای مالی و بازیکنان کار می کند و در تکیه می کنند. افزایش در تنوع و پیچیدگی از ابزارهای مالی جدید در اصل نیاز به یک برنامه دوباره طراحی مجهز به تکنیک های اخیر و دانش است که با هدف پاسخگویی به نیازهای این عصر جدید است.

    • Istanbul, بوقلمون

    تمام وقت

    در محوطه دانشگاه

    زبان انگلیسی

    این دوره طراحی شده است برای ارائه هر دانش آموز درک اولیه از گردشگری از جمله سازمان های گردشگری، کسب و کار مرتبط و صنعت خدمات، رفتار مسافر، برنامه ریزی گردشگری، تحقیقات گردشگری و بازاریابی است.

    • Diyarbakır, بوقلمون

    برنامه های درسی دوره تحصیلات تکمیلی برای تربیت دانشجویانی طراحی شده است که دارای دانش کافی و معتبر در زمینه های علوم باغبانی (شرابداری ، میوه داری ، سبزیکاری و گیاهان زینتی) هستند.

    • Istanbul, بوقلمون

    در محوطه دانشگاه

    ترکی

    هدف اصلی این برنامه تربیت دانشمندان داده است که می توانند انواع اطلاعات جمع آوری شده در زمینه زیست شناسی و سلامت را با استفاده از فرصت های ارائه شده توسط فناوری در زمینه زیست شناسی و سلامت مفید و مفید سازند. این اطمینان حاصل می شود که دانش نظری و ابزارهای فناوری تولید شده از علوم پایه سریعتر عملی شده و برای سلامت انسان مفید خواهد بود.

    • Izmir, بوقلمون

    در محوطه دانشگاه

    ترکی

    هدف برنامه کارشناسی ارشد گروه نجوم و علوم فضایی آموزش دانشمندان مدرن است که در زمینه های مختلف مختلف در زمینه نجوم و علوم فضایی تخصص دارند. می تواند با استفاده از تجمعات خود در زمینه ریاضیات پایه ، فیزیک و نجوم و علوم فضایی اطلاعات جدیدی بدست آورد. می تواند یک مبحث و زمینه جدید برای مطالعه ایجاد کند که از اخبار جاری در فناوری پایان علم مطلع باشد.

    • Istanbul, بوقلمون

    در محوطه دانشگاه

    ترکی

    هدف این برنامه افزایش توانایی دانشجویان روابط بین الملل یا سایر رشته ها برای تجزیه و تحلیل تحولات در سطوح سیستمیک ، جهانی ، ملی ، محلی و فردی و پیش بینی آینده است. با تشکر از دوره های متمرکز بر تاریخ ، جامعه شناسی ، حقوق ، اقتصاد ، سیاست و منطقه ، به دانش آموزان این فرصت نیز داده می شود که خود را مطابق علایق و اهداف خاص خود توسعه دهند.

    • Aydın, بوقلمون

    در محوطه دانشگاه

    ترکی

    اهداف ما انجام تحقیقات و آموزش در سطح پیشرفته ، تولید نشریات در مجلات معروف و ارائه مشاوره به صنعت در زمینه های مهندسی است. ...

    • Nevşehir, بوقلمون

    در محوطه دانشگاه

    ترکی

    گروه جامعه شناسی دانشکده علوم و علوم دانشگاه نوشهر در سال 2007 تأسیس شد. این اولین بخش جامعه شناسی در میان دانشگاه هایی است که پس از سال 2003 ساخته شده اند. اهمیت و عملکرد جامعه شناسی تنها علوم پایه نیست. به دلیل واقعیت هایی مانند جهانی سازی و وحشت که چهره جهان را تغییر می دهد ، جامعه شناسی از اهمیت بیشتری برخوردار شد.

    • Iğdır, بوقلمون

    در محوطه دانشگاه

    ترکی

    برنامه کارشناسی ارشد در گروه مهندسی برق و الکترونیک با هدف آموزش مهندسین برق و الکترونیک با دانش و مهارت سطح بالا در زمینه های مرتبط مهندسی برق و الکترونیک مورد تقاضای دانشگاه ، صنعت و بنیادهای تحقیق / توسعه برای توسعه اقتصادی است. فارغ التحصیلان این برنامه می توانند حامل خود را در دانشگاه یا صنعت دنبال کنند.